Opinie o ShipGratis

3.1 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
3.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 667
Średnia ocen:
3.1 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Ewela
link | zgłoś
2020-05-22
*.210.61.*
Witajcie sklep to jedno wielkie oszustwo chciałam zwrócić towar niestety nie odebrają telefonu brak odpowiedzi na maile dzwoniłam do Tokio powiedzieli że powinnam się cieszyć że cokolwiek dostałam zamówiłam 2 pary butów 1 parę zielonych 2 czerwonych przyszły 2 czerwone katastrofa
Brak
Wszystko co najgorsze oszusci
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2020-05-22
*.146.44.*
Poniżej krytyki. Towar zamówiłam 19.01 dzisiaj jest 22.05 i nic.Nikomu nie polecam. Czuję się oszukana.
????????????
towaru nie ma do tej pory, więc nie można ocenić
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
evadam
link | zgłoś
2020-05-21
*.99.102.*
ZAMÓWIENIE ZŁOŻYŁAM 9 MARCA. ZAPŁACIŁAM OK. 173ZŁ W maju się upomniałam, bo nic nie nie wysłano... W końcu doszła jakas część mojej paczki tzn. te najtańsze produkty. Reszty- tej droższej - nie ma dotychczas!!! Przysyłają jakieś głupie formularze i nic z tego nie wynika. Maile piszę codziennie
NIE MA
SAME
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alina
link | zgłoś
2020-05-21
*.228.153.*
to jest oszustwo i ile można czekać na zamówiony towar?od 13-go maja zamówienie a przesyłka 27 lipca??
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2020-05-21
*.229.4.*
- koszmarnie długi czas oczekiwania, - w rzeczywistości produkt wygląda beznadziejnie, - brak kontaktu w sprawie zwrotu, - same - - - - - -
brak
same
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Maria
link | zgłoś
2020-05-21
*:9227:6eaa:*
3 lutego zakupiłam zegarek. Ze śledzenia przesyłki wynika, że powinnam otrzymać 17 maja br. (prawie 4 miesiące oczekiwania). Do dziś tj do 21.05. brak towaru. Kilka razy reklamacja i ... cisza, kontakt zero. Czy Policja nie ma wpływu na te oszustwa? Czy Rzecznik Praw Konsumentów nie może udzielić ws [rozwiń/zwiń]
Brak
Nieuczciwość, nieterminowość, lekceważenie klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Maria
link | zgłoś
2020-05-21
*.184.28.*
Zamówiłam towar 5.03. Podobno pod koniec marca został wysłany i miał być doręczony do 21.05.2020. Niestety nic tego. Towaru nie ma, dodzwonić się nie można, odpowiedzi na wysłane e-maile przychodzą "z automatu". Dzisiaj złożyłam reklamację. Zaczynam mocno podejrzewać, że to po prostu jakieś oszustwo [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
tojaba
link | zgłoś
2020-05-21
*.156.130.*
Przy śledzeniu przesyłki okazuje się, że nie ma takiego numeru zamówienia. Nie ma żadnej możliwości dodzwonienia się do firmy. Telefon warszawski to atrapa. Zamówiłam zegarek krokomierz 3 m-ce temu, dokonałam od razu przelewu i zero reakcji. Hańba.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
malgorzata
link | zgłoś
2020-05-21
*.173.32.*
towary piekne ,zamowilam ale niestety nie udalo mi sie kupic zlozylam reklamacje i otrzymalam zwrot pieniedzy , obsluga mila i na wysokim poziomie .
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
iwona lucky
link | zgłoś
2020-05-20
*.103.156.*
ja się skarżyć nie mogę, duży wybór, dobre ceny, obsługa bardzo miła i pomocna
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?