Opinie o Santander Consumer Bank

3.7 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
3.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 3
Kategoria:
Konta bankowe

Strona internetowa:
www.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
tomekzkielc
link | zgłoś
2015-10-22
*.28.255.*
Nie chodzi tu nawet o sam fakt obciążania dodatkowymi, wysokimi kosztami upomnień. Dział windykacji w tym banku to zwykłe chamstwo i prostactwo. Opóźniłem się w spłacie raty (ok. 125 zł) - dostałem pismo, że mam zapłacić do 8.09 ok. 150 zł (ok. 25 zł kosztów upomnienia). 6 września dzwoni ktoś z win [rozwiń/zwiń]
brak
chamstwo, prostactwo i olbrzymie opłaty dodatkowe...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Binek
link | zgłoś
2014-04-08
*.20.61.*
Dobry bank, ale mało powszechny!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mirek
link | zgłoś
2014-04-08
*.58.190.*
Zdecydowałem się chociaż miałem wątpliwości. Nie żałuję. Mam u nich konto zwykłe jak i oszczędnościowe. Całkiem ciekawa oferta, uważam że dużo tracą z małą dostępnością, bo mogliby mieć więcej klientów.
ciekawa oferta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?