Opinie o TAURON Polska Energia

1.3 - poziom obsługi
1.3 - jakość usług / cena
1.3 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 101
Kategoria:
Dostawcy prądu

Strona internetowa:
www.tauron-pe.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
oszukany
link | zgłoś
2019-08-13
*.205.255.*
mam dowody na to, że ten zapis "2019-05-14 *.236.164.* Zlodzieje i kretacze pracowalem w tauronie nie moglem tak dalej nie potrafie ludzi okradac. Na dziendobry jak zaczelem prace w tauronie mialem szkolenie jak naciagac klienta nie moglem uwiezyc co oni wyprawiaja. Sorry zrezygnowalwm nie jestem [rozwiń/zwiń]
żadne
wszystko, co najgorsze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2019-07-26
*.0.120.*
Niepowazne zachowanie, juz kolejny raz zamiast odczytu rzeczywistego dostaje za male zuzycie,( w tym miesiacu przeszlo juz wszelkie granice, zużycie było zerowe podczas gdy na liczniku sprawa wyglądała zupelnie inaczej) a nastepnie przychodzą rachunki wyrównawcze i jestem zmuszona płacić bardzo duże [rozwiń/zwiń]
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Barto
link | zgłoś
2019-05-14
*.236.164.*
Zlodzieje i kretacze pracowalem w tauronie nie moglem tak dalej nie potrafie ludzi okradac. Na dziendobry jak zaczelem prace w tauronie mialem szkolenie jak naciagac klienta nie moglem uwiezyc co oni wyprawiaja. Sorry zrezygnowalwm nie jestem zlodziejem.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewka
link | zgłoś
2019-05-13
*:6528:e66f:*
MASKARA! Odłączenie prądu, brak jakiejkolwiek informacji ... chcesz dowiedzieć się kiedy będzie monter - NIE WIEDZA, chcesz kontakt do montera - NIe MAJA .. dno dni jeszcze raz dno
Brak informacji o monterzy, który dla nich pracuje, brak informacji o czymkolwiek
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paweł
link | zgłoś
2019-04-28
*.145.220.*
Nie działają doładowania liczników przedpłatowych online od kilku dni, rząd PIS rżnie Polaków bez litości tym złodziejskim monopolem elektrycznym, ale to rodakom widać nie przeszkadza. Dalej żebrajcie te nic nie warte usługi za poteżne pieniądze, okradają Was a Wy nic. To będziecie mieć jeszcze gorz [rozwiń/zwiń]
Monopol, kartel, złodziejstwo sankcjonowane przez PIS
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Piotr
link | zgłoś
2019-04-25
*.147.39.*
czekam 30 dni na podłączenie licznika dwukierunkowego ( panele słoneczne) i brak odzewu ale jak zgłosiłemi wycofałem info ,że licznik i za niskie rachunki nalicza to bli następnego dnia ( pomimo wycofania zgłoszenia) ale oczywiście licznika przy okazji nie przywieźli, cała wierchuszka TAURONu to ban [rozwiń/zwiń]
brak
tyle co u teściowej + brak zalet
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Lena
link | zgłoś
2019-04-03
*.173.48.*
Wyłączyli zasilanie i od 17 do 22 idslej nie ma prądu nie można się dowiedzieć co się dzieje i kiedy zostanie wlaczony człowiek głodny nie może nic zrobić siedzi przy świeczce jak za komuny zajebista firma chyba trzeba przejść na piece węglowe
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Rysiek916
link | zgłoś
2019-03-23
*.227.159.*
Pracownica taurona w Dąbrowie Górniczej mnie oszukała. Ponieważ zmarła moja matka chciałem przepisać licznik na siebie, bo był przypisany na nią. Myślałem że podpisuje umowę na czas nieokreślony dopiero po zalogowaniu się na ebok zobaczyłem że mam umowę z serwisantem na 3-lata. Więc udałem się do ta [rozwiń/zwiń]
brak
oszukiwanie klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
123
link | zgłoś
2019-03-21
*.8.201.*
Nie firma a tragedia jest, 2 razy podrząd są wystawione faktury o 2 razy więcej niż są pokazane liczniki. To że mają Państwo online odczyt jest wielkim kłamstwem, a nie prognozowanymi danymi. Jestem nowym klientem Taurona i za 2 msc tylko są problemy
odczyt liczników
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ktoś
link | zgłoś
2019-03-20
*.106.19.*
Zostałam oszukana. Podawałam stan licznika SMS i żaden z nich nie był poprawnie wpisany w faktury , zorientowałam się jak przyszło mi do za płaty 2 tys. Lecz oni twierdzą ze wszystko jest wporzadku. Ale ja nie odpuszczę tak łatwo. Zostałam potraktowana w Legnicy jak dno ludzie którzy tam pracują są [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Szymon
link | zgłoś
2019-03-12
*.146.160.*
Infolinia tregadia żadnych informacji, pogotowia energetyczne żenada, brak jakichkolwiek informacji czss oczekiwania na polaczenie "ponizej 20 minut"- 58minut.zero pomocy bądź jakiejkolwiek konkretnej informacji.Jednym słowem totalne DNO.
Tauron
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Piotr
link | zgłoś
2019-03-04
*.173.43.*
Poprostu dno
barak
wszystkie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
jm
link | zgłoś
2019-02-01
*.253.191.*
zGŁASZAM ZMIANE FIRMY I BRAK ODPOWIEDZI
ZALETY?
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...