Opinie o Resto Design

2.6 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.6 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 219
Kategoria:
Meblarstwo

Strona internetowa:
restodesign.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Janusz
link | zgłoś
2018-07-24
*.26.69.*
Ja również zapłaciłem w Wałbrzychu 700 zł zaliczki za kanapę na którą czekam 4 miesiące i cisza.Czy w tym kraju skończy się wreszcie proceder oszukiwania ludzi,a dziwne jest że sporo afer wywodzi się z pięknego Gdańska.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
link | zgłoś
2018-07-21
*.8.163.*
Witam,jestem kolejna osoba oszukana przez Resto. Zamówienie złożyłam w Słupsku. Uruchomiłam kredyt, który trzeba spłacać a mebli nie otrzymałam mimo że termin realizacji minął 22 czerwca. Sprawa zgłoszona już na policji i do INTERWENCJI. Nie wahajcie się i zglaszajcie sprawę, im więcej nas będzie ty [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marek
link | zgłoś
2018-07-20
*.124.167.*
Witam.Jestem kolejną oszukaną osobą.Umowa podpisana w Gdyni w Riwierze.Email już wysłany do interwencji.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rene
link | zgłoś
2018-07-20
*.65.133.*
Witam proszę o pilne zgłaszanie się osób poszkodowanych do [email protected] z okolic Trójmiasta. W email proszę podać swój numer kontaktowy. Proszę Państwa musimy tę sprawę naglosnic w mediach, tylko w ten sposób możemy przerwać przestępcy proceder nieuczciwej spółki Resto design. Tacy ludz [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Beti
link | zgłoś
2018-07-20
*.68.125.*
też zostałam oszukana, umowa podpisana w Gdyni w riwierze, właśnie wysłałam swoje zgłoszenie do interwencji, jestem chętna na pozew zbiorowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Monika
link | zgłoś
2018-07-20
*.206.36.*
niby kanapa miała być wczoraj (19.07), ale widzę, że nie mam co liczyć...telefony milczą... dołączę się do pozwu zbiorowego: [email protected],
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
at
link | zgłoś
2018-07-20
*.8.217.*
Dzień dobry, bardzo proszę o pilny kontakt osoby poszkodowane z okolic Gdańska. Adres mailowy: [email protected]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Atomek
link | zgłoś
2018-07-20
*.171.141.*
Witam, Czekam na stół już 2 miesiące. Telefony milczą, na maile żadnej odpowiedzi. Dołączam się do pozwu zbiorowego. [email protected]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anonymous2
link | zgłoś
2018-07-19
*.67.25.*
https://nk.pl/#profil/2312047/marta-romanowska-hilinska a to prawdopodobnie nk zony tego drugiego.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
anonymous
link | zgłoś
2018-07-19
*.67.25.*
UWAGA. Sławomir Ciecwierz czyli jeden z zalozycieli restodesign byl m.in wlascicielem SOFT MEBEL która zrobiła dokładnie taką samą akcję. Jest również połączony z firmą AZALA ELITE która jeszcze działa. Pochodzi z Gdyni. Posiada profil na NK http://nk.pl/osoba/37307921/slawomir-ciecwierz- [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Izabela
link | zgłoś
2018-07-18
*.14.14.*
Słuchajcie z pozwem zbiorowym jest taki problem, że musi być jedna kwota odszkodowania i musimy mieć pełnomocnika (adwokat, radca prawny lub rzecznik konsumenta jeśli ma uprawnienia). A każdy z nas ma inna kwotę. Można to oczywiście podzielić na części ale wtedy postępowanie się wydłuża. Dochodzą t [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
trepek
link | zgłoś
2018-07-18
*.219.96.*
Rowniez dolacze sie do pozwu zbiorowego. Towar mial byc na poczatku lipca. Wyslalem maila do nich - cisza. Moj mail: [email protected]
brak
Nie dotrzymuja umowy.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2018-07-17
*.160.78.*
Ja również zamówiłam kanapę, zapłaciłam całość (około 3 tys), dostawa miała być 11.6.2018... otrzymałam też smsa że likwidacja salonu, numer telefonu i mail pod którym się można skontaktować. telefon nie odpowiada, jedna odpowiedź na maila że realizacja w trakcie... chętnie dołączę się pozwu zbior [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...