Opinie o RestartAGD.pl

3.9 - poziom obsługi
3.6 - jakość usług / cena
3.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 31
Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.restartagd.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Grzegorz
link | zgłoś
2018-10-30
*.248.209.*
Polecam tego allegrowicz
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jarek
link | zgłoś
2018-10-29
*.0.66.*
Jestem w miarę zadowolony z naprawy zmywarki. Przyjechał serwisant tego samego dnia zgłoszenia naprawy. Sprawna naprawa ale koszty średnie. Najwazniejsze ze zmywarka może nadal robić swoją robotę
Fachowość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pauzna
link | zgłoś
2018-10-29
*.221.140.*
Zamówiona naprawa pralki - czas oczekiwania na przyjazd serwisanta 2 dni. Koszt 230zł - wymiana spalonej pompy wody od pralki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
AB
link | zgłoś
2018-10-15
*.235.182.*
Napiszę krótko. Ta firma i poziom obsługi - DNO. Zadzwoniłem w poniedziałek w sprawie zepsutej zmywarki. Miła Pani przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie,że Pan serwisant skontaktuje się ze mną. Oczywiście na drugi dzień Pan do mnie zadzwonił ale stwierdził, że dziś nie ma czasu i odezwie się do [rozwiń/zwiń]
brak
zame wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
elka
link | zgłoś
2018-10-09
*:ff49:7608:*
Pan fachowiec jak z usterki pyta co oznacza błąd Fa co wyczytałam w internecie,nie chciało mu się przykręcić osłony stwierdził cyt.,,To coś z elektroniką" zapłaciłam 50 zł i sama przykręciłam osłonę podobno programator do wymiany ale się nie opłaca wg Pana serwisanta.
Miła obsługa telefoniczna.Szybki kontakt z serwisantem.
brak fachowej wiedzy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Tomek
link | zgłoś
2018-09-10
*.67.4.*
W dniu 05.09.2018r. zadzwoniłem do restartAGD i zgłosiłem potrzebę naprawy lodówki. Pani przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie że ma czekać na telefon od serwisanta. Dostałem również sms z informacją o przyjęciu zgłoszenia oraz taką samą instrukcją o oczekiwaniu na telefon serwisanta. Dzisiaj tzn [rozwiń/zwiń]
Brak zalet, brak usługi, brak kontaktu.
Brak zalet, brak usługi, brak kontaktu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jaroslaw
link | zgłoś
2018-09-05
*.23.49.*
Wyłudzacze pieniędzy. Próby rozmowy kończą się przerwaniem połączenia. Pieniądze wzięte, sprzęt nie działa. Zdecydowanie nie polecam!
żadne
przeczytaj treść opinii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2018-07-31
*.4.218.*
Poziom obsługi poniżej wszelkich dopuszczalnych norm. Diagnoza bez wymiany czegokolwiek,prowizorka, pozoranctwo i pobranie pieniędzy bez paragonu czy faktury. Gdy zwróciłam uwagę, usłyszałam: "Czuję się urażony" - "koń by się uśmiał". Firma Elektrolux poinformowała mnie, że nie mają z nimi nic wsp [rozwiń/zwiń]
A gdzie zero w tych ocenach?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2018-06-14
*.8.216.*
To po prostu kpina...Na prostą naprawę bębna pralki Whirlpool czekam już TYDZIEŃ.Brak jakiejkolwiek informacji to brak szacunku do klienta. Ręce opadają żałuję że Was wybrałem szkoda czasu i nerwów. Zdecydowanie ODRADZAM ????????????
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Olesia
link | zgłoś
2018-03-28
*.125.143.*
Szybka i fachowa naprawa pralki.Polecam fachowca z Wrocławia
szybkość, cena
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marcin
link | zgłoś
2017-12-01
*.173.216.*
Jestem zadowolony z usługi naprawy lodówki we Wrocławiu. Pan Marek szybko i sprawnie uporał się z naprawą.
Dobry kontakt
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
skiner
link | zgłoś
2017-10-17
*.160.155.*
Niestety zadowolony NIE jestem. Zamówiłem majstra od lodówek w poniedziałek rano. Po południu dzwoni pan i mówi, że dziś już nie da rady więc na jutro między 11:00 a 13:00. Jutro (wtorek) godzina 13:30 dzwoni i mówi, że prawdopodobnie nie dotrze. Ten sam dzień godzina ok 16-17, dzwoni że da radę i b [rozwiń/zwiń]
Brak
Za dużo by wymieniać.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
MS
link | zgłoś
2017-10-03
*.17.132.*
Jestem bardzo zadowolona. Zepsuta chłodziarko-zamrażarka LG została uratowana w ciągu paru godzin, a nie dni, jak proponował licencjonowany serwis we Wrocławiu.Fachowo i życzliwie.
Szybkość , życzliwość, fachowość.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...