Opinie o TAURON Polska Energia

1.5 - poziom obsługi
1.5 - jakość usług / cena
1.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 55
Kategoria:
Dostawcy prądu

Strona internetowa:
www.tauron-pe.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Piotr
link | zgłoś
2018-01-23
*.172.239.*
Daremna firma. Złodzieje i oszuści. W klauzuli mają, że jak się nie odezwiesz na ich propozycję to uruchamiają produkt. W du.ie mają klienta. Ich motto to: Nie musimy nic robić dla klienta bo to on musi wyraźnie powiedzieć, że nas nie chce. W przeciwnym razie jest na nas skazany ha ha ha. I chwalą s [rozwiń/zwiń]
BRAK
DUŻO WAD
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
paweł
link | zgłoś
2017-12-19
*.175.231.*
Pierdo---ni kłamcy przez 7 dni czekam na podłączenie licznika na infolini sami idioci którzy znają tylko dwa słowa NIEWIEM, NIC NIE MOGĘ PORADZIĆ ALE PIENIĄDZE to chcą PRZESTRZEGAM NIE ZAWIERAJCIE UMOWY Z TYMI NIE KOMPETENTNYMI ZŁODZIEJAMI KTÓRZY NIE SZANUJĄ KLIENTA SKANDAL ŻEBY SIĘ PROSIĆ O SPEŁNIE [rozwiń/zwiń]
żadnych same minusy
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sklepikarz
link | zgłoś
2017-12-12
*.111.142.*
To co sie znowu dzieje to przekracza ludzkie pojęcie , lekko powiało i całe miejscowości znowu bez prądu mam 3 sklepiki : lodówki zamrażarki znowu towar rozmrożony do wywalenia przez nieudolność tego monopolisty !!! Przerwy przekraczają nawet 24h !!! Mamy 21 wiek ?
brak
ciągłe awarie, cena
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2017-12-10
*.0.65.*
Żałosna firma
brak
mnóstwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient Taurona (niestety)
link | zgłoś
2017-12-10
*.0.65.*
Oni są po prostu bezczelni. Od dwóch dni nie ma prądu, a jak dzwoniłem do nich to albo nie odbierali a jak już odebrali to jeden z nich odpowiedział: "Proszę uzbroić się w cierpliwość". A co ja jakiś karabin maszynowy jestem, że mam się uzbrajać?
brak
nie chce mi się pisać za dużo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karola
link | zgłoś
2017-11-22
*.10.145.*
Wydaje mi się, że jeśli chodzi o usługi juz dużo zostało powiedziane... To o czym ja chce powiedziec to obsługa klienta. Rozumiem, ze jesli nie zaplacilo sie na czas to sa tego konsekwencje. Każdy podpisuje umowe. Jednak przy tym wszystkim nie trzeba być chamskim wobec klienta. Nie trzeba też rzucać [rozwiń/zwiń]
brak szacunku do klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna Czarnecka z Rodziną
link | zgłoś
2017-10-29
*.137.17.*
Jak przystało na niedziele chcieliśmy poogladać TVP jako fani PISU i zwolennicy 500+ jednak niestety już zaczynamy dostrzegać coraz więcej wad PISU, dali nam 500+ a w koło wszystko dużo droższe prąd, woda gaz, jedzenia, a najgorsze że rządowej telewizji nie da się pooglądać bo rządowego prądu brak [rozwiń/zwiń]
brak
nieudacznicy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adam Kowalski
link | zgłoś
2017-10-29
*.111.142.*
kolejny raz sklepy bez zasilania trosze powiało i Tauron bezradny... nawet dodzwonić sie nie da ...cały czas tylko podwyzki u tego monopolisty ...a jakośc usług tragiczna
brak
notoryczne przerwy w zasilaniu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grzegorz Nowak
link | zgłoś
2017-10-29
*.163.1.*
Gigantyczne pieniądze wyciskane przez Tauron przemocą od swoich klientów nie pomagają, wystarczy, że lekko powieje i znów dziś od 12 godzin nie mamy zasilania, to jest kolejny raz tylko w tym miesiącu. Znów wielkie straty dla całej rodziny. Z małego osiedla tauron jako monopolista wyciska miliony a [rozwiń/zwiń]
Bardzo drogo, jakość podła
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2017-10-08
*.248.154.*
Tauron - Ściąganie pieniędzy na miarę XXI wieku. Usługa - XIX wiek.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kiko
link | zgłoś
2017-10-08
*.42.64.*
Poszukuję osób które mają problem z tą firmą i chcą odzyskać swoje pieniądze. Proszę o kontakt: [email protected]
prad
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klienci
link | zgłoś
2017-10-08
*.254.145.*
Obsluga klienta na bardzo niskim poziomie, za kazdym razem jak wysylalismy zapytanie odpowiedzi albo wogole nie bylo, albo zupelnie nie na temat. Likwidujac obiekt (jestesmy firma) zawsze wysylamy prosbe o ostateczne rozliczenie. A nastepnie po kilku latach przychodzi pismo z jakimis odsetkami. ZDar [rozwiń/zwiń]
brak
niedbalstwo we wszystkim
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marian z malego miasteczka
link | zgłoś
2017-10-07
*.15.84.*
Jesteśmy załamani 2 dzien nie mamy prądu, jedzenie z lodówki na śmietnik, telefony działają internet z telefonu działa, a nasza wioska odcięta od prądu kolejny dzień bo troszkę powiało, to niesamowite co ten nieudolny rządowy monopol wyprawia, robi z nas kompletnych dziadów, niewolników okradając j [rozwiń/zwiń]
brak
nieudolna firma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?