Opinie o sStore

4.1 - poziom obsługi
4.3 - jakość usług / cena
4.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 15
Kategoria:
Inne usługi internetowe

Strona internetowa:
sstore.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Alina
link | zgłoś
2018-05-11
*.5.164.*
Firma świadczy rzetelnie usługi, mają bardzo bogatą ofertę produktów, mam tam sklep kilka lat i nigdy nie było problemu.
Bogata oferta
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sonix
link | zgłoś
2018-04-25
*.5.125.*
Sklepik mam tam już trzy lata i wszystko funkcjonuje poprawnie, najbardziej jestem zadowolony z ceny od trzech lat płacę tyle samo, znajomi mają sklep na innej platformie i płacą trzy raz tyle co na początku jak zakładali, więc jeżeli chodzi o cenę to naprawdę warto. Jeżeli chodzi o negatywy to nie [rozwiń/zwiń]
Stała cena przy przedłużaniu usługi.
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rosi
link | zgłoś
2018-04-23
*.4.245.*
Jestem zadowolona, właśnie przedłużyłam usługi u nich na kolejny rok, przez ostatnie lata nie miałam żadnych problemów, polecammmmm
Cena i obłsuga
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Szymon
link | zgłoś
2018-03-15
*.4.211.*
Osobiście razem z bratem mamy tam dwa sklepy u nich i nie mamy żadnych problemów. Tak jak ktoś wcześniej pisał, negatywne komentarze to raczej konkurencja. Trolle nie śpią.
Cena, obsługa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Krzysiek
link | zgłoś
2017-12-21
*.70.33.*
Z platformą sStore związany byłem na początku uruchamiania sklepu internetowego. Wydawało się że oprogramowanie jest w porządku, zapłaciliśmy nie małe pieniądze za integrację z hurtownią, później zaczęły się pojawiać problemy techniczne a każda próba kontaktu z obsługą kończyła się fiaskiem. Łaskę r [rozwiń/zwiń]
brak
totalna amatorszczyzna, brak zainteresowania klientem, bezprawne wykorzystywanie danych firm z którymi byli związani w przeszłości, strach pomyśleć o bezpieczeństwie danych klientów którzy robią zakupy na tej platformie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Kalunia
link | zgłoś
2017-12-12
*.167.108.*
Zakupiłam sklep w sstore, co prawda miałam problemy dwa na początku ale szybko zostały rozwiązane. Minął ponad rok, przedłużałam usługę i mile mnie zaskoczyli ceną, przy przedłużeniu była taka sama jak rok temu kiedy kupowałam. Większych problemów nie mam więc, ogólnie polecam. Przychylę się do opin [rozwiń/zwiń]
Łatwość w obsłudze, cena.
Nie znalazłam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2017-12-07
*.167.109.*
W sstore mam sklep i stronę już kilka dobrych lat i jakoś problemów większych nie miałem nigdy. Te negatywne opinie to coś mi się wydaje konkurencja, która nie śpi. Na rynku są już dość długo i ciągle wprowadzają jakieś nowe usługi to chyba dobrze o nich świadczy. Prywatnie jestem zadowolony.
Cena która jest stał, obsługa.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
AkoSoft
link | zgłoś
2017-12-04
*.77.2.*
UWAGA. Firma AkoSoft nie jest właścicielem serwisu http://ihurtownie.pl/content/kontakt ani pozostałych produktów czy serwisów powiązanych z firmą sStore. Firma ta bezprawnie używa naszych danych i nie reaguje na nasze wezwania o zaprzestanie naruszania naszych dóbr. Naszych praw będziemy egzekwować [rozwiń/zwiń]
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2017-11-30
*.167.108.*
Nie wiem skąd takie negatywne opinie, mam tam dwa sklepy od kilku lat i wszystko działa ok nigdy nie było większych problemów. wcześniej posiadałem sklep na innej platformie i same problemy. Jak 4 lata temu płaciłem za sklepy abonament tak do dzisiaj płacę tą samą kwotę.Myślę, że te negatywne koment [rozwiń/zwiń]
Cena, funkcjonalność
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Toni
link | zgłoś
2017-03-20
*.213.72.*
Te pozytywne opinie to sobie sami dodają. Sklep mam już kilka dobrych lat i po każdej aktualizacji coś przestaje działać. Aby to naprawili to trzeba się prosić minimum tydzień w tym czasie zdarza się że sklep nie działa i sprzedawać się nie da.Jak klient zakupi sklep to później mają go w D... a jest [rozwiń/zwiń]
dużo funkcji
częste prolemy z oprogramowaniem szczególnie po aktualizacji, serwis bardzo długi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Weronika Z.
link | zgłoś
2015-11-27
*.4.252.*
Polecam wszystkim, usługi w atrakcyjnych cenach, pomoc techniczna ok.
Cena ,częste aktualizacje.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jan
link | zgłoś
2015-04-28
*.5.162.*
Najważniejsze to cena jest naprawdę niska oraz to ,że nie podnoszą opłat przy przedłużaniu usług już dwa razy przedłużałem i cały czas mam tą samą cenę to się chwali.
Cena i stała wysokość opłat abonamentowych przy przedłużaniu usług
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Nicola
link | zgłoś
2015-03-25
*.29.164.*
Sstore ok polecam, główny walor to cena i szeroki wachlarz ofertowy.
Cena i przejrzyste zasady
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...