Opinie o ShipGratis

3.1 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
3.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 667
Średnia ocen:
3.1 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Marek
link | zgłoś
2020-03-31
*.147.32.*
Nie można sie dodzwonić do firmy,a jak już to infolinia się sama wyłancza bez konsultacji. czekam już 10 dni od zrealizowanego zamówienia.Dopiero po złożonym zamówieni i opłanie za niego dowiadujesz się że możęsz dostać ją w 40 dniu.Mocno nie polecam.
Brak
Same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Henryka
link | zgłoś
2020-03-30
*.77.163.*
10 .XII.2019R ZAMOWILAM BLUZKE ZA 68,74 16.01.2020 ZAMOWILAM KURTKE DAMSKA ZA 148,07,23.03.2020 ZAMOWILAM BIUSTONOSZ ZA 23,74 WSZYSTKO ZOSTALO Z GORY OPLACONE,ATOWARU NIE OTRZYMALAM.pYTAM dlaczego??CZY NAPRAWE JESTESCIE OSZUSTAMI?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2020-03-30
*.152.123.*
Towar zamówiony miesiąc temu nie dotarł. Oszuści
Brak
Oszusci
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
hws
link | zgłoś
2020-03-29
*.10.213.*
Nie polecam. Opłata została wykonana przelewem natychmiastowym, na szczęście niewielka 39,84, przyszło potwierdzenie e-mail. Po tygodniu, zamiast przesyłki mam codzienne smsy - zapłać 39,84. Infolinia jest automatem. Pech.
Brak
Nieuczciwość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ewa
link | zgłoś
2020-03-29
*:1e6:a49a:*
Nie polecam po oplaceniu produktu w dalszym ciągu przychodzą sms o pilnej wpłacie . Złodzieje
niekompetencja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Mao
link | zgłoś
2020-03-26
*:aade:88fd:*
Od 20 stycznia 2020 czekam na torebkę. Przesyłka ma status "w frodze" i zapowiedź dostarczenia do 20 maja!!! Nigdy więcej nic tam nie kupię i wszystkim odradzam!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ShipGratis.eu
link | zgłoś
2020-03-26
*:c96:98f3:*
Naszym celem zawsze jest zadowolenie klienta. Jeżeli nie byli Państwo zadowoleni z otrzymanego produktu lub nie został on doręczony w terminie, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi na stronie https://ShipGratis.eu/helpdesk lub pod numerem telefonu 22 397 17 64 (pon-pt 10:00 - 18:00) w celu wyja [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ślązak
link | zgłoś
2020-03-26
*.173.104.*
firma z góry nastawiona na oszustwo albo zatrudnia tak niekompetentnych pracowników.Towary przesyłają inne niż są zamówione, w innych rozmiarach i w fatalnej jakości.Kontakt z konsultantem praktycznie jest niemożliwy,na przesłane e-maile nie odpowiadają.Zwrot zakupionego towaru raczej nie do zrealiz [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Monika
link | zgłoś
2020-03-25
*.248.154.*
Ta firma to oszuści i wyludzaczy każą płacić z góry zapłaciłam A ponad tydzień nękają smsami żeby zapłacić, 3 razy wysłałam potwierdzenie zapłaty i dalej żadnej wiadomości prawie 200zl droga nie chodzi, NIE POLECAM NIKOMU, TOWARU I WIADOMOŚCI DALEJ BRAK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wanda
link | zgłoś
2020-03-25
*.40.128.*
Tyle rozczarowań, które czytam. Fakt, na przesyłki trzeba czekać dość długo. Czasami nawet 40 dni, ale docierają.Na początku,też byłam zaniepokojona,ale cierpliwość popłaca. Na tym portalu są różni dostawcy a zamówienia spływają z całego świata, więc trochę to kuleje.Ale przesyłki są darmowe, nic ni [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?