Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 219
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Agata
link | zgłoś
2018-09-12
*.71.161.*
Niesamowite! wczoraj dostałam narożnik zamówiony 11 czerwca z terminem realizacji na 19-07-2018, ale jest! co do jakości nie mam żadnych uwag jest naprawdę bardzo ładny.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-09-10
*:21a8:556a:*
Nadal strona Resto Design nieaktywna! Gdzie skladac reklamecje na kanape z bledami fabrycznymi. Czy Ktos z Panstwa sprawdzal firme, ktora ma sklep na Matarnii /Gdansk czy to nie ten sam wlasciciel pod inna nazwa ?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2018-09-07
*:3343:78c2:*
Czy w ciągu ostatnich dwóch tygodni komuś udało się skontaktować z tymi oszustami?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wilq1984
link | zgłoś
2018-08-30
*.169.150.*
Szkoda ze tak daleko mieszkam od jej lokalizacji, poniewaz przejechalbym sie tam z moimi kolegami, celem szybszego wyjasnienia. Mebel zamowiony poczatkiem lipca - zaliczka 400PLN wplacona..do dzisiaj nie ma u mnie...nie odbieraju telefonu, nie odpisuja na emaile....zal ze czlowiek nie sprawdzil opin [rozwiń/zwiń]
brak
brakuje tu miejsca zeby opisac...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Robert
link | zgłoś
2018-08-28
*.13.71.*
Zamówiony mailowo narożnik w Łomiankach miał wg umowy być dostarczony do 9 sierpnia 2018.Niestety nie dojechał,nikt mnie o poinformował ze strony Resto, że nie dojedzie.Sklep w Łomiankach zlikwidowany w jeden dzień, telefony wyłączone, na maile nie odpowiadają, zaliczka wpłacona 200 zł. Wypowiadam [rozwiń/zwiń]
oszuści
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
kasko00
link | zgłoś
2018-08-20
*.101.128.*
Narożnik jak polecono został zamówiony w sklepie w Wałbrzychu telefonicznie u NIEKOMPETENTNEJ PRACOWNICY, ktora zle spisala jaka strona jest potrzebna mimo milionach razy tlumaczeniu i zostal nam przyslany zły tj zła strona. Reklamacja z gory z Gdanska odrzucona, na ta od Rzecznika Praw Konsumenta [rozwiń/zwiń]
zero
brka mozliwosci reklamacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewelina
link | zgłoś
2018-08-19
*.212.223.*
Do tej pory nie dotarł do nas zamówiony w marcu 2018 fotel! Miał być w czerwcu, a mamy sierpień. Na maile nie odpowiadają, telefonów nie odbierają, zwinęli swoje sklepy- to sa oszuści! Pobrali zaliczkę w wysokości 200ł a po fotelu ani widu ani słychu.Moze jakiś pozew zbiorowy? Ja z pewnością zgłoszę [rozwiń/zwiń]
żadnych
oszuści!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-16
*.254.231.*
Rozchodzi mi się o wiarygodne informacje...a nie pisać bo pisać...faktycznie może nie wszyscy zostali równo załatwieni... Ale pisać z nerwów co przyjdzie na język...słabe. lepiej działać...opłaciło się. Pozdrawiam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-08-13
*.0.83.*
Ja również otrzymałam dziś moje krzesła i stół. Szkoda tylko że Resto nie uprzedził o opóźnienie. Nie potrzebne nerwy i stres.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-08-13
*.254.246.*
Cud! dnia dzisiejszego otrzymałem brakujące elementy narożnika skórzanego - chciałbym zaznaczyć, że zamówienie złożyłem i opłaciłem ciutkę ponad rok temu (przełom lipiec-sierpień/17)
jakość wykonania
raczej brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Elżbieta
link | zgłoś
2018-08-11
*:6ab4:33c3:*
Czy Pan Piotrek mógłby podać swoje namiary bo ja nie widzę żeby tu pisali hejterzy raczej ludzie piszą że dawno mineły terminy zero kontaktu ani zwrotu wpłaconych zaliczek ,salony zniknęły i Ty każesz być im spokojnymi nazywasz hejterami ejże.....
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-10
*.254.162.*
Zamówienie zrealizowane. Spóźnione, lecz jest. Sądzę że opinie wystawiane(przynajmniej połowa) nie są faktycznie poparte dowodami, tylko domyslami którym wtoruja emocje....i masz ci los że prawie do rozwodu doszlo. Żona czytala i się nakręcała. Mówiłem...spokojnie, nie ma konkretów!!! Tylko jakieś o [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
emeryt
link | zgłoś
2018-08-10
*.47.227.*
Czy ktoś ma pewną informację ,że Resto Design ogłosiło upadłość.Też walczę z nimi , czekam na rozprawę w sądzie, grzebie w internecie ale nie znajduję takiej informacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...