Opinie o Resto Design

4.0 - poziom obsługi
4.3 - jakość usług / cena
4.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 119
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-16
*.254.231.*
Rozchodzi mi się o wiarygodne informacje...a nie pisać bo pisać...faktycznie może nie wszyscy zostali równo załatwieni... Ale pisać z nerwów co przyjdzie na język...słabe. lepiej działać...opłaciło się. Pozdrawiam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-08-13
*.0.83.*
Ja również otrzymałam dziś moje krzesła i stół. Szkoda tylko że Resto nie uprzedził o opóźnienie. Nie potrzebne nerwy i stres.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2018-08-13
*.254.246.*
Cud! dnia dzisiejszego otrzymałem brakujące elementy narożnika skórzanego - chciałbym zaznaczyć, że zamówienie złożyłem i opłaciłem ciutkę ponad rok temu (przełom lipiec-sierpień/17)
jakość wykonania
raczej brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotrek
link | zgłoś
2018-08-10
*.254.162.*
Zamówienie zrealizowane. Spóźnione, lecz jest. Sądzę że opinie wystawiane(przynajmniej połowa) nie są faktycznie poparte dowodami, tylko domyslami którym wtoruja emocje....i masz ci los że prawie do rozwodu doszlo. Żona czytala i się nakręcała. Mówiłem...spokojnie, nie ma konkretów!!! Tylko jakieś o [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
robert
link | zgłoś
2018-08-07
*.27.103.*
Witam wszystkich. Ja zamawiałem na początku czerwca, a przywiezli teraz w sobote mój narożnik (trzy tygodnie po terminie). Nikt nie zadzwonił że bedzie opóźnienie, dostalem tylko sms. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, dodzwonić się pod numer podany na stronie praktycznie nie ma szans, na maile [rozwiń/zwiń]
jakość, cena, obsługa w salonie w Krakowie
brak kontaktu, opóźnienie w realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Iwona
link | zgłoś
2018-08-03
*.78.123.*
W umowie z bankiem jest taka klauzula, że w razie niedostarczenia towaru można wystapić z roszczeniem do banku. Toteż wczoraj wystąpiłam. dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani, że jutro moje meble przywiozą. Więc jakoś chyba firma jeszcze działa, ale gdyby odpisywali na e-maile i odbierali telefony, to by [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klientka
link | zgłoś
2018-08-02
*.47.201.*
Witam Zamówiłam w Resto Desing zestaw wypoczynkowy. Zestaw otrzymałam zgodnie z zamówieniem. Fakt z niewielkim opóźnieniem o czym zostałam poinformowana. Wszystko było dokładnie zapakowane. Obawiałam się, że będzie problem czytając opinie. Wczesniej kupiłam elegancki stół i krzesła. Dlatego uważam [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klient gliwice
link | zgłoś
2018-08-01
*.190.53.*
Moje meble dotarły:) Trochę spóźnione ale są! Zamawiałem zestaw skórzany. Również otrzymałem smsa o zamknięciu salonu....mimo to firma zrealizowała zamówienie.
duży asortyment
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JagaNowa
link | zgłoś
2018-07-29
*.47.239.*
Witam wszystkich oszukanych, dołączam do Waszego grona.Mam pytanie do klientów którzy odzyskali swoje zaliczki. Czy w Waszym przypadku upłynął termin wykonania usługi przez firmę Resto Design? Moja umowa jest ważna do końca września, ale nadziei na meble już sobie nie robię.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jakub
link | zgłoś
2018-07-25
*.38.102.*
RESTO DESIGN - niestety również zostałam oszukana, wpłaciłam 300 zł zaliczki na stół. napisałam do [email protected] Nie wiem co z tego wyniknie, zależy mi na tym stole, ale co się stało? Nigdy nie podejrzewałabym, że to oszuści! A pieniądze?
obsługa Pani w salonie w Starogardzie była bardzo pomocna i sympatyczna
brak towaru i wpłacona zaliczka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Klijent
link | zgłoś
2018-07-16
*.146.99.*
Ja zamówiłem 2 fotele miały przyjść 5.07. I ani pieniędzy ani zaliczki ani mebla firma krzak nie odbierają ani nie podpisują na maile masakra jakaś idę jutro zrobić jutro awanturę na gdansk
Nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2018-07-14
*.207.82.*
od 2 m-cy czekam na stół - zaliczka 200 zł, jakieś 2 tygodnie temu w oststnim dniu otwarcia salonu, Pani potwierdziła mi dostawę: Dzisiaj. I czekam, czy ktos wie jaka firma kureierska obsługuje RD? jakieś 1,5 roku temu kupiłam naroznik i było ok. Jeśli stół dzisiaj nie dotrze dołączam się do pozwu z [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mmmm
link | zgłoś
2018-07-12
*.254.228.*
Naroznik za 4300 zl kupiony 10.05 (na raty ). Termin realizacji 15.06.Naroznik na str. Internetowej miał wymiary 200/280 cm. a na ulotce 210/280. Pani w sklepie zapewniała ze ma tyle co na stronie (na 210 mi sie nie zmiesci)ale na wszelki wypadek wpisala te wymiary w zamówieniu. I zadzwonili do mni [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...