Opinie o Serwis Informacyjny Polskiego Prawa

2.9 - poziom obsługi
2.9 - jakość usług / cena
3.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 45
Kategoria:
Inne usługi internetowe

Strona internetowa:
abc.prawo.link
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Jacek Róż
link | zgłoś
2019-12-12
*.173.32.*
Skorzystałem z promocji black friday na aktualizacje, 10% oszczedności w skali roku wyszło, jakby ktoś chciał to w tej cenie do świąt mają
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ddana
link | zgłoś
2019-12-11
*.47.38.*
Państwo w Państwie! A od kiedy to się dni kalendarzowe liczy od dnia i godziny ? Otworz kalkulator i przelicz jeszcze raz. I kto wystawia fakture nie informując klienta o cenie? Złodzieje! Do rzekomej Pani windykator która krzyczy aby płacić- otóż ja też nagrywam rozmowy i będę się bronić jak będz [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Artur
link | zgłoś
2019-12-11
*.179.33.*
Dzień dobry, ponieważ zajmuję się reklamą i marketingiem to doszedłem do wniosku, iż należy ten portal wesprzeć. Chciał bym aby cała Polska lub przynajmniej jej znacząca cześć dowiedziała się o "osiągnięciach" tegoż portalu. Aby dotrzeć do grupy docelowej przedsiębiorców z dużych miast przeanalizowa [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ka_ja
link | zgłoś
2019-12-11
*.193.243.*
Ludzie przecież macie mózgi - skoro portal działa od lat to znaczy, że wszystko prawnie ok i to nie wina portalu, że nie słuchacie, nie czytacie, nie rozumiecie co ktoś Wam tłumaczy i na co się decydujecie. Może zamiast wypisywać żale i siebie ośmieszać to korzystajcie z tego za co zapłaciliście.
dostęp do specjalistów i dokumentów, druków
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Robert
link | zgłoś
2019-12-11
*.65.117.*
Otrzymałem sms do aktywacji portalu, ale zanim to zrobiłem przeczytałem wasze opinie i dzięki temu nie wysłałem potwierdzenia. Mam nadzieje że na podstawie samej rozmowy, której treści nie pamiętam i chęci skorzystania nie mogą zawrzeć umowy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Paweł
link | zgłoś
2019-12-11
*.1.90.*
Kożystam z usług tej firmy od 2007 roku, wiele spraw pomogli mi rozwiązać, nie rozumiem skąd negatywne opinie ?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysztof
link | zgłoś
2019-12-10
*.133.74.*
NACIĄGACZE - Wystawili mi fakturę przed upływem 14 dni okresu próbnego. Próbują wyłudzić pieniądze i tyle. Konto zdeaktywowałem w terminie, a co chwilę dostaję od nich maile o dokonaniu płatności mimo, że zapewniano mnie, że jest to w 100% darmowe i nie poniosę za to żadnych kosztów. Zadzwonili do m [rozwiń/zwiń]
Brak
Wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamila
link | zgłoś
2019-12-10
*:35b1:fa6d:*
Otrzymałam telefon z firmy w dniu wczorajszym, ale z tego co pamiętam, wyraźnie miałam zaznaczone, w razie braku chęć korzystania po teście, powinnam sama zrezygnować. To też przeczytałam w regulaminie, z którym się od razu zapoznałam. Nie widzę tu żadnego oszustwa.. Jeszcze nie przejrzałam wszystki [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Izydor
link | zgłoś
2019-12-10
*:35b1:fa6d:*
Ja ogólnie jestem zadowolony ze współpracy. Też miałem możliwość dwutygodniowego testu, ale, że świadomie rozmawiałem z konsultantką, wiedziałem, że powinienem się choć raz zalogować, przejrzeć i ewentualnie zrezygnować. Zalogowałem się, sprawdziłem i podjąłem decyzję, że to mi się przyda. Pozdrawia [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2019-12-10
*.146.228.*
jedno wielkie oszustwo. Chętnie przyłącze się do zbiorowego pozwu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
KUBA
link | zgłoś
2019-12-09
*.41.30.*
Dokładnie NACIĄGACZE!!!! dostałem fakturę. Pani dopadła mnie w momencie kiedy byłem przepraszam za wyrażenie "rozkojarzony" później zapomniałem o tej rozmowie. Na portal nie logowałem się ani razu!!!!. Okazuje się, że wystarczyło wysłać sms z potwierdzeniem Tak i ruszyła lawina z której nie da się n [rozwiń/zwiń]
brak
wabienie klientów ewidentnie w nieuczciwy sposób
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2019-12-09
*.146.101.*
Zostałam oszukana dokładnie w ten sam sposób co Państwo. Jako początkujący przedsiębiorca nie stać mnie na zapłatę tak wysokiej faktury. Może jakieś połączenie sił? Wspólny wniosek do prokuratury bądź UOKiK? Czekam na jakiś odzew
brak
oszustwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Łukasz
link | zgłoś
2019-12-09
*.45.69.*
Też zostałem naciągnięty podczas rozmowy telefonicznej; pierwszy raz dałem tak się nabrać wysyłając sms o treści TAK!!! W ubiegły piatek, tj. 06.12.2019 r. minął termin 14 dni; przypomniało mi się o tej rozmowie dzisiaj i nei wiem jak wybrnąć z konieczności zapłaty za fakturę, która pewnie zaraz prz [rozwiń/zwiń]
NACIĄGACZE!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...