Opinie o UPC Polska

2.7 - poziom obsługi
3.2 - jakość usług / cena
2.7 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 9
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.upc.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
matrix
link | zgłoś
2018-07-05
*.78.65.*
Słaba jakość usług , arogancka obsługa , zawyżone ceny. Umowa z pułapkami cenowymi
niska jakość , wysoka cena
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2015-04-27
*.76.179.*
Jestem pełna szacunku i uznania: Pracownik UPC wprowadził mnie w błąd i poniosłam z tego powodu wysokie koszty (ok. 1000 zł). Kiedy poinformowałam o tym UPC, sami, z własnej woli, zwrócili mi zapłaconą kwotę. Czy znają Państwo inną taką firmę? Emerytka - Joanna Metelkin
Uczciwość, szacunek do klienta, dostępność, profesjonalizm
Nie spotkałam się
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JK45
link | zgłoś
2015-01-07
*.70.196.*
Jakość - w Katowicach trudno coś zarzucić. Inna kwestia to umowy - z reguły trzeba je podpisać na 2 lata co w przypadku wcześniejszego rozwiązania wiąże się z karami finansowymi. Trudny dostęp do konsultantów w BOK - kolejki, czekanie i strata czasu. Wygórowane opłaty.
Jakość sygnału TV i stabilne i szybkie łącze
Wysokie opłaty i brak profitów za lojalność. Tylko promocje dla nowych klientów.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kiedyś stała klientka z Warszawy
link | zgłoś
2014-11-27
*.71.232.*
Usługi (internet, TV) na warszawskim Ursynowie są na zadowalającym poziomie. Niemniej bardzo proszę uważać na formalną stronę współpracy z UPC. Proszę nie wierzyć na słowo w nic co mówi konsultant na infolinii bądź inny pracownik tej firmy. Każdą ważną informację wpływającą na opłaty czy warunki umo [rozwiń/zwiń]
niewiele awarii, dostępność
nieuczciwość, wprowadzanie klientów w błąd celem sprzedaży, duże problemy przy rezygnacji z usługi, nie branie odpowiedzialności za błędy popełnione przez swoich pracowników
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Pentium
link | zgłoś
2014-11-06
*.77.21.*
Z usług UPC korzystam odkąd tylko pojawili się na dzielnicy "dziesiąta" w Lublinie, to już druga umowa z nimi, ponieważ pierwszą musiałem wygasić. Usługi mają na wysokim poziomie, awarii praktycznie nie ma, czasem tylko modem z wifi zaszwankuje, ale podobno to norma. Nie przejmując się tym korzystam [rozwiń/zwiń]
dużo kanałów HD przez dekoder, stabilny i bezawaryjny internet, dużo minut do wygadania na tele. stacjo.
awaryjny modem wifi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
wawa
link | zgłoś
2014-11-03
*.71.88.*
Firma chyba nie ogarnia tego co oferuje. Zacząłem od internetu, potem telefon. Miało być tanio,jest normalnie. Jakiekolwiek zmiany w ofercie(nowe i dodatkowe usługi)powodują chaos! Inne usługi są na fakturach, inne ceny,faktury wiecznie do korekty, zamieszanie. I głupi ich zwyczaj: zapłać za nasz bł [rozwiń/zwiń]
szeroka oferta,zarządzanie przez internet usługami
pomyłki,ceny,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin z Górczewskiej
link | zgłoś
2014-08-25
*.157.11.*
Drodzy opinioczytacze, jestem długoletnim abonentem UPC (kilkanaście lat, usługi w 2 mieszkaniach). Przed wakacjami rezygnowałem z TVK i telefonu stacjonarnego, a zostawiłem jedynie internet na niezmienionych parametrach technicznych. Byłem zadowolony do czasu nadejścia rachunku za sierpień, na któr [rozwiń/zwiń]
Łatwo kupić
Trudno zrezygnować
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Adrian
link | zgłoś
2014-04-08
*.41.21.*
UPC to firma, która ma w swojej ofercie wszystko, ale niestety ilość nie idze w parze z jakością. Powinni skupić się na jednym rodzaju oferowanych usług, bo internet, który od nich mamy to beznadzieja w pełnym słowa tego znaczeniu. Chodzi wolno, czasami w ogóle nie ma, odradzam!
zawiesza się, czasami w ogóle brak zasięgu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wanda_S
link | zgłoś
2014-04-07
*.179.164.*
Wybrałam UOC bo mają ciekawe możliwości łączenia internetu z telewizją, a na tym mi zależało. Teraz mam szybki internet i dużo programów telewizyjnych. Internet chodzi szybko i stabilnie, nie mogę narzekać.
szybkie łącze, fajny pakiet z telewizją, niski abonament
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...