Opinie o Resto Design

3.6 - poziom obsługi
3.8 - jakość usług / cena
3.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 138
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Rafał b...
link | zgłoś
2018-12-02
*.47.67.*
Ja również nie otrzymałem informacji po złożeniu mojej reklamacji. Mam nadzieję że będę miał mozliwosc naprawy mebla
Obsługa
Usługi posprzedazowe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zbulwersowany
link | zgłoś
2018-12-02
*:8ba9:1ae8:*
Czas na opinie ... 3 lata temu kupiłem narożnik w Gdańsku na Grunwaldzkiej od Pana którego obsługę klienta do czasu kupna oceniam na 6. I się zaczęło... Zapłaciłem i to był mój największy błąd. Gdy przyszedł czas kiedy mialem mieć narożnik w domu to Resto Design nie odbierało telefonów Pan w sklepie [rozwiń/zwiń]
Żadnych
Jakość wykonania, olewanie klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Beba
link | zgłoś
2018-11-16
*.179.231.*
Witam, miałam zamiar kupić u nich narożnik - na szczęście nie zdążyłam. Na rynku powstała nowa firma - LUTI. Podejrzewam ze działa na tej samej zasadzie, bądź nawet ma tego samego właściciela. Strona internetowa jest w remoncie i ten sam znak który miała firma RestoDesign.. czy ktoś ma jakieś inform [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alicja P
link | zgłoś
2018-11-15
*.4.200.*
Dołaczam się do oszukanych ludzi. Otoz reklamowałam nowy fotel za 1600 zł . Przyjechał ktoś z ich serwisu zabrał do naprawy połowę fotela (w maju tego roku) - i do tej pory cisza , ani zwrotu fotela,ani pieniędzy, zero informacji/kontaktu. Lepiej gdyby nie zabierał to przynajmniej byłoby na czym [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
PaulaIT82
link | zgłoś
2018-11-15
*.175.218.*
Czy ktoś ma namiary gdzie można złożyć reklamację do RestoDesign? Zero jakichkolwiek kontaktów nawet karty gwarancyjnej nie dołożyli złodzieje!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Mariusz
link | zgłoś
2018-10-02
*.231.71.*
Januszku drogi Kliencie i nikt z tej firmy nie odbierze od Ciebie tele. bo są wyłączone taka sytuacja jest w całej Polsce! i tysiące oszukanych Klientów, następnym razem sprawdzajcie firme i czytajcie opinie w intrnecie, bo jak przesledziłem wpisy z 2017 roku to aż się włos na głowie jeży jak oni w [rozwiń/zwiń]
zadnych
100
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mariusz
link | zgłoś
2018-10-02
*.231.71.*
Proponuje wszystkim oszukanym ponownie napisać @ do Polsatu INTERWeNCJA" w ubiegłym miesiacu ukazał się program na temat oszukańczych i cwanickich praktyk firmy resto design, firma zmieniła siedzibę i dalej działa i znowu oszukuje. Te osoby które wystąpiły w programie otrzymały zwrot zaliczek!! Firm [rozwiń/zwiń]
zadne
100
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2018-10-01
*.218.224.*
7 maja złożyłem zamówienie na narożnik i wpłaciłem zaliczkę. Dostawa zaplanowana była na 19 czerwca. Narożnika nie otrzymałem. Po kilku tygodniach nieskutecznego dzwonienia i mailowania w celu odzyskania zaliczki skorzystałem z usług rzecznika praw konsumenta. 19 września odzyskał zaliczkę.
nie ma zalet
brak kontaku
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
emeryt
link | zgłoś
2018-09-25
*.47.205.*
Czy ktoś ma rzetelną wiedzę o statusie Resto Design bo na razie same domysły i pogłoski .Jestem też oszukany i boję się czy zdążę odzyskać pieniądze a skoro polikwidowali sklepy to czy w ogóle istnieją
żadnych zalet
Same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2018-09-20
*.203.59.*
Zostałem oszukany. Brak kontaktu z firmą. Wpłaciłem 1500,00 zł zaliczki i przy odbiorze dopłaciłem gotówką 2127,00 zł. Miała być faktura VAT na kwotę 3627,00 brutto, a ja otrzymałem paragon na kwotę 2127,00zł Zapłaciłem za meble 3627,00zł
brak zalet
firma w upadłości
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Janusz
link | zgłoś
2018-09-20
*.203.59.*
Firma chyba jest w stanie likwidacji. Zamówiłem meble na które czekałem ponad trzy miesiące. Otrzymałem meble nie zgodne z zamówieniem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem faktury VAT. Brak kontaktu z firmą Resto Design . Nie odbierają telefonów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jack
link | zgłoś
2018-09-17
*.52.143.*
Jak najdalej od tej firmy.Meble otrzymałem 06.08 zamówione 02.03.18
meble mogą być.
czas i obsługa tragedia.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Oszukany
link | zgłoś
2018-09-14
*.241.38.*
Czy RESTO ma gdzieś w Pl jeszcze sklep? Dostałem kanapę inną niż zamówiłem. Sklep który był w Toruniu już nie istnieje.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...