Opinie o ShipGratis

2.9 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
3.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 732
Średnia ocen:
3.0 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Jolanta
link | zgłoś
2020-03-11
*:789b:d9bb:*
Towar zamówiony początkiem lutego nie dostałam do tej pory nie da się dodzwonić na maile nie odpisuja napisali mi raz że do maja mam czekaj jakieś jaja mega oszutwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zainteresowana
link | zgłoś
2020-03-10
*.60.27.*
Właśnie czytam opinie i chyba dobrze, że tu trafiłam,rzeczy faktycznie w swojej ofercie mają fajne, mam pytanie A mianowicie widzę że firma odezwała się tu czy ktoś z was próbował się kontaktować po ich wpisie ???
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Urszula
link | zgłoś
2020-03-10
*.239.244.*
NIE polecam , towar zamówiony 21 stycznia,do dziś nie dotarł
brak
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
PAWEL
link | zgłoś
2020-03-10
*.60.8.*
Kurtkę zamówiłem i opłaciłem na początku października, po zamówieniu okazało się iż czas dostawy to 60 dni, podobnie jak u was, brak kontaktu z bok maile z interwencjami to odsyłanie jakiegoś linkiem w języku chińskim. Pod koniec stycznia zgodnie z ich stroną odstąpiłem od umowy i złożyłem reklamacj [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Eugenia
link | zgłoś
2020-03-09
*.3.244.*
Zamówienie wysłałam i opłaciłam ( na szczęście nie duża kwota) piszą że dostawa do 24 godz. raptem dostaję informację że otrzymam ją w maju i to jeden produkt a drugi chyba nigdy. Na meila z zapytaniem kiedy będzie dostawa otrzymałam zamiast odpowiedzi propozycję żeby zamówić kolejne rzeczy z promoc [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
HANNA
link | zgłoś
2020-03-07
*.6.228.*
zapłaciłam 9 lutego. Towaru nie ma do dziś. SĄ SMS wzywające do zapłaty na inne nr zamówień a nie ma żadnej informacji ad terminu realizacji zamówienia. We wtorek zgłoszę temat organom ścigania.
nie znam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kasia
link | zgłoś
2020-03-07
*.215.122.*
Witam. Niestety podzielam opinie osob niezadowolonych. Towar zamowiony w polowie stycznia tego roku ,nie dotarł. Niestety dopiero po zamowieniu jest informacja ,ze czas oczekiwania jest mozliwy do 60 dni. Najgorsze jest to ,że majà bardzo szeroki asortyment I można siè nabrać. Zero kontaktu,zero inf [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2020-03-06
*.231.148.*
czekam od 4 lutego, brak jakiejkolwiek informacji, zamówienie nr 4100863218
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
roko
link | zgłoś
2020-03-05
*.173.131.*
Ten sklep to dno całkowite pól roku czekam na towary za 1000 zł. I maja wszystko w dupie. Sprawa wylądowała w sadzie.
brak totalne dno
brak jakiejkolwiek kontroli nok chyba ze to jest celowe.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Urszula
link | zgłoś
2020-03-05
*.156.134.*
Dwie bluzki zamówiłam 9.02.2020 r.( zamówienie nr: 4100868933) Dzisiaj tj. 5 marca dotarła jedna. Rozmiar za mały i gatunek beznadziejny. O drugiej, droższej cisza. Ciekawe, czy się doczekam. Nie polecam sklepu.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?