Opinie o ShipGratis

3.1 - poziom obsługi
3.1 - jakość usług / cena
3.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 667
Średnia ocen:
3.1 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
www.shipgratis.eu
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Krzysztof
link | zgłoś
2020-05-05
*.205.223.*
Bardzo zły sklep. Zero kontaktu. Brak dostawy przez pół roku. Brak reakcji na pisma o zwrot środków. Z daleka od tego sklepu
brak
Zero kontaktu. Wszystko wskazuje na oszustwa.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stefan
link | zgłoś
2020-05-04
*.190.47.*
Dno.Gdybym wiedział że to chiński shit ,nie zawracałbym sobie głowy z zamówieniem w tej firmie.Pieniądze wyłudzone , towar nie dostarczony.Próba odzyskania przedpłaty to droga przez mękę.Firma wymaga od klienta posiadania wiedzy bankowej.Proszę państwa tu jest Polska nie China. jeśli chcecie handlow [rozwiń/zwiń]
brak towaru i zabawa w kotka i w myszkę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alina
link | zgłoś
2020-05-04
*.220.154.*
Nie polecam od 18 stycznia 2020 r ,czekam na przesyłkę ,nie można się dodzwonić,nikt nie odbiera ,nie nami formacji ,w cały czas sprzedają firanki takie jak zamówiłam,jest 4 maja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2020-05-03
*.146.227.*
Shipgratis to złodzieje zwyczajnie i wyłudzanie kasy Zapłacony został początkiem roku 4.02.2020 towar czapka z daszkiem za ponad 56zl. Termin był Jest maj. Towaru brak.dodzwonic się nie sposób.brak kontaktu. Pisać do UOKiK! Zbiorowo pisać skargi! Firma nie jest z Polski. Trudna do skontrolowania. [rozwiń/zwiń]
Brak zalet
Złodziejstwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2020-05-01
*.111.115.*
Nie polecam!!! Po złożeniu zamówienia na maseczki w atrakcyjnej cenie pokazał się informacja, że na produkt będę czekać do 45 dni. Po wypełnieniu formularza w sprawie czasu realizacji, nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Ostrzegam, unikajcie tego sklepu!!
żadne
brak jasnych informacji o czasie dostraczenia przesyłki
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
lesny
link | zgłoś
2020-05-01
*.146.186.*
Ta strona to fejk ,po prostu oszuści nie do zlokalizowania, haczykiem jest niska cena , drenują portfele i tak już biednych .
Felk
Fejk
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ShipGratis.eu
link | zgłoś
2020-04-30
*.102.131.*
Naszym celem zawsze jest zadowolenie klienta. Jeżeli nie byli Państwo zadowoleni z otrzymanego produktu lub nie został on doręczony w terminie, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi na stronie https://ShipGratis.eu/helpdesk lub pod numerem telefonu 22 397 17 64 (pon-pt 10:00 - 18:00) w celu wyja [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
waldi
link | zgłoś
2020-04-29
*.172.235.*
Bardzo długi czas oczekiwania na paczkę ale warto towar ładny spełnił moje oczekiwanie i nie rozumiem czemu inni wypisują takie bzdury.....poprostu trzeba czekać.... moje zamuwienie trwało od stycznia do kwietnia....
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
waldi
link | zgłoś
2020-04-29
*.172.235.*
Bardzo długi czas oczekiwania na paczkę ale warto towar ładny spełnił moje oczekiwanie i nie rozumiem czemu inni wypisują takie bzdury.....poprostu trzeba czekać.... moje zamuwienie trwało od stycznia do kwietnia....
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
WK
link | zgłoś
2020-04-29
*.147.51.*
Sklep nie rzetelny.Do dziś nie otrzymałam zapłaconego towaru mimo że już minęło dwa i pól m-ca.Po złożeniu reklamacji otrzymałam odp.że towar zostanie wysłany po jeszcze raz ale czas oczekiwania bedzie taki sam..czyli 45 dni.Nie biorą odpowiedzialności za nie dostarczony towar,zamawiając w tym sklep [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?