Opinie o Polmed

1.9 - poziom obsługi
1.6 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 7
Kategoria:
Działalność ekspercka

Strona internetowa:
www.polmed.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Michał
link | zgłoś
2019-07-23
*.0.68.*
Dostalem potwierdzenie rejestracji a jak przyszedłem do przychodni powiedzieli mi że nie zostałem wcale zarejestrowany i polmed okłamuje klientów. Odradzam korzystanie z ich usług.
Okłamują klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dorota
link | zgłoś
2019-07-12
*.173.144.*
Kiedyś byłam pacjentką LuxMed i zdarzało mi się narzekać, ale usługi Polmed są w porównaniu z konkurencją na żenująco niskim poziomie. Wizyty u pediatrów nie są podzielone na dzieci zdrowe i chore - jeżeli chcemy iść ze zdrowym dzieckiem np. po skierowanie, czekamy sobie w korytarzu razem z chorymi [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marzena
link | zgłoś
2019-06-07
*:fd58:d4f9:*
Mimo dostępności lekarza rodzinnego w mojej miejscowości , partnera Polmed osobę chorą umawia się na wizytę 20 km dalej, 1,5 godz. jazdy w jedną stronę komunikacją miejską, z trzema przesiadkami.Brawo jak tak ma wyglądać prywatna opieka lekarska.
brak
Mimo wspólpracy z innymi placowkami nie można się do nich dostać.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2019-04-27
*.70.74.*
Absolutnie żenująca firma, poziom obsługni poniżej NFZ. Wykupiliśmy pakiet badań, którego na miejscu nie dało się zrealizować ze względu na brak kodu (podczas zakupu oraz w potwierdzenie widocznym na stronie jest informacja, że kod nie jest potrzebny, wystarczy sam mail, którego pokazaliśmy). Infoli [rozwiń/zwiń]
Jest szansa, że firma zbankrutuje.
Wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Patrycja M
link | zgłoś
2019-04-12
*.182.134.*
Wykupiłam 2 diagnostyki. Na miejscu okazało się , że jednej mi nie wykonają ale nie dowiedziałam się dlaczego. Po uzyskaniu informacji telefonicznie dowiedziałam się ,że system wygenerował zły kod. I muszę brać kolejny wolny dzień żeby znów pojechać zrobić badanie. Zaproponowałam dodatkowe badanie w [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewa
link | zgłoś
2019-04-01
*.87.5.*
Zupełna porażka 3-krotny zmiana terminu wizyty u okulisty z informacją SMS. Następnie wizyta u okulisty 27.03.2019, która została anulowana w trakcie wizyty. Ponoć wysłany został sms o 12 50, wizyta o 15. Najbliższa wizyta brak "nic Pani nie poradzę". Zostawiałam zgłoszenie reklamacji - ZUPEŁNY BRA [rozwiń/zwiń]
Brak
Jak wyżej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Antonii
link | zgłoś
2016-10-29
*.156.117.*
Naprawdę kompleksowa opieka medyczna na każdą kieszeń. Szereg usług, wcale nie takich drogich. Szybki dostęp do specjalistów. Wysoka jakość usług. Brak jakichkolwiek kolejek. Miły, pomocny personel. Traktowanie pacjenta z szacunkiem. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...