Opinie o sStore

3.9 - poziom obsługi
4.2 - jakość usług / cena
4.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 18
Kategoria:
Inne usługi internetowe

Strona internetowa:
sstore.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Klient
link | zgłoś
2019-02-12
*.4.196.*
Przez tyle lat mam tam wykupione usługi i nigdy jakoś nie miałem problemów."Stanisław" nie ma bata żeby im konkurencja nie wystawiała negatywów :) Osobiście firma jest ok.
Cena oraz szeroki wachlarz produktów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Stanisław
link | zgłoś
2019-01-10
*.173.241.*
Nie ma bata żeby sami sobie nie wystawiali pozytywnych opinii, a i jeszcze zawierali w nich stwierdzenie że "konkurencja" wystawia negatywne. Żenada jakich mało. Ciekawe czemu nie macie siedziby pokazanej w googlach ? Pewnie dlatego , żeby nie mieć może z 1,5 gwiazdki na 300 wystawionych opinii. [rozwiń/zwiń]
Prosta obsługa jak dla małpy
wszystko jest wadą a pomoc techniczna króluje na miejscu wad
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Bo
link | zgłoś
2019-01-10
*.173.241.*
Przez 9 miesięcy było spoko. Od 3 częściej sklep nie działa niż działa. Poziom "obsługi" klienta jest poniżej mułu na dnie stawu. Awaria goni awarie, mail goni mail, a "oni" jak by mogli napisać żebym się ja gonił, to by na pewno to zrobili
Prosta konfiguracja
Mają w DUPIE klienta, jak sklep nie działa to nie działa a naprawią jak im się zachce
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Butikonline
link | zgłoś
2018-11-16
*.40.241.*
Zajrzałam tutaj i postanowiłam coś dodać od siebie, mam u nich dwa sklepy i jestem zadowolona. Może nieraz na infolinii czeka się dłużej - może mają za dużo klientów :) - ale wtedy pisze na ich chacie na stronie i bez problemu się kontaktuję.
Duży zakres usług, niskie ceny
Infolinia - długi okres oczekiwania na rozmowę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2018-11-09
*.43.142.*
Tak jak pisała już jedna osoba, klienta mają w dupie. Sklep nie działa i nic nie robią. Żałuję że założyłem tu sklep.
brak
awaryjny, obsługa techniczna
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Alina
link | zgłoś
2018-05-11
*.5.164.*
Firma świadczy rzetelnie usługi, mają bardzo bogatą ofertę produktów, mam tam sklep kilka lat i nigdy nie było problemu.
Bogata oferta
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sonix
link | zgłoś
2018-04-25
*.5.125.*
Sklepik mam tam już trzy lata i wszystko funkcjonuje poprawnie, najbardziej jestem zadowolony z ceny od trzech lat płacę tyle samo, znajomi mają sklep na innej platformie i płacą trzy raz tyle co na początku jak zakładali, więc jeżeli chodzi o cenę to naprawdę warto. Jeżeli chodzi o negatywy to nie [rozwiń/zwiń]
Stała cena przy przedłużaniu usługi.
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rosi
link | zgłoś
2018-04-23
*.4.245.*
Jestem zadowolona, właśnie przedłużyłam usługi u nich na kolejny rok, przez ostatnie lata nie miałam żadnych problemów, polecammmmm
Cena i obłsuga
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Szymon
link | zgłoś
2018-03-15
*.4.211.*
Osobiście razem z bratem mamy tam dwa sklepy u nich i nie mamy żadnych problemów. Tak jak ktoś wcześniej pisał, negatywne komentarze to raczej konkurencja. Trolle nie śpią.
Cena, obsługa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kalunia
link | zgłoś
2017-12-12
*.167.108.*
Zakupiłam sklep w sstore, co prawda miałam problemy dwa na początku ale szybko zostały rozwiązane. Minął ponad rok, przedłużałam usługę i mile mnie zaskoczyli ceną, przy przedłużeniu była taka sama jak rok temu kiedy kupowałam. Większych problemów nie mam więc, ogólnie polecam. Przychylę się do opin [rozwiń/zwiń]
Łatwość w obsłudze, cena.
Nie znalazłam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Janusz
link | zgłoś
2017-12-07
*.167.109.*
W sstore mam sklep i stronę już kilka dobrych lat i jakoś problemów większych nie miałem nigdy. Te negatywne opinie to coś mi się wydaje konkurencja, która nie śpi. Na rynku są już dość długo i ciągle wprowadzają jakieś nowe usługi to chyba dobrze o nich świadczy. Prywatnie jestem zadowolony.
Cena która jest stał, obsługa.
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2017-11-30
*.167.108.*
Nie wiem skąd takie negatywne opinie, mam tam dwa sklepy od kilku lat i wszystko działa ok nigdy nie było większych problemów. wcześniej posiadałem sklep na innej platformie i same problemy. Jak 4 lata temu płaciłem za sklepy abonament tak do dzisiaj płacę tą samą kwotę.Myślę, że te negatywne koment [rozwiń/zwiń]
Cena, funkcjonalność
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Toni
link | zgłoś
2017-03-20
*.213.72.*
Te pozytywne opinie to sobie sami dodają. Sklep mam już kilka dobrych lat i po każdej aktualizacji coś przestaje działać. Aby to naprawili to trzeba się prosić minimum tydzień w tym czasie zdarza się że sklep nie działa i sprzedawać się nie da.Jak klient zakupi sklep to później mają go w D... a jest [rozwiń/zwiń]
dużo funkcji
częste prolemy z oprogramowaniem szczególnie po aktualizacji, serwis bardzo długi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...