Opinie o Plebis.eu

2.7 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 432
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
plebis.eu/contact.php
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Bożena
link | zgłoś
2016-12-07
*.146.91.*
To nie sklep ale grupa przestępcza, telefon kupiony w sierpniu do tej pory nie dotarł, pieniędzy też nie zwracają. Sprawę zgłosiłam na policji.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sylwia
link | zgłoś
2016-12-06
*.53.155.*
Przesyłka doszła po 2,5 miesiąca. Dobrze zapakowana i to co zamawiałam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2016-12-05
*.14.7.*
Zamówiłam telefon(huawei P8 lite), potem przeczytałam te opinie, i chciałam odstąpić od umowy, ale napisali z się już nie da... Moja paczka nie została nawet nadana i po 70 dniach (ROBOCZYCH!!!) napisałam aby oddali całą kasę. Z małymi problemami ale właśnie dzisiaj dostałam z powrotem na konto całą [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
joshep
link | zgłoś
2016-12-04
*.219.114.*
Ludzie, czy tak trudno chwilę pomyśleć przed złożeniem zamówienia? Poszukać opinii na internecie, sprawdzić regulamin, krytycznie przeglądać ofertę, sprawdzić jaka firma kryje się pod danym sklepem i gdzie jest jej siedziba itd. Wg. mnie nie jest to trudne ani zbyt pracochłonne tylko trzeba wykazać [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Francisco
link | zgłoś
2016-11-30
*.47.76.*
Witam, ja zamówiłem w tę niedzielę, ale rozmyśliłem się po przeczytaniu komentarzy na forach. Wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia tego samego dnia, odstąpienie o umowy kupna wysłałem wczoraj, ale dopiero dzisiaj, po wystawieniu negatywnego komentarza na opineo (który został reklamowany przez "sk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Francisco
link | zgłoś
2016-11-30
*.47.76.*
Ja niestety za późno (po przelewie) przeczytałem komentarze na temat tego "sklepu". W tym samym dniu wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia. To była niedziela, także nie możliwe, aby przesyłka była już w drodze. Zero kontaktu ze sklepem (w 3 dniach wysłałem 5 maili), oczywiście jak jeszcze nie wyko [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bożena
link | zgłoś
2016-11-26
*.146.19.*
Nie mogę uwierzyć, że nabrałam się na zakup telefonu i padłam ofiarą oszustwa. Od 10.08.2016 czekałam na telefon, a teraz na obiecany zwrot pieniędzy. Ponieważ jest już po terminie zgłaszam sprawę na policję.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paula
link | zgłoś
2016-11-24
*.65.95.*
Pierwszy raz padłam ofiarą oszustwa w Internecie. Brak kontaktu, brak telefonu i 360 złoty w błoto. Nie chcą zwrócić pieniędzy, nie odpowiadają na maile! Nie polecam!
Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonu, brak towaru i pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
okri2
link | zgłoś
2016-11-24
*.190.212.*
Towar nie dotarł. Na zwrot pieniędzy czekałam 8 miesięcy, ale dostałam!!!
zwrócili pieniądze...
nie odbierają telefonów, przestali odpisywać na maile, kontakt dramatyczny, spzedają towar, którego nie mają i raczej podróbki, bo oryginał ma 10 lat gwarancji, a plebis oferuje 2 lata. Dużo by wymieniać, ale już nie chce mi się pisać :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ryszard
link | zgłoś
2016-11-21
*.247.245.*
czekałem 3 miesiące nie polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
karolina
link | zgłoś
2016-11-15
*.243.105.*
Bardzo negatywnie oceniam sklep plebis.eu. Na towar cekałam około 60 dni, bo okazało się, że idzie z Chin (nie było takiej informacji przy produkcie), nie otrzymałąm parogonu (dopiero po 3 mailach w tej sprawie wystawili mi fakturę), towar przyszedł nie taki jak chciałam, aby go zwrócić muszę pokry [rozwiń/zwiń]
bark
brak wystawienia paragonu, brak informacji o czasie dostawy, niestosowanie się do przepisów prawa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2016-11-14
*.14.7.*
Zamówiłam u nich telefon i właśnie mija 63 dzień roboczy a przesyłka nawet nie została nadana... Ratunku!!! jak mam do nich przemówić żeby zrozumieli ?!? Czy ktoś już doczekał tych 70 dni ?
brak
wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
greg
link | zgłoś
2016-11-13
*.23.129.*
1.Zamowienie z dnia 20 09 2016 2.Minelo 6 dni-moj status przesylki nie ulegl zmianie .Wysylam Odstapienie od umowy- 3.Na odpowiedz nie czekam 24 godziny tylko 4 tygodnie. 4.W miedzy czasie uruchamiam ognivo-informuje swoj bank o nierzetelnej firmie i zadam zwrotu wplaconej kwoty.Moj bank przekazu [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?