Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 221
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Aga
link | zgłoś
2018-08-13
*.0.83.*
Ja również otrzymałam dziś moje krzesła i stół. Szkoda tylko że Resto nie uprzedził o opóźnienie. Nie potrzebne nerwy i stres.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-08-13
*.254.246.*
Cud! dnia dzisiejszego otrzymałem brakujące elementy narożnika skórzanego - chciałbym zaznaczyć, że zamówienie złożyłem i opłaciłem ciutkę ponad rok temu (przełom lipiec-sierpień/17)
jakość wykonania
raczej brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Elżbieta
link | zgłoś
2018-08-11
*:6ab4:33c3:*
Czy Pan Piotrek mógłby podać swoje namiary bo ja nie widzę żeby tu pisali hejterzy raczej ludzie piszą że dawno mineły terminy zero kontaktu ani zwrotu wpłaconych zaliczek ,salony zniknęły i Ty każesz być im spokojnymi nazywasz hejterami ejże.....
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-10
*.254.162.*
Zamówienie zrealizowane. Spóźnione, lecz jest. Sądzę że opinie wystawiane(przynajmniej połowa) nie są faktycznie poparte dowodami, tylko domyslami którym wtoruja emocje....i masz ci los że prawie do rozwodu doszlo. Żona czytala i się nakręcała. Mówiłem...spokojnie, nie ma konkretów!!! Tylko jakieś o [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
emeryt
link | zgłoś
2018-08-10
*.47.227.*
Czy ktoś ma pewną informację ,że Resto Design ogłosiło upadłość.Też walczę z nimi , czekam na rozprawę w sądzie, grzebie w internecie ale nie znajduję takiej informacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Izabela
link | zgłoś
2018-08-09
*.254.135.*
Zamówiłam meble w maju. Termin realzacji minął 19.06. Wysłałam odstapienie od umowy z obowiązkiem zwrotu pieniędzy do banku pocztą i e-mailem w dn 31.07. Dzisiaj otrzymałam sms o treści: w związku z opóźnieniem w dostawie materiałów do produkcji, państwa zamówienie ulegnie opóźnienie o 90 dni. Jeśli [rozwiń/zwiń]
Oszuści!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-08-08
*.0.82.*
Ja również zamówiłam stół i krzesła zapłaciłam za całość z góry i cisza. Termin minął 27 lipca i zero kontaktu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2018-08-08
*.13.71.*
Narożnik zamówiony 27.06.2018, termin dostawy w umowie 08.08.2018.Dostawy brak. Sklep w Łomiankach zlikwidowany od 1 lipca. Brak jakiegokolwiek kontaktu i informacji. Zaliczka wpłacona.Wysyłam wypowiedzenie umowy.
brak
max
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Urszula
link | zgłoś
2018-08-08
*:6d:7f83:*
Zakupiłam sofę z funkcją relaks w kwietniu za gotówkę. Zamówienie miało trwać ok. 4 m-ce.Po ukończonym terminie pojechaliśmy do salonu, który został zamknięty.Do dziś dzień ani mebla ani gotówki. Nie odpowiadają e-mailowo ani w żaden inny sposób.Sprawę zgłosiłam na policję i do Centrum Praw Konsumen [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
robert
link | zgłoś
2018-08-07
*.27.103.*
Witam wszystkich. Ja zamawiałem na początku czerwca, a przywiezli teraz w sobote mój narożnik (trzy tygodnie po terminie). Nikt nie zadzwonił że bedzie opóźnienie, dostalem tylko sms. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, dodzwonić się pod numer podany na stronie praktycznie nie ma szans, na maile [rozwiń/zwiń]
jakość, cena, obsługa w salonie w Krakowie
brak kontaktu, opóźnienie w realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Elżbieta
link | zgłoś
2018-08-07
*:5f3a:9de7:*
Dołączam do grupy naiwnych wpłaciłam zaliczkę na sofę 200 zł/termin realizacji 21.05.18 cały czas byłam zapewniana przez pracownika salonu że już wkrótce realizacja po czym otrzymuje sms że z przyczyn pożaru termin się przesunie i dane do kontaktu tylko że kontakt jest zerowy a w salonie w Słupsku j [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2018-08-03
*.78.123.*
W umowie z bankiem jest taka klauzula, że w razie niedostarczenia towaru można wystapić z roszczeniem do banku. Toteż wczoraj wystąpiłam. dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani, że jutro moje meble przywiozą. Więc jakoś chyba firma jeszcze działa, ale gdyby odpisywali na e-maile i odbierali telefony, to by [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klientka
link | zgłoś
2018-08-02
*:d633:1743:*
Oj chyba Resto usiłuję naprawić swój mocno nadszarpniety wizerunek..
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...