Opinie o UPS

3.2 - poziom obsługi
3.7 - jakość usług / cena
3.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 6
Kategoria:
Firmy kurierskie

Strona internetowa:
www.ups.com/content/pl/pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Krokol
link | zgłoś
2016-03-18
*.30.78.*
Jeżeli chodzi o firmę to zastrzeżeń nie mam, gorzej jeśli chodzi o kurierów! A szczególnie jednego w Zabrzu. W życiu nie spotkałam tak bezczelnego kuriera. Obsługuje naszą firmę od kilku lat i od samego początku były z nim problemy. Kurier potrafi przeklnąć podczas odbioru paczki. Oburza się i krzyc [rozwiń/zwiń]
Wobec kuriera żadnych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
markom
link | zgłoś
2015-01-06
*.174.147.*
Zdecydowanie odradzam. Pomimo oznaczeń na opakowaniu, przesyłka musiała być źle traktowana, skoro w przewożonym urządzeniu wyrwało transformator ze śrub. Przez kilka dni nie można się było doprosić o wspólne spisanie protokołu. Nie uwzględniono reklamacji, powołując się na fakt, że solidna drewni [rozwiń/zwiń]
Zła obsługa, wykręcanie się od odpowiedzialności
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
HeK
link | zgłoś
2014-11-10
*.158.219.*
skorzystałem z usługi firmy GLOBKurier i tam korzystając telefonicznie z pomocy bardzo miłej oobsługi wybrałem UPS. Przesyłka została odebrana w określonym czasie przez miłego Pana, nnastępnego dnia dostarczona o czym zostałem powiadomiony mailem i dość szybko została wpłacona na moje konto kwota p [rozwiń/zwiń]
sprawnie, miło i solidnie, a więc zgodnie z oczekiwaniami
lekki poślizg z księgowaniem opłaty za przesyłkę
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej
link | zgłoś
2014-06-24
*.111.136.*
Paczka z Chin - import - mała - 10 kg. Koszt przeszło 500$. Powinno działać wszystko jak w zegarku, nie działa, paczka przez miesiąc (dziś mija 28 dzień) nie może być dowieziona (samolotem). Utrudniony kontakt, stacjonarek nikt nie odbiera. Odradzam, dhl wydaje się być dużo lepszym wyborem.
Nie znam
Utrudniony kontakt, przesyłka lotnicza idzie bezskutecznie od 28 dni
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Przemekz Lublina
link | zgłoś
2014-05-26
*.42.217.*
Przesyłki wysyłam zawsze UPSem. Mam firmę i jestem b ardzo zadowolony z ich usług. Jeszcze nigdy się nie zdażyło że jakaś paczka zaginęłą, a klienci nie narzekają, że coś zostało zniszczone. Dla firm są znaczne rabaty, dlatego w dalszym ciągu korzystam z ich usług i na razie nie zamierzam rezygnować [rozwiń/zwiń]
niskie ceny dla klientów biznesowych
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewelina
link | zgłoś
2014-04-05
*.132.30.*
Jestem z firmy bardzo zadowolona. Przesyłki szybko dochodzą i są bezpieczne. Mili Panowie pracują i zawsze jest wszystko na czas.
szybko i na czas
może troszkę cena - ale warto
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?