Opinie o ShipGratis

2.9 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
3.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 732
Średnia ocen:
3.0 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Robert
link | zgłoś
2020-06-14
*.8.86.*
ODRZADZAM Zamówienie dostałem po 3 miesiącach - wcześniej jeszcze reklamowałem przez jakiś ich formularz. Towar przyszedł z CHIN. Chyba w momencie zamówienia dopiero kupowali towar do produkcji. Jakość fatalna, rozmiarówka - buty za duże pomimo faktu że WZOROWAŁEM się na ich numeracji w cm. CHYB [rozwiń/zwiń]
BRAK
SŁABA JAKOŚĆ, 3 miesiące dostawa, wysoka cena jak do jakości
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Renata
link | zgłoś
2020-06-12
*.199.29.*
Towar zamówiłam 13.02.2020 i nie otrzymałam do tej pory... Moje motyle 3d chyba fruną z chin.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
iwona
link | zgłoś
2020-06-12
*.242.62.*
tragedia - czekam na sukienkę od 16/03/2020 prawdopodobnie zgłaszam sprawę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
OSZUKANA
link | zgłoś
2020-06-12
*.20.193.*
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI. 2.04.2020 opłacony towar, mamy 12.06.2020 i NIC. ani towaru ani kasy. Zgłaszam na policję
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomasz
link | zgłoś
2020-06-11
*.20.161.*
W20 marca złożyłem zamówienie na świecącą obroże dla psa mamy połowe czerwca a obroży nie ma chociaż zostało opłacone to samo z taśmą świecacą też nie ma prosze o wyjaśnienie Tomasz zawsze pisze e przesyłka dotrze w ciągu 30 dni a tu już 3 miesiące i nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Marek
link | zgłoś
2020-06-10
*.156.83.*
Zwykli oszuści, czekam na towar od 12 stycznia tego roku, minęły dwa ich graniczne terminy dostawy, formularz w przypadku zwrotu opłaconych kosztów niemożliwy do wysłania, działa w jedną stronę, zamówienia, infolinia nie działa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agnieszka
link | zgłoś
2020-06-08
*.122.173.*
shipgratis.eu - Zamówienie zostało złożone i opłacone 26.10.2019r. Wartość towaru 130zł. Po kilku tygodniach i podjętych interwencjach telefonicznych uzyskaliśmy informację, że towar był wysłany i nieodebrany, co skutkowało zwrotem przesyłki do nadawcy. Rzekome powtórne nadanie przesyłki, nastąpiło [rozwiń/zwiń]
BRAK
wad towaru nie stwierdzono - bo towar nie został dostarczony, wady w procedurach obsługi klienta - nie sposób wszystkich wymienić
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anna
link | zgłoś
2020-06-06
*.14.151.*
Witam,zamówienie złożyłam w styczniu,do tej pory nie otrzymałam zamówionego towaru.Nie ma możliwości kontaktu,infolinia nie działa.Ewidentne oszustwo.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agata
link | zgłoś
2020-06-05
*:bb3a:158b:*
Chętnie przyłączę się do pozwu przeciw shipgrats.eu Przecież to naciągacze, którzy normalnie funkcjonują w sieci, pomimo, że takie zbierają opinie. Nie wierzę w informację, że oddali komuś nadpłacone pieniądze w ciągu 3 dni.Pewnie pisze je pracownik. Dodzwonić się nie można.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Agata
link | zgłoś
2020-06-05
*:bb3a:158b:*
Czekałam od 22 marca na zamówiony towar , 29 maja udało się wreszcie (!) otworzyć formularz reklamacyjny i zgłosić reklamację - odesłali 2 kupony na zakup innych towarów. Nie da się odzyskać pieniędzy, tak sprytnie "skonstruowali" okienko do wpisania IBAN i nr konta przelewu, że wyrzuca na stronę gł [rozwiń/zwiń]
brak
złodzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?