Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 219
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Izabela
link | zgłoś
2018-08-09
*.254.135.*
Zamówiłam meble w maju. Termin realzacji minął 19.06. Wysłałam odstapienie od umowy z obowiązkiem zwrotu pieniędzy do banku pocztą i e-mailem w dn 31.07. Dzisiaj otrzymałam sms o treści: w związku z opóźnieniem w dostawie materiałów do produkcji, państwa zamówienie ulegnie opóźnienie o 90 dni. Jeśli [rozwiń/zwiń]
Oszuści!!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aga
link | zgłoś
2018-08-08
*.0.82.*
Ja również zamówiłam stół i krzesła zapłaciłam za całość z góry i cisza. Termin minął 27 lipca i zero kontaktu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2018-08-08
*.13.71.*
Narożnik zamówiony 27.06.2018, termin dostawy w umowie 08.08.2018.Dostawy brak. Sklep w Łomiankach zlikwidowany od 1 lipca. Brak jakiegokolwiek kontaktu i informacji. Zaliczka wpłacona.Wysyłam wypowiedzenie umowy.
brak
max
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Urszula
link | zgłoś
2018-08-08
*:6d:7f83:*
Zakupiłam sofę z funkcją relaks w kwietniu za gotówkę. Zamówienie miało trwać ok. 4 m-ce.Po ukończonym terminie pojechaliśmy do salonu, który został zamknięty.Do dziś dzień ani mebla ani gotówki. Nie odpowiadają e-mailowo ani w żaden inny sposób.Sprawę zgłosiłam na policję i do Centrum Praw Konsumen [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
robert
link | zgłoś
2018-08-07
*.27.103.*
Witam wszystkich. Ja zamawiałem na początku czerwca, a przywiezli teraz w sobote mój narożnik (trzy tygodnie po terminie). Nikt nie zadzwonił że bedzie opóźnienie, dostalem tylko sms. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, dodzwonić się pod numer podany na stronie praktycznie nie ma szans, na maile [rozwiń/zwiń]
jakość, cena, obsługa w salonie w Krakowie
brak kontaktu, opóźnienie w realizacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Elżbieta
link | zgłoś
2018-08-07
*:5f3a:9de7:*
Dołączam do grupy naiwnych wpłaciłam zaliczkę na sofę 200 zł/termin realizacji 21.05.18 cały czas byłam zapewniana przez pracownika salonu że już wkrótce realizacja po czym otrzymuje sms że z przyczyn pożaru termin się przesunie i dane do kontaktu tylko że kontakt jest zerowy a w salonie w Słupsku j [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2018-08-03
*.78.123.*
W umowie z bankiem jest taka klauzula, że w razie niedostarczenia towaru można wystapić z roszczeniem do banku. Toteż wczoraj wystąpiłam. dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani, że jutro moje meble przywiozą. Więc jakoś chyba firma jeszcze działa, ale gdyby odpisywali na e-maile i odbierali telefony, to by [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klientka
link | zgłoś
2018-08-02
*:d633:1743:*
Oj chyba Resto usiłuję naprawić swój mocno nadszarpniety wizerunek..
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klientka
link | zgłoś
2018-08-02
*.47.201.*
Witam Zamówiłam w Resto Desing zestaw wypoczynkowy. Zestaw otrzymałam zgodnie z zamówieniem. Fakt z niewielkim opóźnieniem o czym zostałam poinformowana. Wszystko było dokładnie zapakowane. Obawiałam się, że będzie problem czytając opinie. Wczesniej kupiłam elegancki stół i krzesła. Dlatego uważam [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
klient gliwice
link | zgłoś
2018-08-01
*.190.53.*
Moje meble dotarły:) Trochę spóźnione ale są! Zamawiałem zestaw skórzany. Również otrzymałem smsa o zamknięciu salonu....mimo to firma zrealizowała zamówienie.
duży asortyment
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
emeryt
link | zgłoś
2018-08-01
*.47.231.*
I gdzie są teraz Ci którzy tak chwalili Resto Design - podstawieni klakierzy
szkoda słów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2018-07-31
*.202.175.*
Ja również zostałam oszukana. Zakupiłam narożnik na raty 02 czerwca 2018r. Narożnika nie mam , kontaktu z firmą nie ma a raty muszę spłacać. Proszę o wskazówki od osób, które wybrały układ ratalny. W jaki sposób mogę odstąpić od umowy ratalnej. Proszę o pomoc. Oczywiście jeśli ktoś deklaruje chęć zł [rozwiń/zwiń]
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
emeryt
link | zgłoś
2018-07-29
*.47.230.*
A co z tymi którzy złożyli pozew i czekają na rozprawę , czy ktoś w ostatnim czasie wygrał sprawę. Ja czekam już ponad 5 miesięcy jak złożyłem pozew i cisza z sądu
Szkoda słów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...