Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 219
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Julita
link | zgłoś
2018-03-02
*:4c:8d06:*
Bardzo fajna ekspozycja duży wybór mebli i tkanin.Na zamówienie niestety czekałam 4 tyg.ale zakup uważam za naprawdę udany.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adrian
link | zgłoś
2018-02-28
*:5b:3e19:*
Polecam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zuza
link | zgłoś
2018-02-27
*.170.105.*
Moja ocena mówi sama za siebie 5/5
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ALEX
link | zgłoś
2018-02-27
*.28.77.*
Zakupu dokonałam w jednym z salonów RESTO DESIGN , jestem bardzo zadowolona z dokonanego zakupu.Obsługa w salonie perfekcyjna w jednym słowie.Narożnik oraz jego wykonanie w całości mnie zadowala dodatkowo zamówiłam pufe na indywidulane zamówienie dopasowaną do mojego narożnika,która została przeznac [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Asterix
link | zgłoś
2018-02-23
*:7a0b:9cb4:*
Uwaga na Resto Design!!! Zakupiłem u nich mebel, który okazał się niskiej jakości. Reklamacja, którą złożyłem została odrzucona bez zbadania dowodu czyli tego mebla. Dla mnie to jasny sygnał, że firma nie chce ponieść odpowiedzialności za swój wadliwy produkt. Zdecydowanie Nie polecam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Asia
link | zgłoś
2018-02-22
*.28.171.*
Zdecydowanie polecam zakupy w Resto Design.Fachowe podejscie do klienta,duży wybór mebli przy bardzo przestrzennej ekspozycji,duży wybór tapicerki transport gratis RATY 0%.Jako klient jestem w pełni usatyswakcjonowana.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ALINA
link | zgłoś
2018-02-16
*.49.48.*
Meble od firmy Resto Design zamówiliśmy po szczegółowych konsultacjach, w trakcie których omówiliśmy nasze potrzeby oraz możliwości ich zaspokojenia.Pani Ania na każdym etapie reagowała bardzo pozytywnie na nasze spostrzeżenia, dzięki czemu finalny projekt w pełni odzwierciedla nasze życzenia.Meble [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anna
link | zgłoś
2018-02-16
*.49.48.*
Szukałam mebli po całym Gdańsku i dopiero w Resto design znalazłam dokładnie takie, o jakich marzyłam. Nie wykosztowałam się specjalnie i do tego obsługa okazała się bardzo pomocna przy wyborze. Bardzo serdecznie polecam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Renata
link | zgłoś
2018-02-12
*.28.78.*
Meble, które dają możliwość dostosowania wg własnych preferencji oraz potrzeb. Szeroki wybór w doborze koloru, materiału, tapicerki, to na pewno wielki plus. Obsługa sympatyczna i nastawiona przede wszystkim na doradztwo. Bardzo Polecam! Firma stawia na to aby klient był w 100% zadowolony z zakupu. [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KLIENT
link | zgłoś
2018-02-09
*.49.133.*
Moim zdaniem jeden z lepszych salonów meblowych w jakim robiłem zakupy. Duży wybór mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych w tym stołów i krzeseł. Szeroka gama kolorystyczna tkanin obiciowych oraz wybarwień drewna. Nie podzielam zdania wcześniejszych negatywnych opinii. Na miejscu otrzymałem miłe or [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Beata
link | zgłoś
2018-02-05
*.28.172.*
Szukajac krzeseł do salonu natknęłam sie na sklep W Krakowie. Wyjatkowe doradztwo, znajomosc tematu i super elastyczne podejscie do klienta. Przemiła obsługa. W tym sklepie jako klient poczujecie sie wazni i bedziecie profesjonalnie obsłużeni. Bardzo bardzo polecam. Na koniec ja i moje dziecko dost [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryka
link | zgłoś
2018-02-02
*.254.230.*
A teraz ja. Siedzę na wygodnym już naprawionym fotelu. Jak złożyć reklamację poinformowała mnie Miła Pani. Więc wysłałam zgłoszenie 20.12.2017 r. Dnia 11.01.2018 po uprzednim telefonie przyjechał miły Pan odebrał fotel do naprawy. Uprzedził, że czas naprawy może potrwać 2-3 tygodnie. I 1.02.2018 t [rozwiń/zwiń]
Wbrew dużej ilości negatywnych komentarzy ja miałam chyba dużo szczęścia. A może jednak Firma jest OK?
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2018-01-27
*.28.71.*
Rewelacyjna obsługa, bardzo komunikatywni i elastyczni, bardzo duży wybór mebli . Polecam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...