Opinie o Plebis.eu

2.2 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
2.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 384
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
plebis.eu/contact.php
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Poznaniak
link | zgłoś
2017-02-28
*.173.14.*
Minęło już 70 dni od przelania konkretnej kwoty a telefonu brak. Obiecują ale nie wierzę że przyślą, czytając te wpisy to oszuści. Poczekam na ich odpis kilka dni a potem bardzo dokładnie opiszę ich sposób działania.
BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Franciszek
link | zgłoś
2017-02-25
*.29.204.*
W czerwcu 2016roku zaplacilem za telefon do tej pory nie otrzymalem po 2 krotnym przypomnieniu sie mialy pieniadze pojawic sie na koncie ale debile nie umia odczytac konta Uwaga zlodzieje oszusci .
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2017-02-21
*.0.65.*
Ja zgłaszam sprawę na policję
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2017-02-21
*.0.123.*
Nie polecam zakupów u nich,to oszuści,dwa miesiące zapłaciłam za power bank i jeszcze go nie otrzymałam,nawet już nie odpisują a telefonu nie ma do nich podanego,masakra
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zbyszek
link | zgłoś
2017-02-17
*.23.113.*
Szarpię się z tą "firmą" od sierpnia 2016. Kupiłem telefon nokię dla schorowanego ojca za 185,49 zł. Dla emeryta to nie małe pieniądze.Towar doszedł w październiku.Zrobiłem wszystko co kazali, zrobiłem zdjęcie telefonu, baterii,nawet potwierdzenia odesłania przesyłki. Powiedzieli że na zwrot pienięd [rozwiń/zwiń]
BRAK
OSZUŚCI
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tom
link | zgłoś
2017-02-15
*.248.159.*
Nigdy w życiu firmy plebis, najpierw czytaj regulamin, opinie później klikaj. Ponieważ zrobiłem odwrotnie (naiwniak, który uważał, że sklepy internetowe działają szybko) odczekałem regulaminowe 70 dni. Chociaż wg firmy cytuje z jednego z maili „bardzo rzadko zdarzają się przypadki, że przesyłka doci [rozwiń/zwiń]
raczą odpowiedzieć na maile z błędami ort, ale zawsze.....
ona/on/ono nie podpisuje maili, pewnie sie wstydzi....
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jacek
link | zgłoś
2017-02-15
*.54.151.*
ZŁODZIEJE
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ZZZ
link | zgłoś
2017-02-08
*.123.207.*
Sklep odmawia prawa do reklamacji, obsługa klienta odpowiada po kilku dniach, zawsze chamskimi, krótkimi odzywkami zbywając klienta. Na dokładkę odpowiadają pisząc dużymi literami bez poszanowania dla interpunkcji i ortografii, nie mówiąc o szacunku dla adresata.
Cena(?)
Brak uznania reklamacji, nieprawdopopdobnie długi czas dostawy, chamskie, lekceważące podejście do klienta.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
janusz
link | zgłoś
2017-01-31
*.160.70.*
Firma jak firma.Szanowny kupujący w firmie eu.Plebis nie kupujcie w tej firmie. Problem polega na tym,że kupiłem u nich telefon,który przeleżał na półce praktycznie 10 m-cy.Telefon jak nówka,a nie działa. Popsuł się dotyk.Wyświetlacz sam wariuje. Pisałem na email do tej firmy z reklamacją i nic. Głu [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient
link | zgłoś
2017-01-28
*.126.155.*
Krótko mówiąc - firma kant, ale trzeba wykazać trochę samozaparcia i spróbować odzyskać pieniądze. W moim przypadku, podobnie, jak innych, nie chcieli oddać pieniędzy, ani w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, ani po upływie 70. Co prawda przesyłka przyszła, ale po czasie, dlatego odmówił [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2017-01-19
*.47.32.*
Uwaga na oszusta. Firma nie jest zarejestrowana w Polsce, można im naskoczyć, co dają jasno do zrozumienia. Ani nasza policja ani UOKiK, żadne prawa konsumenta ich nie interesują. Pośredniczą w handlu. Jeśli ktoś ma czas i szczęście to otrzyma co zamówił po długim oczekiwaniu. Jeśli chce się zwrócić [rozwiń/zwiń]
Brak
Nieuczciwy sprzedawca działający poza prawem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ale
link | zgłoś
2017-01-18
*.47.32.*
Chciałam zwrócić zamówione słuchawki, bo przyszły po ponad dwóch miesiącach od zamówienia i zaczęły się schody. Nie ma adresu do zwrotów, czas (14 dni na zwrot) biegnie a ja nie mogę się doprosić o adres wysyłki. Jakby człowiek gadał ze ścianą. Piszą mi, ze mogę zwrócić ale muszę poczekać aż towar o [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Brak możliwości zwrotu, dłuuuugi czas oczekiwania na zamówienie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
vito
link | zgłoś
2017-01-17
*.109.132.*
NIE POLECAM!!! UWAGA!!!. Zamówiłem telefon w tej "firmie" i zapłaciłem za towar. Zgodnie z regulaminem telefon miałem otrzymać w terminie od 40 do 70 dni. Minęło 120dni, a ja nie mam ani pieniędzy ani telefonu. Próba rozwiązania polubownie umowy z tytułu niewywiązania się przez Plebis z jej zapisów [rozwiń/zwiń]
bark
nierzetelni
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?