Opinie o Resto Design

3.7 - poziom obsługi
3.7 - jakość usług / cena
3.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 83
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
bartosz
link | zgłoś
2017-11-16
*.124.165.*
Mam fotele skórzane z tej firmy już 11 lat .Są trwałe i eleganckie do dzisiaj.Wyglądają jak by były dopiero co kupione.Są codziennie używane ,bo stoją w salonie./Oglądamy na nich telewizję/.Były owszem nie za tanie ,ale warte tych pieniędzy
Trwałość
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2017-11-16
*:5f:1213:*
Niesamowita jakość wykonania mebli.Każdy najmniejszy szczegół dopracowany do perfekcji.Na duży plus na pewno zasługuje kontakt z salonem.Ogółem meble godne uwagi i warte polecenia.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
aniasz
link | zgłoś
2017-11-16
*.124.165.*
Nam się marzył duży narożnik, a własciwie takie "U" w obiciu z kremowej skóry, rozkładane w dodatku. Niestety cena też wychodzila olbrzymia Poszukalismy troche i znaleźliśmy polską produkcję Resto Design , nasze "U" kosztowało połowę mniej niż w innych salonach (z transportem) . Wykonanie, skóra [rozwiń/zwiń]
Cena Jakość
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Elżbieta
link | zgłoś
2017-11-16
*.28.56.*
Mogę polecić Resto Design w 100%, meble świetnie się sprawują, dodatkowo Pani w salonie fachowo nam doradzała w różnych sprawach ponieważ byliśmy dość niezdecydowanymi klientami. Cena i profesjonalna jakość wykonania to największy atut tej firmy. Dziękujemy i na pewno będziemy Was polecać! Życzymy j [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kate
link | zgłoś
2017-11-10
*.26.0.*
Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami poprzedników. Firmę Resto Design polecam w 100%. 3 lata temu kupiłam narożnik, który użytkuję codziennie i nic się z nim nie dzieje do dnia dzisiejszego. Niedawno odebrałam kolejne zamówienia. Wszystko było w terminie i bez żadnych wad. Kompetentna obsługa, któ [rozwiń/zwiń]
profesjonalizm w 100%
BRAK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jaro
link | zgłoś
2017-11-09
*.249.105.*
Serdecznie POLECAM! Wszystko super - sofa i fotele mega wygodne. Szybko i sprawnie.
wygoda
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mila
link | zgłoś
2017-11-09
*.249.105.*
Jak najbardziej mogę polecić firmę, u mnie wszystko przebiegło sprawnie i bez komplikacji:)Meble kupowałam przez internet. Jestem zadowolona zarówno z obsługi jak i mojego nowego zestawu stołu i krzeseł.
produkty, sprzedawcy godni polecenia
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolina
link | zgłoś
2017-11-06
*.49.30.*
Zdecydowanie polecam. Miła i fachowa obsługa, uwzględnianie dodatkowych życzeń klienta.Szybko- 4 tyg realizacji to norma w zamówieniach na meble pod indywidualne życzenia. Wykonanie mebli tapicerowanych na wysokim poziomie. Transport bezproblemowy - starają się dostosować do klienta. Polecam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adam
link | zgłoś
2017-10-31
*:0:0:*
Parę słów ode mnie (czyli niedoszłego klienta). Czemu niedoszłego? Bo nie kupuje u chachmentów i oszustów! Podobno są producentem mebli a jak jest naprawdę? Możliwe że nie produkują żadnego z mebli które stoją na ich salonie. Stoły, krzesła, ławy, wieszaki biorą od firm Signal i Halmar. Przyjrzyjcie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wieslaw
link | zgłoś
2017-10-31
*.40.59.*
Zdecydowanie NIE POLECAM. Termin dostawy mebli już minął. Co chwilę podawany jest następny. W piątek mówili, że jest w produkcji, a dzisiaj mówią, że może będzie w przyszłym tygodniu. Masakra.
na razie zadnych
brak terminowości, nie odpisują na maile, nie oddzwaniają
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jan
link | zgłoś
2017-10-28
*.167.108.*
Witam ,, a mialo byc tak pieknie , i sie zesr-ało zakupilem naroznik ze skory , skora ok kolor ok ale wykonanie masakra zlozylem reklamacje na nierowne zagłowki perzyjechało 2 panow i powiedzieli ze zaraz naprawia byle zdziwiony za na miejscu takie zeczy robia a no robia poklepal w zaglowki [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Barbara
link | zgłoś
2017-10-27
*.78.175.*
FATALNA FATALNA PORAZKA NIKT NIC NIE WIE OD SIERPNIA DO DZIS NIE MOGE DOSTAC TEGO ZA CO PLACE ZERO JAKIEJ KOLWIEK WSPOLPRACY JAK NIE MUSISZ TO NIE KUPUJ W TYM SKLEPIE
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zibi
link | zgłoś
2017-10-26
*.69.40.*
Uwaga na tą firmę.W kwietniu 2017 reklamowałem narożnik skórzany.Do dziś(26.10 2017)nikt się u mnie nie pojawił ze strony producenta.Są nieuczciwi,aroganccy nie dotrzymują terminów i nie odpowiadają na telefony.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?