Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 219
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
JagaNowa
link | zgłoś
2018-07-29
*.47.239.*
Witam wszystkich oszukanych, dołączam do Waszego grona.Mam pytanie do klientów którzy odzyskali swoje zaliczki. Czy w Waszym przypadku upłynął termin wykonania usługi przez firmę Resto Design? Moja umowa jest ważna do końca września, ale nadziei na meble już sobie nie robię.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Police
link | zgłoś
2018-07-28
*.1.219.*
Uwaga!! Osoba podszywająca się jako prawnik, to pracownicy złodziejskiej firmy resto design rodem z Gdanska. OSTRZEGAM WSZYSTKICH KLIENTÓW ABY NIE PODAWALI SWOICH DANYCH!!CHCĄ TYM SPOSOBEM DOPROWADZIĆ DO ZAMIESZANIA I OPÓŹNIENIA SPRAWY SĄDOWEJ!! ORAZ ZWROTÓW ZALICZEK
0
100%
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient
link | zgłoś
2018-07-27
*.184.51.*
Ostrzegam, iż informacje przekazywane przez rzekomego prawnika o prowadzeniu sprawy przeciw Resto Design są próbą wyłudzenia Państwa danych osobowych. Powyższe praktyki są niezgodne z etyką adwokacką.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Prawnik
link | zgłoś
2018-07-26
*.190.215.*
Szanowni Państwo, w związku z licznymi zgłoszeniami dotyczącymi nieprawidłowości w realizacji umów zawartych z Resto Design Production zapraszamy osoby chcące uzyskać pomoc prawną w zakresie dochodzenia roszczeń do kontaktu pod na adres mailowy: [email protected]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KDJ
link | zgłoś
2018-07-26
*.21.33.*
Ten brak kontaktu to raczej jest celowy. Rzecznik wysłał tylko jednego maila. Skontaktowałem sie z nim wczoraj a dzisiaj oddali mi zaliczkę. Moje wcześniejsze maila, przedsądowe wezwanie do zapłaty i smsy ignorowali. Pewne jest że nie można odpuścić dziadom i nawet trzeba ich przeczołgać przez sądy [rozwiń/zwiń]
niet
duuużo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Krysia
link | zgłoś
2018-07-26
*.146.33.*
Witam, to miał Pan dużo szczęścia, w jaki sposób udało się rzecznikowi skontaktować z Nimi? ja kilkadziesiąt razy próbowałam telefonicznie-bezskutecznie, na mojego maila odnośnie rezygnacji z umowy milczą.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KDJ
link | zgłoś
2018-07-26
*.25.19.*
Drodzy moi. Spotkało mnie to co i Was. Zaszedłem jednak do miejskiego rzecznika konsumentów i firma Resto tego samego dnia oddala mi zaliczkę. Trzeba ścigać dziadów albo przez rzeczników konsumenta albo przez sądy cywilne. Inaczej się niestety nie wytępi takich oszustów.
Rzecznik Praw Konsumenta to świetny gość.
zapamiętajcie firmę resto i nazwiska prezesów (do sprawdzenia w KRS)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KDJ
link | zgłoś
2018-07-26
*.25.19.*
Po wpłaceniu zaliczki kontakt ze sklepem się urwał. Wstyd!!!
Chyba nie ma, ponieważ po złożeniu zamówienia i zapłacie zaliczki firma zaczęła milczeć.
Brak kontaktu, olewanie klienta, powiedziałbym nawet że to oszuści.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2018-07-26
*.170.245.*
Witam,jestem bardzo zasmucona tymi opiniami!!!20.06.2018 zamówiłam stół i krzesła. Do dzis cisza nie odpowiadają na maile nie oddzwaniają.Zaznzczam iż przelałam całość kwoty.Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
brak zalet
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jakub
link | zgłoś
2018-07-25
*.38.102.*
RESTO DESIGN - niestety również zostałam oszukana, wpłaciłam 300 zł zaliczki na stół. napisałam do [email protected] Nie wiem co z tego wyniknie, zależy mi na tym stole, ale co się stało? Nigdy nie podejrzewałabym, że to oszuści! A pieniądze?
obsługa Pani w salonie w Starogardzie była bardzo pomocna i sympatyczna
brak towaru i wpłacona zaliczka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ola
link | zgłoś
2018-07-25
*.0.87.*
My zamówiliśmy sofę z Resto Desing w Galerii Przymorze, zapłaciliśmy całość kwoty, po czym po kilku dniach dostaliśmy SMS-a że sklep został zamknięty, ale ze zamówienia będą realizowane zgodnie z planem, to się nie martwilismy. Sofa miała termin realizacji do 24-07, dziś próbujemy się do dzwonić do [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jola
link | zgłoś
2018-07-24
*.8.116.*
Uwaga! Zamówiony zestaw wypoczynkowy w Słupsku właśnie ma do mnie być dostarczony w przyszłym tygodniu Cóż za radość! Pan z firmy transportowej do mnie zadzwonił, jakie było moje rozczarowanie kiedy dowiedziałam się że to nie firma transportowa do mnie dzwoniła tylko sklep Resto Suwałki Brawo pracow [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2018-07-24
*.74.64.*
Reklamowany narożnik został dostarczony. cóż za radość. Niestety był jeszcze bardziej brudny niż reklamowany. oczywiście go nie odebrałem . reklamacja trwa już 3 miesiące. widzę marne szanse na odzyskanie towaru lub pieniędzy. Uwaga na oszustów i naciągaczy. Firma nie odbiera telefonów i nie odpisuj [rozwiń/zwiń]
błahaha
porażka
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...