Opinie o Resto Design

3.7 - poziom obsługi
3.8 - jakość usług / cena
3.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 97
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Asia
link | zgłoś
2018-02-22
*.28.171.*
Zdecydowanie polecam zakupy w Resto Design.Fachowe podejscie do klienta,duży wybór mebli przy bardzo przestrzennej ekspozycji,duży wybór tapicerki transport gratis RATY 0%.Jako klient jestem w pełni usatyswakcjonowana.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Justyna
link | zgłoś
2018-02-17
*.238.67.*
Pomimo znacznie większej ilości komentarzy pozytywnych nie mogę się w zupełności z nimi zgodzić. Na początku grudnia 2017 roku był zamówiony narożnik z ustalonym terminem zamówienia na 18 stycznia 2018 roku. Kiedy zadzwoniłam owego dnia z zapytaniem kiedy będzie ciągle byłam odsyłana na następny dzi [rozwiń/zwiń]
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ALINA
link | zgłoś
2018-02-16
*.49.48.*
Meble od firmy Resto Design zamówiliśmy po szczegółowych konsultacjach, w trakcie których omówiliśmy nasze potrzeby oraz możliwości ich zaspokojenia.Pani Ania na każdym etapie reagowała bardzo pozytywnie na nasze spostrzeżenia, dzięki czemu finalny projekt w pełni odzwierciedla nasze życzenia.Meble [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anna
link | zgłoś
2018-02-16
*.49.48.*
Szukałam mebli po całym Gdańsku i dopiero w Resto design znalazłam dokładnie takie, o jakich marzyłam. Nie wykosztowałam się specjalnie i do tego obsługa okazała się bardzo pomocna przy wyborze. Bardzo serdecznie polecam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Emilia
link | zgłoś
2018-02-12
*.146.167.*
Narożnik bardzo słabej jakości. Czuć deski jak się siedzi.Nie minęło pół roku a już musiałam reklamować. Czas rozpatrzenia reklamacji prawie 2 miesiące. Odpowiedź otrzymałam tylko dlatego, że sama się upomniałam. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu. Ceny wysokie niestety nie mają pokrycia w jakości [rozwiń/zwiń]
Brak
Jakość, obsługa.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Renata
link | zgłoś
2018-02-12
*.28.78.*
Meble, które dają możliwość dostosowania wg własnych preferencji oraz potrzeb. Szeroki wybór w doborze koloru, materiału, tapicerki, to na pewno wielki plus. Obsługa sympatyczna i nastawiona przede wszystkim na doradztwo. Bardzo Polecam! Firma stawia na to aby klient był w 100% zadowolony z zakupu. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KLIENT
link | zgłoś
2018-02-09
*.49.133.*
Moim zdaniem jeden z lepszych salonów meblowych w jakim robiłem zakupy. Duży wybór mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych w tym stołów i krzeseł. Szeroka gama kolorystyczna tkanin obiciowych oraz wybarwień drewna. Nie podzielam zdania wcześniejszych negatywnych opinii. Na miejscu otrzymałem miłe or [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wieslaw
link | zgłoś
2018-02-08
*.47.226.*
Katastrofa. Właśnie 07.02.2018 upłynęły kolejne dwa tygodnie po wyznaczonej przez RD dacie realizacji zamówienia nr 15/12/O/17. Nikt nie raczy zadzwonić a telefonów też nie odbierają. Nie mam mebla i nie wiem czy go otrzymam i kiedy. Ale zaliczkę skasowali.
brak
opisane w treści
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Beata
link | zgłoś
2018-02-05
*.28.172.*
Szukajac krzeseł do salonu natknęłam sie na sklep W Krakowie. Wyjatkowe doradztwo, znajomosc tematu i super elastyczne podejscie do klienta. Przemiła obsługa. W tym sklepie jako klient poczujecie sie wazni i bedziecie profesjonalnie obsłużeni. Bardzo bardzo polecam. Na koniec ja i moje dziecko dost [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryka
link | zgłoś
2018-02-02
*.254.230.*
A teraz ja. Siedzę na wygodnym już naprawionym fotelu. Jak złożyć reklamację poinformowała mnie Miła Pani. Więc wysłałam zgłoszenie 20.12.2017 r. Dnia 11.01.2018 po uprzednim telefonie przyjechał miły Pan odebrał fotel do naprawy. Uprzedził, że czas naprawy może potrwać 2-3 tygodnie. I 1.02.2018 t [rozwiń/zwiń]
Wbrew dużej ilości negatywnych komentarzy ja miałam chyba dużo szczęścia. A może jednak Firma jest OK?
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2018-01-27
*.28.71.*
Rewelacyjna obsługa, bardzo komunikatywni i elastyczni, bardzo duży wybór mebli . Polecam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
emeryt
link | zgłoś
2018-01-23
*.47.235.*
Ja jestem niezadowolonym klientem i nie jestem byłym pracownikiem Waszej firmy i piszę negatywne komentarze bo oszukaliście mnie i nie chcecie wywiązać się honorowo ze sprzedaży wadliwego towaru. Psujecie sami sobie opinię i co widzą panowie prezesi patrząc codziennie w lustro, to tak jakby oszukal [rozwiń/zwiń]
nie ma zalet
tylko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
SPROSTOWANIE
link | zgłoś
2018-01-22
*.47.36.*
Osoba dodająca o Resto Design negatywne komentarze pisze je cały czas z jednego adresu IP. Jest to Nasza była pracownica Anna S.przeciwko której toczy się postępowanie związane z przywłaszczeniem mienia. Osoba ta oficjalnie poinformowała przedstawicieli firmy Resto Design,że wszelkimi możliwymi do [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?