Opinie o SFeRIS

2.9 - poziom obsługi
2.9 - jakość usług / cena
3.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 10
Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.sferis.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
klijent
link | zgłoś
2017-12-07
*.25.168.*
CHAMSTWO PROSTACTWO I ZŁODZIEJSTWO BRAK TOWARU BRAK PIENIĘDZY UWAŻAJCIE
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2017-11-30
*.231.63.*
Zdecydowanie odradzam zakupy w tej sieci. Towar który kupiłem to wideorejstrator Blaupunkt BP 2.0 FHD. Sprzęt nie współpracuje z kartami pamięci Sandisk mimo iż karta spełnia wymagania wskazane przez producenta. W piśmie z naprawy zalecono mi zakup karty Kingstone lub Toschiba Exceria( pytanie to c [rozwiń/zwiń]
brak
jak wyżej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2017-10-29
*.202.194.*
Witam, Odradzam absolutnie zakup w Sferis - Kupiłem tylko dlatego że mieli dostępne z magazynu. Oczywiście to ściema. zamówiłem 2 dyski 10TB za prawie 1500zł każdy. Po tygodniu dopiero dotarły, z czego jeden padnięty (uszkodzony HDD każdemu się zdarzy). Reklamacja to droga przez mękę - najpierw c [rozwiń/zwiń]
brak
obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karlson
link | zgłoś
2017-09-18
*.206.174.*
Padaczka, sprzedać to każdy potrafi, o jakości sklepu Swiadczy obsługa posprzedażna ( serwis) a tu jest dno i szuwary. Komputer jest u nich 3 tygodnie (wadliwy wyświetlacz), do dzisiaj nie wiem kiedy go naprawią, kiedy go dostanę, z serwisem kontakt jest jedynie mailowy, a osoba która to obsługuje, [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wojtek
link | zgłoś
2017-08-25
*.3.198.*
Lipa oddałem telefon na reklamację 11-07-2017 odesłałem na swój koszt ponieważ kazano mi się samemu obsłużyć w UPS podali mi nawet NR KLIENTA: 0RE173, jest 25-08-2017 i nadal nic. Powiedzieli że mają tyle czasu ile trzeba na reklamacje.
brak
olewka reklamacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Igorek Tomala
link | zgłoś
2015-12-17
*.231.59.*
Pani na infolini miła i pomogła dobrać lodówkę, swoją drogą trafnie. Przy zamawianiu produktu usłyszałem, że dostanę numer do kuriera w dzień zamówienia żebym nie musiał sterczeć cały dzień, tylko żeby mi powiedział o której godzinie czekać. Przy telefonie na infolinie w dniu przyjścia towaru dowied [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
pitras78
link | zgłoś
2015-09-14
*.231.49.*
SFeRIS to jeden z lepszych sklepów z asortymentem AGD z jakim ostatni miałem stycznmość. Produkty, które oferują cechują się wysoką jakością i super cenami.
polecam tak jak i mi polecili;p
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gary
link | zgłoś
2014-11-27
*.154.142.*
Brawa należą się dla sklepu za to że wymienili mi telewizor na nowy z powody martwych pikseli. Z tego co słyszałem jest to wada, której nie uwzględniają nigdzie a tu proszę jaka niespodzianka;)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maciek
link | zgłoś
2014-11-26
*.154.140.*
Profesjonalny sklep godny polecenia, mają nie tylko najnowsze produkkty objęte gwarancją, ale również świetne ceny. Polecam
wszystko super, zwłaszcza zę mają dużo premier
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dżejkob
link | zgłoś
2014-11-25
*.209.140.*
Wczoraj w Sferisie wyrwałem super tv Led Samsunka za 2499, 50 cali, obraz Ulttra HD, jestem pod wrażeniem, mam nadzieję że już jutro do mnie dotrze,m jeśli tak to dam znać i wystawię ocenkę!
super promocja na telewizory Samsung
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?