Opinie o ShipGratis

3.1 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
3.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 667
Średnia ocen:
3.1 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Małgosia
link | zgłoś
2020-05-18
*.75.36.*
Dostałam zamiast pięknej sukienki obrzydliwą pseudo sukienkę. Zamówiłam trzy. Doszła jedna i na dokładkę pomylili jej nazwę. Infolinia to lipa. Nie mozna się połączyć z konsultantem, bo mówią, żeby zadzwonić w godinach pracy choć tak robię. NIE POLECAM NIKOMU
BRAK
syf
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa Szmytkowska
link | zgłoś
2020-05-18
*.25.202.*
To oszusci. Dwa miesiace nczekałam na zamówienie. Sukienka miała byc długa, była przed kolasna. Zwróciłam. Uznali reklamację (zwrot sukienki) i CISZA! Ani pieniedzy ani kuponów. Mysle ze czas na zbiorowe działanie przeciwko oszustom! Ich telefon to LIPA! Odpowiada automat, podobnie jak komunikator n [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Irena
link | zgłoś
2020-05-18
*.230.228.*
Od lutego walczę z tym feralnym sklepem i ich zarządcami ...czekam na zwrot gotówki ,"wciskają " mi jakiś kupon ...MASAKRA !
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ShipGratis.eu
link | zgłoś
2020-05-16
*.102.131.*
Naszym celem zawsze jest zadowolenie klienta. Jeżeli nie byli Państwo zadowoleni z otrzymanego produktu lub nie został on doręczony w terminie, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi na stronie https://ShipGratis.eu/helpdesk lub pod numerem telefonu 22 397 17 64 (pon-pt 10:00 - 18:00) w celu wyja [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Włodzimierz
link | zgłoś
2020-05-16
*.146.96.*
nie polecam wręcz odradzam u nich zakupy ,za towar zapłaciłem ,minęły dwa miesiące i nic .12 maja upłynął termin dostawy.Napisałem reklamację,bez odzewu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Alicja
link | zgłoś
2020-05-15
*.21.6.*
Banda oszustów!!! Bardzo długi czas oczekiwania,towar niezgodny z opisem, niemożność reklamowania.Nigdy więcej!
brak
wszystko nie tak ,jak w opisie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2020-05-15
*.19.18.*
ShipGratis.eu to podli oszuści !!! ani towaru , ani zwrotu pieniędzy - po prostu złodzieje !!!
brak
mnóstwa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lech
link | zgłoś
2020-05-15
*.68.132.*
wręcz ostrzegam przed tym sklepem internetowym !! czekałem na dostawę dwa miesiące po czym dostałem informację że niestety tego towaru nie ma ale mogę skorzystać z kuponu na kolejne zakupy wartości 115% wcześniejszej wpłaty. Nie ufając już dostawcy,podjąłem próbę odzyskania pieniędzy i pomimo różny [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2020-05-15
*.249.6.*
Chciałem napisać że nie polecam tego sprzedawcy ShipGratis.eu . Czekam już na zamówienie ponad miesiąc i do tej pory nic nie mam nawet żadnej informacji na ten temat
Brak towaru
Brak towaru
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
hellena
link | zgłoś
2020-05-14
*:a266:9e3b:*
od 28.02.2020.r. do dziś tzn.14.05.2020 r nie ma letnich butów i nie ma szansy na ich otrzymanie .Złóżmy pozew zbiorowy bo oni bazują , że każdy machnie ręką !Formularz jest tak skonstruowany , że nie możesz reklamować z opcją zwrotu pieniędzy tylko jakiś mitycznych 150% punktów .To miał być prezen [rozwiń/zwiń]
nie ma towaru to i zalet nie widać
jak wyżej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?