Opinie o UPC

2.3 - poziom obsługi
2.5 - jakość usług / cena
2.5 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 17
Kategoria:
Telewizja cyfrowa

Strona internetowa:
www.upc.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
JARE
link | zgłoś
2016-02-18
*.210.98.*
Każdy pracownik wycenia inaczej usługi.W rozmowie telefonicznej oferowano mi pakiet tv za 60 zł, a za chwilę na czacie - te same usługi zostały wycenione na 90 zł!
uznaniowość cen
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michau
link | zgłoś
2016-01-14
*.231.42.*
Korzystam z usług UPC już od 5 lat i nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Mam zarówno internet jak i telewizję, wszystko ok, polecam wszystkim
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
soniaza
link | zgłoś
2015-01-31
*.72.114.*
Nie mieści mi się w głowie, żeby w dobie dzisiejszej techniki napisy dla niesłyszących nie miały poprawnych znaków. UPC odpowiada, po kilku korespondencjach, że przez dekoder inaczej sie nie da!!! RANY!!
brak prawidłowych napisów z telegazety przez dekoder
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zuzia
link | zgłoś
2015-01-30
*.171.36.*
Masakra , oszuści , złodzieje naciągaja klientów biuro obsługi wprowadza w błąd reklamacja zawsze na korzyść UPC nie mogę doczekać się kiedy skonczy sie umowa i bedę mogła podpisać z kimś innym a jestem klientem od 10 lat .
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Anders Emich
link | zgłoś
2015-01-06
*.22.9.*
Nowa forma kolonizacji angielskiej, tym razem w Polsce. Po pierwsze UPC - wymawianie nazwy po angielsku a nie po polsku- ju-pi ci. Po polsku jest upc - po prostu. Starsi ludzie maja problem. Potwornie zly serwis. Nie wiadomo z jakiego powodu mieli zapisany zly adres i nie przysylali do mojej mamy fa [rozwiń/zwiń]
zadnych
opisane
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JK45
link | zgłoś
2015-01-06
*.70.196.*
Nie dbają o starego, stałego Klienta. Bardzo mały wachlarz ofert i DROGO. Jak się chce z czegoś z pakietu zrezygnować, to to co pozostawiają jest odpowiednio droższe. Trudno się z nimi rozstać, trzeba się fatygować osobiście do BOK bo wszystkie inne kanały są wątpliwe.
Do jakości nie mam specjalnych zastrzeżeń, czasem na HD obraz się rwie.
Mały wahlarz ofert i drogo. Brak bonusów za lojalność.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
mirdor
link | zgłoś
2014-12-19
*.174.215.*
nie szanują stałych klientów, obsługa arogancka, megalomania
brak
zqachowują się jak monopolista
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
zyga10
link | zgłoś
2014-11-29
*.5.252.*
Kiepska jakość, częste zaniki sygnału. Nie polecam.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jerzy
link | zgłoś
2014-09-20
*.67.119.*
UPC nie dba o wieloletniego swojego klienta i doi go finansowo na maxa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ela
link | zgłoś
2014-06-02
*.133.195.*
Najgorsza telewizja w kraju. Wszystko trzeba załatwiać przez infolinię, a tam żeby się dodzwonić trzeba czekać od 10-15 min . Telefony odbierają dzieci które nie mają pojęcia o czym się z nimi rozmawia. Od trzech lat czekam na wymianę kabla, mam bardzo słaby sygnał nie mogę zainstalować internetu b [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michał
link | zgłoś
2014-04-15
*.222.15.*
Miałem pakiet TV+internet+tel za 115zł. Po jakimś czasie chciałem zrezygnować z tel bo go nie uzywałem, kiedy w końcu się dodzwoniłem na infolinie Pani powiedziała że mogę zrezygnować z telefonu i nie bede za niego płacił. Poprosiłem o takie rozwiązanie. Po dwóch miesiącach przyszedł mi nowy rachune [rozwiń/zwiń]
nie zauważyłem
za długo by pisać
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grażyna
link | zgłoś
2014-04-15
*.197.174.*
Jeśli ktoś twierdzi ze dla UPC najważniejszy jest klient to na prawde nie korzystał z infolini. Bo gdyby tak było to na pewno by tego nie napisał. TV super jeśli rozpoczynasz z nimi umowe dla stałych klientów są mało promocyjni.
ilość kanałów zadowalająca
Fatalna obsługa infolinii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karczewski Wojtek
link | zgłoś
2014-04-10
*.195.185.*
W sumie racja, dobra i solidna telewizja, kto ma już dość kłamliwych cyfr i polsatowskich badziewi smiało moze przeniesc się do UPC. Tutaj klient jest najważniejszy a nie jego kasa
tatuaj klient jest najważniejszy a niejego kasa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...