Opinie o Resto Design

4.2 - poziom obsługi
4.5 - jakość usług / cena
4.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 113
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Larysa
link | zgłoś
2019-11-27
*.215.109.*
Dzwoniłam w sprawie reklamacji narożnika firmy Resto Design żadnego odzewu, poczta głosowa.Narożnik zakupiony w galerii Jantar w Słupsku.Próbowałam dzwonić do Gdańska również, poczta głosowa.Wysyłałam e-Maile bez odzewu.Gdzie złośić sprawę?Narożnik ze skóry.
brak odzewu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marta
link | zgłoś
2019-10-31
*.116.250.*
Uwaga wszystkie osoby poszkodowane przez tą firmę która może nadal działać w polsce pod innymi nazwami, prosimy zgłaszać się do jednostek policji w swoim miejscu zamieszkania!! Był program w TV Interwencja na temat złodziejskiej firmy Resto Design
zadnych
100%
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rafał b...
link | zgłoś
2018-12-02
*.47.67.*
Ja również nie otrzymałem informacji po złożeniu mojej reklamacji. Mam nadzieję że będę miał mozliwosc naprawy mebla
Obsługa
Usługi posprzedazowe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Beba
link | zgłoś
2018-11-16
*.179.231.*
Witam, miałam zamiar kupić u nich narożnik - na szczęście nie zdążyłam. Na rynku powstała nowa firma - LUTI. Podejrzewam ze działa na tej samej zasadzie, bądź nawet ma tego samego właściciela. Strona internetowa jest w remoncie i ten sam znak który miała firma RestoDesign.. czy ktoś ma jakieś inform [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2018-09-20
*.203.59.*
Zostałem oszukany. Brak kontaktu z firmą. Wpłaciłem 1500,00 zł zaliczki i przy odbiorze dopłaciłem gotówką 2127,00 zł. Miała być faktura VAT na kwotę 3627,00 brutto, a ja otrzymałem paragon na kwotę 2127,00zł Zapłaciłem za meble 3627,00zł
brak zalet
firma w upadłości
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Janusz
link | zgłoś
2018-09-20
*.203.59.*
Firma chyba jest w stanie likwidacji. Zamówiłem meble na które czekałem ponad trzy miesiące. Otrzymałem meble nie zgodne z zamówieniem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem faktury VAT. Brak kontaktu z firmą Resto Design . Nie odbierają telefonów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agata
link | zgłoś
2018-09-12
*.71.161.*
Niesamowite! wczoraj dostałam narożnik zamówiony 11 czerwca z terminem realizacji na 19-07-2018, ale jest! co do jakości nie mam żadnych uwag jest naprawdę bardzo ładny.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-16
*.254.231.*
Rozchodzi mi się o wiarygodne informacje...a nie pisać bo pisać...faktycznie może nie wszyscy zostali równo załatwieni... Ale pisać z nerwów co przyjdzie na język...słabe. lepiej działać...opłaciło się. Pozdrawiam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-08-13
*.0.83.*
Ja również otrzymałam dziś moje krzesła i stół. Szkoda tylko że Resto nie uprzedził o opóźnienie. Nie potrzebne nerwy i stres.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-08-13
*.254.246.*
Cud! dnia dzisiejszego otrzymałem brakujące elementy narożnika skórzanego - chciałbym zaznaczyć, że zamówienie złożyłem i opłaciłem ciutkę ponad rok temu (przełom lipiec-sierpień/17)
jakość wykonania
raczej brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-10
*.254.162.*
Zamówienie zrealizowane. Spóźnione, lecz jest. Sądzę że opinie wystawiane(przynajmniej połowa) nie są faktycznie poparte dowodami, tylko domyslami którym wtoruja emocje....i masz ci los że prawie do rozwodu doszlo. Żona czytala i się nakręcała. Mówiłem...spokojnie, nie ma konkretów!!! Tylko jakieś o [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
robert
link | zgłoś
2018-08-07
*.27.103.*
Witam wszystkich. Ja zamawiałem na początku czerwca, a przywiezli teraz w sobote mój narożnik (trzy tygodnie po terminie). Nikt nie zadzwonił że bedzie opóźnienie, dostalem tylko sms. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, dodzwonić się pod numer podany na stronie praktycznie nie ma szans, na maile [rozwiń/zwiń]
jakość, cena, obsługa w salonie w Krakowie
brak kontaktu, opóźnienie w realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2018-08-03
*.78.123.*
W umowie z bankiem jest taka klauzula, że w razie niedostarczenia towaru można wystapić z roszczeniem do banku. Toteż wczoraj wystąpiłam. dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani, że jutro moje meble przywiozą. Więc jakoś chyba firma jeszcze działa, ale gdyby odpisywali na e-maile i odbierali telefony, to by [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...