Opinie o RestartAGD.pl

3.6 - poziom obsługi
3.4 - jakość usług / cena
3.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 31
Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.restartagd.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Andrzej
link | zgłoś
2018-06-14
*.8.216.*
To po prostu kpina...Na prostą naprawę bębna pralki Whirlpool czekam już TYDZIEŃ.Brak jakiejkolwiek informacji to brak szacunku do klienta. Ręce opadają żałuję że Was wybrałem szkoda czasu i nerwów. Zdecydowanie ODRADZAM ????????????
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-05-11
*.248.167.*
Ignorują klienta. Umawiają się i nie przychodzą bo jak twierdził pan z serwisu. Nie może przyjść na umówioną godzinę bo nie ma czasu. Zadzwoniłam ponownie żeby umówić innego serwisanta to nie odezwał się nikt przez dwa dni. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
gerdkowal57
link | zgłoś
2018-04-04
*.21.82.*
Zdecydowanie odradzam korzystanie z tej firmy w Toruniu. W mojej ocenie to są oszuści
żadnych zalet
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Olesia
link | zgłoś
2018-03-28
*.125.143.*
Szybka i fachowa naprawa pralki.Polecam fachowca z Wrocławia
szybkość, cena
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
philu
link | zgłoś
2018-03-09
*.111.206.*
Oszuści! Poziom obsługi telefonicznej pozostawia wiele do życzenia. Na stronie zapis o diagnozie za 49pln, natomiast bez żadnej diagnozy, bez wymiany żadnych elementów (ustawienie jakiegoś programu serwisowego) serwisant skasował 150pln deklarując, że jeżeli to co zrobił nie poskutkuje to kolejna [rozwiń/zwiń]
szybki przyjazd
za dużo pisania
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Darecky007
link | zgłoś
2018-03-07
*.76.166.*
Serwisant przyjechał do zmywarki trzy dni po umówionym terminie. Okazało się ze zmywarka jest zalana. Wytarł wodę, podkręcił zmywarkę o 0,5 cm wysokość i skasował 100 zł bez paragonu i żadnego potwierdzenia wykonania usługi. Po miesiącu zmywarka znowu jest zalana. Zlokalizowałem skąd jest wyciek, z [rozwiń/zwiń]
brak żadnych zalet
nieżetelna firma, niesłowni, oszuści
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łódź
link | zgłoś
2018-03-05
*.254.129.*
"Fachowiec" umówił się na 13 w sobotę, po 13 zadzwoniliśmy z zapytaniem, gdzie jest, na co usłyszeliśmy, że ma godzinne opóźnienie, ale będzie ok.15 lub 16. Umówiliśmy się na 16. Ostatecznie przybyły po 18, pod wpływem alkoholu (zapach ewidentny). Rozkręcił kuchenkę, stwierdził, że potrzebne jest lu [rozwiń/zwiń]
brak
pijany, niesłowny "fachowiec"
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pawel
link | zgłoś
2018-02-16
*.206.155.*
Napisałem maila z prośba o serwisanta do zmywarki. Nikt nie odpisał ani nie zadzwonił już trzeci tydzień . Masakra nie service
-
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Damian
link | zgłoś
2018-02-03
*.189.217.*
Ogolnie tragedia.Serwisant opryskliwy,za naprawe krzyknol 220zl i pralka zrobila jedno pranie. Dzwonie do drugiego serwisanta a on ze pralki nie da sie naprawic.Zajalem sie tym sam, wystarczylo zrobic mostek na przelaczniku i pralka dziala. Naprawa miala byc na miejscu a zajelo to ok 1,5 tygodnia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Cam
link | zgłoś
2018-02-01
*.254.164.*
Ie odbierają telefinu w godzinach pracy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marcin
link | zgłoś
2017-12-01
*.173.216.*
Jestem zadowolony z usługi naprawy lodówki we Wrocławiu. Pan Marek szybko i sprawnie uporał się z naprawą.
Dobry kontakt
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
skiner
link | zgłoś
2017-10-17
*.160.155.*
Niestety zadowolony NIE jestem. Zamówiłem majstra od lodówek w poniedziałek rano. Po południu dzwoni pan i mówi, że dziś już nie da rady więc na jutro między 11:00 a 13:00. Jutro (wtorek) godzina 13:30 dzwoni i mówi, że prawdopodobnie nie dotrze. Ten sam dzień godzina ok 16-17, dzwoni że da radę i b [rozwiń/zwiń]
Brak
Za dużo by wymieniać.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
MS
link | zgłoś
2017-10-03
*.17.132.*
Jestem bardzo zadowolona. Zepsuta chłodziarko-zamrażarka LG została uratowana w ciągu paru godzin, a nie dni, jak proponował licencjonowany serwis we Wrocławiu.Fachowo i życzliwie.
Szybkość , życzliwość, fachowość.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...