Opinie o Resto Design

4.2 - poziom obsługi
4.5 - jakość usług / cena
4.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 112
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Józefa
link | zgłoś
2019-06-03
*.179.26.*
witam w dn 31.12.2018 zlozylam zamowienie sofy w firmie LUTI GALERIA WNETRZ w galei Bronowice w Krakowie dawna nzawa RESTO DESING zamowienie mialo byc zrealizowane na 30.04.2019 do tej pory nie mam zadnej informacji wplacilam zaliczke 300 zl pojechalam osobiscie do sklepu okazlo sie ze sklep jest w [rozwiń/zwiń]
brak
nie wywiazanie sie z zamowienia brak kontaktu oszustwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafał b...
link | zgłoś
2018-12-02
*.47.67.*
Ja również nie otrzymałem informacji po złożeniu mojej reklamacji. Mam nadzieję że będę miał mozliwosc naprawy mebla
Obsługa
Usługi posprzedazowe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Beba
link | zgłoś
2018-11-16
*.179.231.*
Witam, miałam zamiar kupić u nich narożnik - na szczęście nie zdążyłam. Na rynku powstała nowa firma - LUTI. Podejrzewam ze działa na tej samej zasadzie, bądź nawet ma tego samego właściciela. Strona internetowa jest w remoncie i ten sam znak który miała firma RestoDesign.. czy ktoś ma jakieś inform [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2018-09-20
*.203.59.*
Zostałem oszukany. Brak kontaktu z firmą. Wpłaciłem 1500,00 zł zaliczki i przy odbiorze dopłaciłem gotówką 2127,00 zł. Miała być faktura VAT na kwotę 3627,00 brutto, a ja otrzymałem paragon na kwotę 2127,00zł Zapłaciłem za meble 3627,00zł
brak zalet
firma w upadłości
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2018-09-20
*.203.59.*
Firma chyba jest w stanie likwidacji. Zamówiłem meble na które czekałem ponad trzy miesiące. Otrzymałem meble nie zgodne z zamówieniem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem faktury VAT. Brak kontaktu z firmą Resto Design . Nie odbierają telefonów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Agata
link | zgłoś
2018-09-12
*.71.161.*
Niesamowite! wczoraj dostałam narożnik zamówiony 11 czerwca z terminem realizacji na 19-07-2018, ale jest! co do jakości nie mam żadnych uwag jest naprawdę bardzo ładny.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-16
*.254.231.*
Rozchodzi mi się o wiarygodne informacje...a nie pisać bo pisać...faktycznie może nie wszyscy zostali równo załatwieni... Ale pisać z nerwów co przyjdzie na język...słabe. lepiej działać...opłaciło się. Pozdrawiam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-08-13
*.0.83.*
Ja również otrzymałam dziś moje krzesła i stół. Szkoda tylko że Resto nie uprzedził o opóźnienie. Nie potrzebne nerwy i stres.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-08-13
*.254.246.*
Cud! dnia dzisiejszego otrzymałem brakujące elementy narożnika skórzanego - chciałbym zaznaczyć, że zamówienie złożyłem i opłaciłem ciutkę ponad rok temu (przełom lipiec-sierpień/17)
jakość wykonania
raczej brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-10
*.254.162.*
Zamówienie zrealizowane. Spóźnione, lecz jest. Sądzę że opinie wystawiane(przynajmniej połowa) nie są faktycznie poparte dowodami, tylko domyslami którym wtoruja emocje....i masz ci los że prawie do rozwodu doszlo. Żona czytala i się nakręcała. Mówiłem...spokojnie, nie ma konkretów!!! Tylko jakieś o [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
robert
link | zgłoś
2018-08-07
*.27.103.*
Witam wszystkich. Ja zamawiałem na początku czerwca, a przywiezli teraz w sobote mój narożnik (trzy tygodnie po terminie). Nikt nie zadzwonił że bedzie opóźnienie, dostalem tylko sms. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, dodzwonić się pod numer podany na stronie praktycznie nie ma szans, na maile [rozwiń/zwiń]
jakość, cena, obsługa w salonie w Krakowie
brak kontaktu, opóźnienie w realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2018-08-03
*.78.123.*
W umowie z bankiem jest taka klauzula, że w razie niedostarczenia towaru można wystapić z roszczeniem do banku. Toteż wczoraj wystąpiłam. dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani, że jutro moje meble przywiozą. Więc jakoś chyba firma jeszcze działa, ale gdyby odpisywali na e-maile i odbierali telefony, to by [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klientka
link | zgłoś
2018-08-02
*.47.201.*
Witam Zamówiłam w Resto Desing zestaw wypoczynkowy. Zestaw otrzymałam zgodnie z zamówieniem. Fakt z niewielkim opóźnieniem o czym zostałam poinformowana. Wszystko było dokładnie zapakowane. Obawiałam się, że będzie problem czytając opinie. Wczesniej kupiłam elegancki stół i krzesła. Dlatego uważam [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...