Opinie o SFeRIS

2.8 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
2.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 14
Średnia ocen:
2.8 / 5

Kategoria:
AGD i RTV

Strona internetowa:
www.sferis.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Adrian Sebastian
link | zgłoś
2020-04-28
*.11.214.*
SFERIS decyzja negatywna. Zwracam do się do tych, którzy byli ignorowani przez dział reklamacji, ich rękojmia oraz gwarancja nie były uznane. Chcę złożyć pozew w UOKiK o naruszenie zbiorowe konsumentów. Potrzebuje do tego minimum 5 osób. Proszę o kontakt pod mailem osoby, które zostały potrakto [rozwiń/zwiń]
brak
same wady, dział reklamacje - tragedia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adrian Sebastian
link | zgłoś
2020-04-28
*.11.214.*
3 marca odesłałem słuchawki airpods do serwisu. W ciągu dwóch tygodni dostałem odpowiedź iż sprzęt działa choć przesłałem screeny wady. Sklep wady nie widzi. Słuchawki otrzymałem z powrotem z informacją iż wady nie stwierdzono. Niestety wada pozostała tzn. jedna słuchawka się nie paruje z telefonem. [rozwiń/zwiń]
brak
same wady, dział reklamacje - tragedia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2020-02-18
*.248.211.*
Stanowczo odradzam. Po wybraniu towaru i jego rezerwacji został złożony za pośrednictwem sklepu wniosek o zakupy na raty. Po podpisaniu umowy ratalnej okazało się że towar zarezerwowany został sprzedany i nie będzie już dostępny w sklepie Sferis. Zostałem z ratami bez produktu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
iza
link | zgłoś
2020-01-23
*.185.57.*
Stanowczo odradzam firmę Sferis. Już na początku wprowadzają w błąd z planowanym czasem przesyłki. Po oddaniu laptopa bardzo ciężko uprosić się o zwrot pieniędzy. Można dzwonić, pisać i nic. Dopiero po kilku dniach gróźb i próśb odzyskałam pieniądze. Bardzo zawiodłam się.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2019-11-13
*.87.248.*
Wysłany tabletSamsung (1800 zł!) do reklamacji gwarancyjnej (nie ładująca się bateria)był w stanie idealnym wręcz wzorcowym, po kilku dniach dostaje informację, że dotarł z wygięty, z nie pasującą obudową, jedno wielkie kłamstwo i oszustwo, żeby tylko odrzucić i nie naprawić, absolutnie odradzam jak [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Sajgon
link | zgłoś
2019-06-04
*.254.184.*
Nie polecam firmy Sferis !!! Poziom obsługi to dno i trzy metry mułu , konsultanci nie potrafią zdecydować się, czy moja przesyłka została wysłana/dojdzie"dzisiaj"/czy została zagubiona. Z działem reklamacji odrobinę lepiej, ale tam też mają czas. Zdecydowanie nie polecam !!!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Martyna
link | zgłoś
2019-03-27
*.28.103.*
DRAMAT - sklep najpierw wprowadza w błąd, a później nie oferuje żadnego konkretnego rozwiązania sprawy, pomijam, że korekta FV nie wchodzi w ogóle w grę, ponieważ 'nie ma podstaw prawnych' do korekty - nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługą klienta, nie dziwię się, że są w restrukturyzacji, skoro [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
justyna
link | zgłoś
2018-12-13
*.70.49.*
Szczerze odradzam. Zamówiłam dysk zewnętrzny, który dostałam uszkodzony. Nie nadawał się do korzystania i nawet dwóch dni nie podziałał. Co z tego, że konsultant miły, jak towar bardzo złej jakości...
Zła jakość produktów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Danuta
link | zgłoś
2018-07-26
*.43.54.*
Dokonalam u nich zakupu. Towar zamowiony wieczorem otrzymalam wczesnym popoludniem nastepnego dnia - juz punkt dodatni. Niestety, towar okazal sie pomylka. Zwrot przebiegl idealnie rowniez - rezygnacja z mojej strony w ustawowym terminie - szybka odpowiedz z procedura zwrotu - darmo, oplaconym przez [rozwiń/zwiń]
Szybkosc
niejednolite traktowanie klientow - jeden pracownik kaze zwracac na wlasny koszt, drugi proponuje oplaconego kuriera.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Igorek Tomala
link | zgłoś
2015-12-17
*.231.59.*
Pani na infolini miła i pomogła dobrać lodówkę, swoją drogą trafnie. Przy zamawianiu produktu usłyszałem, że dostanę numer do kuriera w dzień zamówienia żebym nie musiał sterczeć cały dzień, tylko żeby mi powiedział o której godzinie czekać. Przy telefonie na infolinie w dniu przyjścia towaru dowied [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]