Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.7 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 221
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
anonymous2
link | zgłoś
2018-07-19
*.67.25.*
https://nk.pl/#profil/2312047/marta-romanowska-hilinska a to prawdopodobnie nk zony tego drugiego.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anonymous
link | zgłoś
2018-07-19
*.67.25.*
UWAGA. Sławomir Ciecwierz czyli jeden z zalozycieli restodesign byl m.in wlascicielem SOFT MEBEL która zrobiła dokładnie taką samą akcję. Jest również połączony z firmą AZALA ELITE która jeszcze działa. Pochodzi z Gdyni. Posiada profil na NK http://nk.pl/osoba/37307921/slawomir-ciecwierz- [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Izabela
link | zgłoś
2018-07-18
*.14.14.*
Słuchajcie z pozwem zbiorowym jest taki problem, że musi być jedna kwota odszkodowania i musimy mieć pełnomocnika (adwokat, radca prawny lub rzecznik konsumenta jeśli ma uprawnienia). A każdy z nas ma inna kwotę. Można to oczywiście podzielić na części ale wtedy postępowanie się wydłuża. Dochodzą t [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
trepek
link | zgłoś
2018-07-18
*.219.96.*
Rowniez dolacze sie do pozwu zbiorowego. Towar mial byc na poczatku lipca. Wyslalem maila do nich - cisza. Moj mail: [email protected]
brak
Nie dotrzymuja umowy.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-07-17
*.160.78.*
Ja również zamówiłam kanapę, zapłaciłam całość (około 3 tys), dostawa miała być 11.6.2018... otrzymałam też smsa że likwidacja salonu, numer telefonu i mail pod którym się można skontaktować. telefon nie odpowiada, jedna odpowiedź na maila że realizacja w trakcie... chętnie dołączę się pozwu zbior [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
michal
link | zgłoś
2018-07-17
*.205.103.*
Zlodzieje. W kwietniu wplacilem zaliczke na stol ktory mial byc gotowy do odbioru w maju. Po niekonczoncym sie przedluzaniu terminu odbioru,wyslalem maila do dzialu reklamacji z zadaniem zwrotu i od tego czasu zero reakcji. Sklep w Gliwicach zlikwidowany
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
GOSIA
link | zgłoś
2018-07-17
*.254.145.*
Nie polecam. Pierwszy termin dostawy umowiony na 8.07-dosatawy brak.kontakt graniczyl z cudem. Kolejny termin dostawy 16.07 i oczywiscie to samo. Kontaktu brak. Wysylam maile,dzwonie i nic. Tylko nie wiem co robic -czekac i liczyc na cud czy jechac do meblowego. No i pytanie brzmi co z zaliczka. [rozwiń/zwiń]
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rene
link | zgłoś
2018-07-17
*.65.133.*
Ja również zostałam oszukana. W dniu 19.06 2018r. dokonałam zakupu narożnika na raty w salonie Gdańsk Matarnia. Ekspedientka przyjęła moje zamówienie i wypisała dokumenty ratalne firmujące Alior Bank. Dokonałam sprawdzenia i pożar hali w Rywałdzie miał miejsce w dniu 18 maja 2018. Dlaczego tyle dni [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dariusz
link | zgłoś
2018-07-17
*.88.104.*
Witam , dzisiaj 17.07.2018 bylem w sklepie firmowym w Starogardzie Gdanskim i w Gdansk Matarnia sklepy nie istnieja , bylem w siedzibie firmy brama zamknieta krecily sie trzy osoby , jedna osoba podeszla do bramy i powiedziala ze mam sie kontaktowac na maila lub na numer telefonu ktory jest wywieszo [rozwiń/zwiń]
brak
oszustwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Izabela
link | zgłoś
2018-07-17
*:beca:9181:*
Proszę o kontakt z Interwencją. Podałam niżej email.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Nina
link | zgłoś
2018-07-17
*.238.78.*
Bardzo proszę o kontakt ponieważ też chcę się dołączyć do pozwu zbiorowego [email protected]
brak
-
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Martyna
link | zgłoś
2018-07-17
*.0.86.*
Dzis po interwencji w sklepie LUTI w Szczecinie otrzymałam informacje od byłych pracowników resto aby zgłaszać sprawę na policję, prokuraturę, pozew zbiorowy. Rozkładają ręce i nic nie wiedzą dołączam sie do pozwu: [email protected] proszę o kontakt
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Izabela
link | zgłoś
2018-07-17
*.14.14.*
Własnie otrzymałam informację z Interwencji. Każdy niech na podanego emaila wysyła zeskanowane umowy, paragony, korespondencję z firmą. Napisałam też do rzecznika konsumenta w Szczecinie, czy ewentualnie mógłby nas reprezentować przy składaniu pozwu zbiorowego. do złożenia pozwu wymagane jest 10 osó [rozwiń/zwiń]
brak
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...