Opinie o T-Mobile

1.8 - poziom obsługi
1.8 - jakość usług / cena
1.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 89
Kategoria:
Operatorzy komórkowi

Strona internetowa:
www.t-mobile.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Piotr
link | zgłoś
2017-11-09
*.173.153.*
T-Mobile to dla mnie nieuczciwa firma, oszukująca swoich klientów, przykład w załączeniu: Z dostępnych informacji wynika, że w dniu 12.04.2016 zawarł Pan Aneks do Umowy dla numeru 600974374. Wyjaśniam, że w wyniku nieprawidłowości po zawarciu Aneksu naliczaliśmy błędnie opłaty za usługę „Blueconnect [rozwiń/zwiń]
Brak
Słaby zasięg, brak sygnału w moim miejscu zamieszkania mimo, żę rok wczesniej nie było żadnego problemu. Oszukują.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mentorrenio
link | zgłoś
2017-01-14
*.17.75.*
poczatek kozystania z uslugi internet chodzil znakomicie,z biegiem czasu internet z downloadu okolo 10mb/s spadal az spadl do 0,2-1 mb/s po zblizajacym sie koncu umowy zrezygnowalem z dalszego uzytkowania i zlozylem wypowiedzenie,po przyjezdzie do domu i sprawdzeniu jednej rzeczy mianowicie(zadzwo [rozwiń/zwiń]
dosc tani internet place 40 zl za 50 gb
slaba predkosc,czesty brak internetu,czeto nie mozna kozystac wiecej niz z 1 uzadzenia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Afendico
link | zgłoś
2017-01-12
*.151.49.*
Szkoda slow i czasu na opinie Tmobile. Zero szans by dodzwonic sie do biura obslugi .
brak
zbyt wiele by wymieniac wszystkie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
tralala
link | zgłoś
2016-12-06
*.16.12.*
jesli niezostaliscie oszukani to przyjdzcie do T Mobile a na pewno zostaniecie powinni zmienic nazwe na zlodzieje
klamcy i zlodzieje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
T.Mobile
link | zgłoś
2016-12-03
*.167.55.*
Internet przenośny w T-mobile tragedia. Jak sieć jest nieobciążona to działa. Jak jest więcej użytkowników to często nie da się korzystać. Na reklamację miła Pani odpisała że oni nie gwarantują stałej prędkości i duża ilość użytkowników może utrudniać chwilowo korzystanie z internetu. Tylko że to ch [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kuku
link | zgłoś
2016-11-15
*.51.3.*
Badziew nie firma ! Po kupieniu starteru za 5 doładowałem za 10 i dziś za 25 ... wynik ograniczenie prędkości netu do archaicznego nawet niemierzalnego !!! BRAWO ! A ponoć 1GB miało być minimum i jeszcze inne promocje dla naiwnych ... trzeba przenieść do innego operatora bo tu kantują !!!
BRAK !
SAME !
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Regina
link | zgłoś
2016-11-13
*.255.87.*
Nie polecam internet zawiesza się połączenie z konsultantem graniczy z cudem trzeba czekać pół godziny ,żadnej pomocy tylko kierują do serwisu pod numer708477242 płatny 2,58 brutto za minutę skandal. Pan konsultant proponuje antenke taki drucik na zewnątrz to może nie będzie przerywać.
Brak zasięgu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sławek
link | zgłoś
2016-11-11
*.232.239.*
Gówniany internet LTE - LTE chyba tylko z nazwy, użytkuję w kilku miejscach w Krakowie, muli okropnie i przerywa, telefon zostawię bo jest ok ale na internet nie dam się namówić - syf niesamowity !!!
żadne
Wszystko
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Gery
link | zgłoś
2016-10-20
*.190.186.*
Miazga, zaproponowano mi telefon w lutym, przejście z innej firmy bez problemu, spoko, do tej pory (8 miesięcy) telefon leży na półce i nie mogę się z firmą dogadać, chodzi o pewną zmianę w danych, która według osoby wciskającej "promocję" nie była problemem... Brak możliwości kontaktu z osobą decyz [rozwiń/zwiń]
żadnych
wszystkie możliwe, maks biurokracja
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
aaaa
link | zgłoś
2016-10-11
*.147.124.*
ostrzegam przed ofertą T-mobie dotyczącą testowania za darmo internetu przez 90 dni, oszustwo, po 14 dniach dostałem faktury do zapłaty na ok 50 zł.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Tomi
link | zgłoś
2016-10-03
*.139.239.*
Najgorsza sieć !!! podpisąłem niedawno aneks do umowy , konsultant zapewniał że internet lte i ruter D-link to coś daję super prędkości do 100mb/s ...Niestety od samego początku mam 3-6 mb/s czasami przez chwilę skoczy na 8 mb/s biuro obsługi i serwis nie widzi problemu pomimo zgłaszanych reklamacji [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamil
link | zgłoś
2016-09-29
*.65.239.*
Naciagaja na koszta oklamuja ludzi o ofertach i okradaja z kasy do dzis nie rozliczyli nadplaty z konta bo sami zmienili mi rachunek a strasza ze zablokuja telefon. Brak kompetentnych ludzi tam jest
brak
Oszukancza oferta naliczanie oplat straszenie i nekanie klientow
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Darek
link | zgłoś
2016-09-28
*.176.233.*
NIE POLECAM !!! Usługa stacjonarnego internetu straciła jakość 22 lipca 2016 r i do tej pory nie została naprawiona.O ile transfer przychodzący jest jeszcze czasami akceptowalny, to stałą wartością transferu wychodzącego wynosi 0,01Mb/s ...co w odpowiedziach na reklamacje jest .....wartością poprawn [rozwiń/zwiń]
Konsultanci - o ile trafi się na normalnego,który próbuje pomóc, na co jest mniej niż 33% szansy.
Fikcja infolinni - tam nic nie można załatwić Reklamacje akceptowane wyłacznie w formię pisemnej Zdawkowe SMS w odpowiedzi na reklamacje
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...