Opinie o Plebis.eu

2.7 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 437
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
plebis.eu/contact.php
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
rani-works
link | zgłoś
2016-12-21
*.5.94.*
Mija już grubo miesiąc odkąd zamówiłem u nich Xperię Z2... Pomijam fakt że nie chcieli (mimo usilnych prób) anulować transakcji. Na razie nawet nie dostałem klucza do śledzenia przesyłki... już PP załatwia dużo szybciej takie sprawy... Nie wiadomo czy w ogóle dostanę tą przesyłkę. Mimo tego z [rozwiń/zwiń]
Świetny przykład oszustów. Podtekstowo przyznali się że są oszustami więc... za podprogową szczerość jedna gwiazdka.
Dają ciała w każdym aspekcie. Kontakt? HAHA! Nie dość że odpowiadają nierzetelnie i w dodatku koleś od maili ma wodogłowie, to jeszcze nie chcą współpracować...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Urszula
link | zgłoś
2016-12-14
*.47.75.*
Dobry sklep i sprzedwca. Godny polecenia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kacparek
link | zgłoś
2016-12-14
*.10.219.*
Ostrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie internetowym Plebis.eu! Nie wiem jakim cudem sklep ciągle istnieje. Moim zdaniem poziom obsługi jest żenujący i żaden sposób nie przystaje do obecnych standardów. Po wpłaceniu należności nie wiadomo jaki jest faktyczny status zamówienia. Odpowiedzi z ad [rozwiń/zwiń]
brak (skusiła mnie cena i podchwytliwie profesjonalny wygląd strony)
najgorszy z możliwych poziom obsługi -od lat nie spotkałem się z takim...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
GM
link | zgłoś
2016-12-14
*.227.71.*
W dniu dzisiejszym mija 76 dzień od złożenia zamówienia 32442. Nie mam ani telefonu, ani pieniędzy. Ostrzegam przed tym sklepem. Pomimo , że sprzedawca zadeklarował się zwrócić pieniądze, dzień później zaczął realizować zamówienie i wygenerował numer nadania paczki , której tak naprawdę nikt nie wid [rozwiń/zwiń]
brak
nierzetelność, wprowadzanie klienta w błąd, nie dotrzymywanie zapisów regulaminu, który sam stworzył(czas dostawy 8-70dni)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2016-12-08
*.219.96.*
TO CZĘŚĆ MOJEJ KORESPONDENCJI Z NACIĄGACZAMI Witam wpłata jest przyjęta do zamówienia Zamówienie nr 36115 oddamy pieniądze, to była pomyłka cenowa, prosze podac numer konta do zwrotu Dziekujemy za kontakt Jeśli jeszcze w jakiś sposób mogę pomóc lub doradzić w sprawach zamówień [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Bożena
link | zgłoś
2016-12-07
*.146.91.*
To nie sklep ale grupa przestępcza, telefon kupiony w sierpniu do tej pory nie dotarł, pieniędzy też nie zwracają. Sprawę zgłosiłam na policji.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sylwia
link | zgłoś
2016-12-06
*.53.155.*
Przesyłka doszła po 2,5 miesiąca. Dobrze zapakowana i to co zamawiałam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2016-12-05
*.14.7.*
Zamówiłam telefon(huawei P8 lite), potem przeczytałam te opinie, i chciałam odstąpić od umowy, ale napisali z się już nie da... Moja paczka nie została nawet nadana i po 70 dniach (ROBOCZYCH!!!) napisałam aby oddali całą kasę. Z małymi problemami ale właśnie dzisiaj dostałam z powrotem na konto całą [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
joshep
link | zgłoś
2016-12-04
*.219.114.*
Ludzie, czy tak trudno chwilę pomyśleć przed złożeniem zamówienia? Poszukać opinii na internecie, sprawdzić regulamin, krytycznie przeglądać ofertę, sprawdzić jaka firma kryje się pod danym sklepem i gdzie jest jej siedziba itd. Wg. mnie nie jest to trudne ani zbyt pracochłonne tylko trzeba wykazać [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Francisco
link | zgłoś
2016-11-30
*.47.76.*
Witam, ja zamówiłem w tę niedzielę, ale rozmyśliłem się po przeczytaniu komentarzy na forach. Wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia tego samego dnia, odstąpienie o umowy kupna wysłałem wczoraj, ale dopiero dzisiaj, po wystawieniu negatywnego komentarza na opineo (który został reklamowany przez "sk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Francisco
link | zgłoś
2016-11-30
*.47.76.*
Ja niestety za późno (po przelewie) przeczytałem komentarze na temat tego "sklepu". W tym samym dniu wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia. To była niedziela, także nie możliwe, aby przesyłka była już w drodze. Zero kontaktu ze sklepem (w 3 dniach wysłałem 5 maili), oczywiście jak jeszcze nie wyko [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bożena
link | zgłoś
2016-11-26
*.146.19.*
Nie mogę uwierzyć, że nabrałam się na zakup telefonu i padłam ofiarą oszustwa. Od 10.08.2016 czekałam na telefon, a teraz na obiecany zwrot pieniędzy. Ponieważ jest już po terminie zgłaszam sprawę na policję.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paula
link | zgłoś
2016-11-24
*.65.95.*
Pierwszy raz padłam ofiarą oszustwa w Internecie. Brak kontaktu, brak telefonu i 360 złoty w błoto. Nie chcą zwrócić pieniędzy, nie odpowiadają na maile! Nie polecam!
Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonu, brak towaru i pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...