Opinie o Resto Design

3.4 - poziom obsługi
3.7 - jakość usług / cena
3.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 34
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
smyranko
link | zgłoś
2017-10-14
*.47.201.*
Być może Pani otrzymała mebel , który spełnia oczekiwania, ale w przypadku kiedy ma mnóstwo wad to zmienia się opinia o sklepie i zaczynają się schody, jeśli uda mi się zwrócić towar i odebrać pieniądze w przeciągu 1 miesiąca bez pomocy instytucji typu inspekcja handlowa czy rzecznik konsumenta to [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sandra
link | zgłoś
2017-10-12
*:b:27ee:*
Zakupu dokonałam właśnie przez internet i w przeciwieństwie do poprzednika jestem zachwycona.Pani z obsługi miła i zorientowana,chętnie służy pomocą i zawsze jest pod telefonem,bez problemu wysłała mi próbki o które prosiłam.Narożnik przyszedł dokładzie taki chciałam co do wykonania nie mam zastrzeż [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
smyranko
link | zgłoś
2017-10-11
*.47.237.*
Wszyscy chwalą meble producenta , ale chyba ci którzy kupili w salonie. Sama mam zestaw ze skóry kupiony w salonie i jestem zadowolona , ale zakup w sklepie internetowym to masakra gdy towar ma wady albo jest inny od zamawianego.Klient zapłacił i to już jego problem, nie odpowiadają na maile, zrobią [rozwiń/zwiń]
nie ma
tylko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jan
link | zgłoś
2017-10-06
*.0.42.*
Witam właśnie zakupiłem narożnik ze skóry i stwierdziłem wiele niedociągnięć i zgłosiłem reklamację. Przyjechał Pan obejrzał i stwierdził że wad brak z czym sie oczywiście nie zgodziłem. Czekam na dalszy rozwój sprawy na pewno opiszę w następnym poście jak się sprawa zakończyła
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolina
link | zgłoś
2017-09-17
*:4b:d5ec:*
Mogę polecić meble Resto Design w 100%,meble świetnie się sprawują dodatkowo pani z salonu fachowo nam doradził w różnych sprawach ponieważ byliśmy dość niezdecydowanymi klientami .Cena i profesjonalna jakość wykonania to największy atut tej firmy.Dziękujemy i na pewno będziemy Was polecać !Życzymy [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2017-09-15
*.190.57.*
Zamówiłem w kwietniu kanapę narożną z pufem. Do teraz (15 września) nie otrzymałem pufa a reklamacja to droga przez mękę. Polecam trzymać się z dala od tej firmy.
bark
zbyt wiele aby opisać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ryszard
link | zgłoś
2017-09-11
*.6.181.*
Resto Design sklep Suwałki Plaza nie polecam zakupu.Zakupiłem u nich narożnik ,zapłaciłem za dostawę do domu ,przywieziono ale narożnik był uszkodzony /w trzech miejscach tapicerka jest uszkodzona/ w przeciągu 2 godz.od przywiezienia złożyłem reklamację w sklepie.Dział Obsługi Reklamacji w Gdańsku m [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jan
link | zgłoś
2017-09-02
*.49.131.*
Jeśli komuś odpowiada stylistyka i poziom cen to śmiało można powiedzieć, że to jeden z najlepszych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Zawsze można znaleźć coś ciekawego, a zakupy są prawdziwą przyjemnością. Spora część produktów jest dostępnych w salonie, więc nie trzeba kupować wyłącznie ze zdjecia. O [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lucy
link | zgłoś
2017-08-29
*.49.135.*
Salon posiada naprawdę piękną i bogatą ofertę, można przy tym zaczerpnąć masę inspiracji na urządzenie własnego domu, bo widzimy nie tylko meble, ale i świetnie wkomponowane dodatki!
terminowo solidnie profesjonalnie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
janusz
link | zgłoś
2017-08-16
*.69.170.*
co czytam powyższe opinie to oczy wypadają,dostawa opóżniona o 7 dni,meble zamówione nowe otrzymałem ze śladami użytkowania(nogi pościerane,na nich jakiś syf nie znanego pochodzenia,napisy i bazgroły pod blatem ławostołu,mechanizm od podnoszenia wygięty,blat z zarysowaniami na obrzeżach ,kolorystyka [rozwiń/zwiń]
szkoda tych dziewczyn ze sklepu(nic nie winne)a miłe i grzeczne
nie frasobliwość,czy olewanie klientów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dominika
link | zgłoś
2017-08-03
*.238.228.*
Bardzo nie polecam! Meble zakupione na początku marca, termin odbioru 27.03 - w tym dniu przyjechała kanapa + 2 fotele. Fotele jak i kanapa wykonane nie w tym kolorze drewna co zamówiono. Nóżki do kanapy wymieniono po około miesiącu, natomiast fotele..... sprawa ciągnęła się do lipca. Najważniejs [rozwiń/zwiń]
nierzetelna obsługa klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
annaks
link | zgłoś
2017-07-07
*.10.27.*
Zdecydowanie polecam. Pierwszy salon gdzie nie trzeba było się prosić o podejście sprzedawcy i fachowe doradzenie. Nie było " wciskania" na siłę drogiego mebla tylko sprzedawca pytał o moje potrzeby i proponował odpowiednio dostosowane oferty . Super podejście. Dostawę też miałam bardzo szybko ( nie [rozwiń/zwiń]
fachowa obsługa , fajna cena , wysoka jakość
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bogusia
link | zgłoś
2017-07-05
*.171.11.*
Resto Design-POLECAM!Jedyny salon gdzie sprzedawczyni wiedziała jaka jest tkanina na meblu i czy warto ją wybrać, wiedziała co jest wypełnieniem znała się na meblach w salonie.Miła obsługa i fachowa.Kupiłam narożnik i stół. Stół zareklamowałam i byłam bardzo mile zaskoczona bo myślałam że reklamacji [rozwiń/zwiń]
miła i fachowa obsługa, reklamacje szybko i bez zbędnych
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?