Opinie o Plebis.eu

2.2 - poziom obsługi
2.2 - jakość usług / cena
2.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 384
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
plebis.eu/contact.php
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Urszula
link | zgłoś
2016-12-15
*.47.75.*
Dobry sklep i sprzedwca. Godny polecenia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kacparek
link | zgłoś
2016-12-14
*.10.219.*
Ostrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie internetowym Plebis.eu! Nie wiem jakim cudem sklep ciągle istnieje. Moim zdaniem poziom obsługi jest żenujący i żaden sposób nie przystaje do obecnych standardów. Po wpłaceniu należności nie wiadomo jaki jest faktyczny status zamówienia. Odpowiedzi z ad [rozwiń/zwiń]
brak (skusiła mnie cena i podchwytliwie profesjonalny wygląd strony)
najgorszy z możliwych poziom obsługi -od lat nie spotkałem się z takim...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
GM
link | zgłoś
2016-12-14
*.227.71.*
W dniu dzisiejszym mija 76 dzień od złożenia zamówienia 32442. Nie mam ani telefonu, ani pieniędzy. Ostrzegam przed tym sklepem. Pomimo , że sprzedawca zadeklarował się zwrócić pieniądze, dzień później zaczął realizować zamówienie i wygenerował numer nadania paczki , której tak naprawdę nikt nie wid [rozwiń/zwiń]
brak
nierzetelność, wprowadzanie klienta w błąd, nie dotrzymywanie zapisów regulaminu, który sam stworzył(czas dostawy 8-70dni)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2016-12-08
*.219.96.*
TO CZĘŚĆ MOJEJ KORESPONDENCJI Z NACIĄGACZAMI Witam wpłata jest przyjęta do zamówienia Zamówienie nr 36115 oddamy pieniądze, to była pomyłka cenowa, prosze podac numer konta do zwrotu Dziekujemy za kontakt Jeśli jeszcze w jakiś sposób mogę pomóc lub doradzić w sprawach zamówień [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bożena
link | zgłoś
2016-12-07
*.146.91.*
To nie sklep ale grupa przestępcza, telefon kupiony w sierpniu do tej pory nie dotarł, pieniędzy też nie zwracają. Sprawę zgłosiłam na policji.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sylwia
link | zgłoś
2016-12-06
*.53.155.*
Przesyłka doszła po 2,5 miesiąca. Dobrze zapakowana i to co zamawiałam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2016-12-05
*.14.7.*
Zamówiłam telefon(huawei P8 lite), potem przeczytałam te opinie, i chciałam odstąpić od umowy, ale napisali z się już nie da... Moja paczka nie została nawet nadana i po 70 dniach (ROBOCZYCH!!!) napisałam aby oddali całą kasę. Z małymi problemami ale właśnie dzisiaj dostałam z powrotem na konto całą [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
joshep
link | zgłoś
2016-12-04
*.219.114.*
Ludzie, czy tak trudno chwilę pomyśleć przed złożeniem zamówienia? Poszukać opinii na internecie, sprawdzić regulamin, krytycznie przeglądać ofertę, sprawdzić jaka firma kryje się pod danym sklepem i gdzie jest jej siedziba itd. Wg. mnie nie jest to trudne ani zbyt pracochłonne tylko trzeba wykazać [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Francisco
link | zgłoś
2016-11-30
*.47.76.*
Witam, ja zamówiłem w tę niedzielę, ale rozmyśliłem się po przeczytaniu komentarzy na forach. Wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia tego samego dnia, odstąpienie o umowy kupna wysłałem wczoraj, ale dopiero dzisiaj, po wystawieniu negatywnego komentarza na opineo (który został reklamowany przez "sk [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Francisco
link | zgłoś
2016-11-30
*.47.76.*
Ja niestety za późno (po przelewie) przeczytałem komentarze na temat tego "sklepu". W tym samym dniu wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia. To była niedziela, także nie możliwe, aby przesyłka była już w drodze. Zero kontaktu ze sklepem (w 3 dniach wysłałem 5 maili), oczywiście jak jeszcze nie wyko [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bożena
link | zgłoś
2016-11-26
*.146.19.*
Nie mogę uwierzyć, że nabrałam się na zakup telefonu i padłam ofiarą oszustwa. Od 10.08.2016 czekałam na telefon, a teraz na obiecany zwrot pieniędzy. Ponieważ jest już po terminie zgłaszam sprawę na policję.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paula
link | zgłoś
2016-11-24
*.65.95.*
Pierwszy raz padłam ofiarą oszustwa w Internecie. Brak kontaktu, brak telefonu i 360 złoty w błoto. Nie chcą zwrócić pieniędzy, nie odpowiadają na maile! Nie polecam!
Brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonu, brak towaru i pieniędzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
okri2
link | zgłoś
2016-11-24
*.190.212.*
Towar nie dotarł. Na zwrot pieniędzy czekałam 8 miesięcy, ale dostałam!!!
zwrócili pieniądze...
nie odbierają telefonów, przestali odpisywać na maile, kontakt dramatyczny, spzedają towar, którego nie mają i raczej podróbki, bo oryginał ma 10 lat gwarancji, a plebis oferuje 2 lata. Dużo by wymieniać, ale już nie chce mi się pisać :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?