Opinie o Polmed

1.9 - poziom obsługi
1.6 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 7
Kategoria:
Działalność ekspercka

Strona internetowa:
www.polmed.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Łukasz
link | zgłoś
2019-04-27
*.70.74.*
Absolutnie żenująca firma, poziom obsługni poniżej NFZ. Wykupiliśmy pakiet badań, którego na miejscu nie dało się zrealizować ze względu na brak kodu (podczas zakupu oraz w potwierdzenie widocznym na stronie jest informacja, że kod nie jest potrzebny, wystarczy sam mail, którego pokazaliśmy). Infoli [rozwiń/zwiń]
Jest szansa, że firma zbankrutuje.
Wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Patrycja M
link | zgłoś
2019-04-12
*.182.134.*
Wykupiłam 2 diagnostyki. Na miejscu okazało się , że jednej mi nie wykonają ale nie dowiedziałam się dlaczego. Po uzyskaniu informacji telefonicznie dowiedziałam się ,że system wygenerował zły kod. I muszę brać kolejny wolny dzień żeby znów pojechać zrobić badanie. Zaproponowałam dodatkowe badanie w [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2019-04-01
*.87.5.*
Zupełna porażka 3-krotny zmiana terminu wizyty u okulisty z informacją SMS. Następnie wizyta u okulisty 27.03.2019, która została anulowana w trakcie wizyty. Ponoć wysłany został sms o 12 50, wizyta o 15. Najbliższa wizyta brak "nic Pani nie poradzę". Zostawiałam zgłoszenie reklamacji - ZUPEŁNY BRA [rozwiń/zwiń]
Brak
Jak wyżej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magda
link | zgłoś
2019-01-21
*:6bdc:5619:*
Poziom, jaki reprezentuje Polmed jest zwyczajnie żenujący. Jest to drugi NFZ, kolejki do specjalistów jak w NFZ,ba żeby znaleźć specjalistę to trzeba jechać do innego miasta, panie na infolinii nie udzielają informacji, każą biegać od "okienka do okienka" jak w NFZ więc tak naprawdę człowiek się czu [rozwiń/zwiń]
Brak specjalistów, kilkumiesięczny czas oczekiwania na wizyty, nieprofesjonalni pracownicy,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-01-17
*.8.101.*
Poziom obsługi w Polmed jest tragiczny - zarówno na infolinii jak i w placówkach. Pracownicy nowi/rotujący/ukraińcy - nic nie wiedzą, są bo są. Nie wiem jakim cudem to wogóle działa - chyba tylko dzięki abonamentom dużych firm. Wcześniej korzystałam z Medicover które w porównaniu z Polmed zyskało w [rozwiń/zwiń]
brak
za największą uważam pracowników - to z nimi ma kontakt klient a Polmed zdecydowanie idzie po kosztach i efekty są jakie są
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Hubert
link | zgłoś
2019-01-11
*:56:42ed:*
Najgorsza placówka medyczna w jakiej byłem. Bardzo chaotyczna obsługa. Pacjenci pomimo zapisanych godz wizyt wchodzą do lekarza w zasadzie jak chcą. Gdy na drzwiach wisi kartka " do gabinetu zaprasza pielegniarka" można czekać ponad 1h i nikt nie wychyla nosą mimo iż w środku są dwie pielęgniarki ( [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Antonii
link | zgłoś
2016-10-29
*.156.117.*
Naprawdę kompleksowa opieka medyczna na każdą kieszeń. Szereg usług, wcale nie takich drogich. Szybki dostęp do specjalistów. Wysoka jakość usług. Brak jakichkolwiek kolejek. Miły, pomocny personel. Traktowanie pacjenta z szacunkiem. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...