Opinie o Polmed

1.6 - poziom obsługi
1.6 - jakość usług / cena
1.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 7
Kategoria:
Działalność ekspercka

Strona internetowa:
www.polmed.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Magda
link | zgłoś
2019-01-21
*:6bdc:5619:*
Poziom, jaki reprezentuje Polmed jest zwyczajnie żenujący. Jest to drugi NFZ, kolejki do specjalistów jak w NFZ,ba żeby znaleźć specjalistę to trzeba jechać do innego miasta, panie na infolinii nie udzielają informacji, każą biegać od "okienka do okienka" jak w NFZ więc tak naprawdę człowiek się czu [rozwiń/zwiń]
Brak specjalistów, kilkumiesięczny czas oczekiwania na wizyty, nieprofesjonalni pracownicy,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-01-17
*.8.101.*
Poziom obsługi w Polmed jest tragiczny - zarówno na infolinii jak i w placówkach. Pracownicy nowi/rotujący/ukraińcy - nic nie wiedzą, są bo są. Nie wiem jakim cudem to wogóle działa - chyba tylko dzięki abonamentom dużych firm. Wcześniej korzystałam z Medicover które w porównaniu z Polmed zyskało w [rozwiń/zwiń]
brak
za największą uważam pracowników - to z nimi ma kontakt klient a Polmed zdecydowanie idzie po kosztach i efekty są jakie są
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Hubert
link | zgłoś
2019-01-11
*:56:42ed:*
Najgorsza placówka medyczna w jakiej byłem. Bardzo chaotyczna obsługa. Pacjenci pomimo zapisanych godz wizyt wchodzą do lekarza w zasadzie jak chcą. Gdy na drzwiach wisi kartka " do gabinetu zaprasza pielegniarka" można czekać ponad 1h i nikt nie wychyla nosą mimo iż w środku są dwie pielęgniarki ( [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Konsument
link | zgłoś
2018-10-02
*.146.0.*
Najgorsza opcja pakietu pracownika jaki istnieje. Ta firma niema nawet własnego adresu!!! Nie można samemu rezerwować wizyty do lekarza, tylko trzeba czekać jak zadzwoni konsultant. Porażka.
Niema możliwości samodzielnej rezerwacji wizyty
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jj
link | zgłoś
2018-09-18
*.254.129.*
Już od dawna jestem klientem polmedu ale od jakiegoś czasu moja opinia zmienia się na gorsze. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, osoby o wysokim poziomie niekompetencji które przyjmują zgłoszenie a później czekasz na kod praktycznie do samej wizyty. Trzeba ponownie dzwonić przypominać, n [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewa
link | zgłoś
2018-09-05
*.254.156.*
Bardzo niski poziom obsługi przez pracowników infolinii , czeka się bardzo długo na odebranie połączenia a potem aż trzy dni zabiera im wykonanie telefonu do placówki , więc terminy są odległe niczym w NFZ.
brak
brak możliwości samodzielnej rejestracji w placówce przez klienta , tak jak jest to w innych towarzystwach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Antonii
link | zgłoś
2016-10-29
*.156.117.*
Naprawdę kompleksowa opieka medyczna na każdą kieszeń. Szereg usług, wcale nie takich drogich. Szybki dostęp do specjalistów. Wysoka jakość usług. Brak jakichkolwiek kolejek. Miły, pomocny personel. Traktowanie pacjenta z szacunkiem. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...