Opinie o Vectra

2.0 - poziom obsługi
2.4 - jakość usług / cena
2.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 16
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
www.vectra.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Marlena
link | zgłoś
2016-05-18
*.160.159.*
dziura w ścianie 10 razy większa niż grubość kabla, na załatanie czekam już 2 miesiące
cena
słaba jakość
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kacper
link | zgłoś
2016-03-16
*.28.106.*
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Obsługa telefoniczna na poziomie towarzystwa z pod budki do piwa - wręcz byłem zdumiony słownictwem. Na każdym kroku starają sie wprowadzić w błąd. Nie są w stanie nawet hasła podać do konta ponieważ nie umieją rozczytać czcionki w swoim programie! Reas [rozwiń/zwiń]
kompletny brak
każdy aspekt współpracy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andrzej M.
link | zgłoś
2016-02-17
*.47.38.*
Jakoś słabo: na razie tylko zamówiłem instalację internetu domowego, ale nikt nie pojawił się. Zmieniłem płany na wieczór żeby po pracy. Co śmieszne, dzień wcześniej VECTRA przysłala przypomnienie, ale pod podanym telefonem konsultant nić nie może sprawdzić odnośnie instalacji i tylko proponuje kole [rozwiń/zwiń]
Duży wybór pakietów
Słaby serwis, Słabe biuro obsługi
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Saracen
link | zgłoś
2015-09-30
*.248.254.*
Złodzieje i naciągacze proponuje czytać umowę i po dwa razy nawet!!!!
brak
oszustwa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Klient00
link | zgłoś
2015-09-27
*.254.198.*
Spóźniliśmy się o 6 godzin z rezygnacją z kolejnego okresu rozliczeniowego, a wynosił on 6 miesięcy - mimo naszych usilnych próśb i pism, w których pokazywaliśmy, że i tak rok płaciliśmy nie korzystając nie mogąc zrezygnować z umowy, dostawaliśmy formalne odpowiedzi odmowne - jak grochem o ścianę [rozwiń/zwiń]
Zdziercy korzystający z każdej okazji...
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Henryk
link | zgłoś
2015-08-28
*.146.187.*
Poziom usług- b. przeciętny. Niejasne zasady zawierania, kontynuacji, a przede wszystkim rozwiązania umowy.
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
cat
link | zgłoś
2015-01-07
*.50.63.*
Firma poinformowała mnie pisemnie o możliwości rozwiązania umowy "z dnia na dzień", nakazała zwrot sprzętu (co też uczyniłem) po czym...zmieniła zdanie. Cała reszta reklamacji później to jedna więlka porażka.
brak
masa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
piterson
link | zgłoś
2014-11-28
*.36.100.*
dla osób mających wybór vectra czy coś innego wybrałbym to drugie. kiedy kożystałem z vectry to wiecznie byłem pozbawiony tv ,o internecie już nie wspomnę.na siedem dni w tygodniu może ze cztery co nie było problemu.a tak wiecznie pod górke co zgłosiłem awarie to minęło 24 h zanim usterka została u [rozwiń/zwiń]
brak
bardzo dużo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
MIRA
link | zgłoś
2014-11-28
*.212.223.*
Firma wkręca, oszukuje i nie dotrzymuje raz danego słowa
SAME WADY
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Basia
link | zgłoś
2014-11-27
*.252.77.*
VECTRA --- Nigdy więcej! Wszystkim tym co myślą o zmianie na tą firmę, ostrzegam. Firma ma zasadę NIE UZNAJE REKLAMACJI, co miesiąc wysyłam zgłoszenie do nich reklamacyjne Bo nagle traci się internet! Zawsze po paru dniach okazuje się, że coś musieli wymienić, czyli mieli usterkę - ale reklamacji NI [rozwiń/zwiń]
BRAK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
hedger
link | zgłoś
2014-11-04
*.76.155.*
Przedstwiciel Vectry zapomniał o swoim zobowiązaniu (wysłaniu w moim imieniu rezygnacji do poprzedniego dostawcy) i zmuszony byłem apłacić podwójną sumę za usługę przez 3 miesiące. W dodatku instalator nowego podłączenia nieumiejętnie posługiwał się sprzętem (zbyt dużym wiertłem) i wykuł mi w ściani [rozwiń/zwiń]
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Roman
link | zgłoś
2014-05-20
*.11.226.*
Jeżeli tylko masz wybór to omijaj VECTRĘ z daleka. Przed rokiem zmieniłem umowę w BOK na pakiet z mnijszymi opłatami, po kilku miesiącach Vectra stwierdziła,że mam niedopłatę - liczyli wg starej umowy. Po złożeniu reklamacji i przestaweiniu nowej umowy stwierdzili, że umowa nie jest aktywowana wiec [rozwiń/zwiń]
umiarkowane ceny za internet
dużo niższy transfer niż w umowie , klucz to "do". Nie ma z kim załtwić reklamacji
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Aldonka17
link | zgłoś
2014-04-08
*.134.116.*
Vectra jest super, jeszcze nigdy nie miałam tak dobrego obrazu. W końcu mogę oglądać seriale w najlepszej jakości i ciszyć się czystym obrazem. Mam też w Vectrze internet i jestem z niego bardzo zadowolona.
niskie ceny, duży wybór pakietów programowych
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...