Opinie o ShipGratis

2.4 - poziom obsługi
2.3 - jakość usług / cena
2.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 72
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
hogata
link | zgłoś
2018-01-18
*.241.7.*
Zamówiłam gorset i do tej pory go nie otrzymałam chociaż opłata została uregulowana.Wysyłaja maile ze w dalszym ciągu czekają na wpłate. Absolutnie nie polecam tej firmy !!!!!!
żadnych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lidka
link | zgłoś
2018-01-17
*.221.243.*
Z czterech zamówionych rzeczy 19 listopada 2017r otrzymałam dwie i jestem zadowolona szal i laser dla kota przyszły w nienaruszonym stanie. Czekam na pozostałe, czyli zegarek i torebkę.
stan rzeczy bardzo dobry
długi okres oczekiwania
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
margo
link | zgłoś
2018-01-16
*.72.170.*
Kupułam płaszcz foto piękny a w rzeczywistiści wygląda jak szmata ponadto zamawiałam M a przysłali XL
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Malgosia
link | zgłoś
2018-01-16
*.235.147.*
Od ponad dwóch miesięcy czekam na zwrot pieniędzy za odesłany towar. Kurtki o rozmiarach zaniżonych o kilka rozmiarów. Brak odpowiedzi na meile. Proponuję pisać skargi do Europejskiego Centrum Konsumentów.
nie ma
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
barbara
link | zgłoś
2018-01-16
*.231.1.*
masakra. Zamówiłam zegarek i bransoletkę, czekam 3 tygodnie i żadnego odzewu, a należność zapłaciłam. Wysłałam do nich wiadomość, zero odpowiedzi. Nie podają żadnego kontaktu telefonicznego. Na pewno już nic tam nie zamówię. Stracone pieniądze.
zero
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jolanta
link | zgłoś
2018-01-15
*.36.99.*
zamówiłam kurtkę w rozmiarze L otrzymałam rozmiar S. TRAGEDIA
Brak
OK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
olka
link | zgłoś
2018-01-14
*.69.228.*
Zamówiłam zegarek 8 listopada. 23 listopad.. informacja od nich, że przesyłka wysłana. Monitowałam już kilka razy..ciągle piszą to samo a teraz nawet, że mam pójść na pocztę i sprawdzić czy tam jest paczka. Nauczka taka, że lepiej nie płacić przed tylko po odbiorze. Pewnie stracone pieniądze, ale uw [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzegorz
link | zgłoś
2018-01-14
*.95.90.*
Witam dołączam do inny osób komentujących zakupy od tej firmy w dniu 04.11.17r. zakupiłem kurtkę za 148zł fajnie wszystko tanio lecz do tej pory to jest 14.01.18r.Nie otrzymałem żadnej wiadomości prostego mail'a o statusie paczki.Wkońcu przyszedł mail że nie wpłaciłem pieniążków lecz niestety mam to [rozwiń/zwiń]
Strata Pieniędzy (na chwilę obecną) zobaczymy jak się firma poczuje do odpowiedzialności
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aleksandra
link | zgłoś
2018-01-12
*.40.25.*
zamówiłam kilka rzeczy z tej strony 26 listopada no do tej pory nie otrzymałam żadnej choć za wszystkie zapłaciłam od razu.Do tego czasu to by dotarło nawet z Marsa. Poczekam do końca terminu i wtedy będę szukać pomocy gdzie się tylko da.
żadnych
same wady-termin dostawy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agata
link | zgłoś
2018-01-11
*.254.246.*
Witam. Zamówiłam sobie sukienkę na sylwestra. 25 października zostało złożone zamówienie i od razu zapłacone.Termin przy składaniu był podany od 29 października do 15 grudnia. Przelew szedł dwa tygodnie w związku z czym dostawa mi się wydłużyła od 15 grudnia do 29 stycznia. Dzisiaj kiedy odebrałam j [rozwiń/zwiń]
Brak zalet
Cały towar to jedna wielka wada
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kryyna
link | zgłoś
2018-01-10
*.69.193.*
Zapłaciłam za bransoletkę pandora 13 Grudnia 2017 do tej pory nie otrzymałam przesyłki nie wiem co myśleć tyle jest złej opinii o tej sprzedaży wysyłkowej proszę mi odpisać na mój E-mail kiedy otrzymam tą przesyłkę i czy w ogóle Krystyna
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Izabela
link | zgłoś
2018-01-10
*.4.15.*
Baaardzo nie polecam.Przesyłka zamówina w październiku - kurtka zimowa- do tej chwilinie dostarczona a zwrotu kasy chyba sie nie doczekam.
brak zamówionego towaru
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marlena
link | zgłoś
2018-01-07
*.122.172.*
Nie polecam 5 listopada zamówiłam płaszcz za 122,08 Płaszcz damski Silvia z kapturem i paskiem 12 listopada przysłali wiadomość że został wysłany 29 grudnia otrzymałam paczkę.Płaszcz jest ,ale o 1 rozmiar za duży nie taki jak zamówiłam, wygniecony i wygląda jak szmata. Niema adresu zwrotnego .DLA [rozwiń/zwiń]
Płasz wygląda jak szmata
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?