Opinie o sStore

3.9 - poziom obsługi
4.3 - jakość usług / cena
4.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 21
Kategoria:
Inne usługi internetowe

Strona internetowa:
sstore.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Rafał
link | zgłoś
2019-11-25
*:ee63:972e:*
Tragedia to jest właściwe słowo. Pomoc techniczna nie istnieje - a dokładniej nie usuwa błędów. Na każde pytanie odpowiedź jest taka sama, zgłoszenie przyjęte i czeka w kolejce. Dodam, że nie jest to czas oczekiwania liczony w godzinach czy w dniach ale w tygodniach!
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mateusz
link | zgłoś
2019-11-20
*:38dc:d2b4:*
TRAGEDIA, SKLEP nie dziła jak należy, na infolinie informuja że naprawią problem w ciągu jednego dnia i tak się miesiąc czeka gdzie ostni tydzień trzeba do nich dzwonić a oni zbywaja. OPROGRAMOWANIE działa poniżej krytyki. Ocena strata piniezy czasu i Nerwów któe mozna stracic na dyskusje z Pracow [rozwiń/zwiń]
cena
Cena do jakości//Obsługa klienta/ Naprawa problemów / Działnie sklepu/ Oszukują i zbywają byle pretekstem by tylko zyskać na czasie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
sklep-elektronika
link | zgłoś
2019-11-06
*.42.0.*
Sklep w firmie sStore mam wiele lat i jest zadowolony z ich usług
Cena, obsługa, funkcjonalność
ja nie widzę ich
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2019-10-14
*.173.137.*
Kontakt tragiczny. Na odpowiedź czeka się czasem 2 dni a czasem tydzień.Często zdarza się, że w ogóle nikt nie odpowie na maila. Serwer i dwie domeny już przeniosłem a w najbliższym czasie kolejne dwie domeny opuszczą tą stajnię.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wiki
link | zgłoś
2019-07-23
*.147.99.*
Kupiłam używam i mogę polecić, korzystam kilka miesięcy i na razie zero problemów.
cena jakość
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
aw12
link | zgłoś
2019-04-01
*.147.111.*
System prosty i przejrzysty, niska cena. Aczkolwiek obsługa w momencie problemów fatalna- zlewanie klienta. A awarie? Co chwile coś, strona nie działa płynnie, błędy 502,503 . Człowiek nie wie co się dzieje. Mogło byc gorzej aczkolwiek jednak system troche archwilany , brak dopasowania modułów do ur [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient
link | zgłoś
2019-02-12
*.4.196.*
Przez tyle lat mam tam wykupione usługi i nigdy jakoś nie miałem problemów."Stanisław" nie ma bata żeby im konkurencja nie wystawiała negatywów :) Osobiście firma jest ok.
Cena oraz szeroki wachlarz produktów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Butikonline
link | zgłoś
2018-11-16
*.40.241.*
Zajrzałam tutaj i postanowiłam coś dodać od siebie, mam u nich dwa sklepy i jestem zadowolona. Może nieraz na infolinii czeka się dłużej - może mają za dużo klientów :) - ale wtedy pisze na ich chacie na stronie i bez problemu się kontaktuję.
Duży zakres usług, niskie ceny
Infolinia - długi okres oczekiwania na rozmowę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alina
link | zgłoś
2018-05-11
*.5.164.*
Firma świadczy rzetelnie usługi, mają bardzo bogatą ofertę produktów, mam tam sklep kilka lat i nigdy nie było problemu.
Bogata oferta
nie ma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sonix
link | zgłoś
2018-04-25
*.5.125.*
Sklepik mam tam już trzy lata i wszystko funkcjonuje poprawnie, najbardziej jestem zadowolony z ceny od trzech lat płacę tyle samo, znajomi mają sklep na innej platformie i płacą trzy raz tyle co na początku jak zakładali, więc jeżeli chodzi o cenę to naprawdę warto. Jeżeli chodzi o negatywy to nie [rozwiń/zwiń]
Stała cena przy przedłużaniu usługi.
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rosi
link | zgłoś
2018-04-23
*.4.245.*
Jestem zadowolona, właśnie przedłużyłam usługi u nich na kolejny rok, przez ostatnie lata nie miałam żadnych problemów, polecammmmm
Cena i obłsuga
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Szymon
link | zgłoś
2018-03-15
*.4.211.*
Osobiście razem z bratem mamy tam dwa sklepy u nich i nie mamy żadnych problemów. Tak jak ktoś wcześniej pisał, negatywne komentarze to raczej konkurencja. Trolle nie śpią.
Cena, obsługa
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kalunia
link | zgłoś
2017-12-12
*.167.108.*
Zakupiłam sklep w sstore, co prawda miałam problemy dwa na początku ale szybko zostały rozwiązane. Minął ponad rok, przedłużałam usługę i mile mnie zaskoczyli ceną, przy przedłużeniu była taka sama jak rok temu kiedy kupowałam. Większych problemów nie mam więc, ogólnie polecam. Przychylę się do opin [rozwiń/zwiń]
Łatwość w obsłudze, cena.
Nie znalazłam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]