Opinie o VINTED.PL

1.0 - poziom obsługi
1.4 - jakość usług / cena
1.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 13
Średnia ocen:
1.1 / 5

Kategoria:
Inne usługi internetowe

Strona internetowa:
www.vinted.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Marek
link | zgłoś
2020-09-11
*:855a:b49c:*
Bardzo słabo. Nie otrzymałem kupionego towaru. Po tygodniu dostałem informację, że otrzymam zwrot wpłaconych pieniędzy. Nie mogę się zalogować, bo odzyskanie hasła nie działa. Chciałem skontaktować się ze sprzedającym i go ocenić, nie da się.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Carolina
link | zgłoś
2020-09-02
*.81.198.*
Niestety portal Vinted obniża swoje loty czyli obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Slogany językowe, które nigdy nie powinny się pojawić. Sprzedałam przedmiot osobie bez żadnego komentarza (u mnie na koncie powyżej 30 pozytywnych). Kupujący odesłał przedmiot twierdząc, że jest za mały. Jaki [rozwiń/zwiń]
Brak
Obsługa na żenującym poziomie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Toja
link | zgłoś
2020-08-27
*.169.245.*
Sprzedaje przedmiot z markową metką . Kupująca stwierdza że to nie oryginał Vinted bada i podtrzymuje jej zdanie . Dalej zaczyna się paranoja na moje pytanie o argumenty że przedmiot był nie oryginalny odpowiedź z Vinted nie możemy przedstawić szczegółów , dalej klient nie musi odsyłać towaru . Czyl [rozwiń/zwiń]
0
same wady
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ula
link | zgłoś
2020-08-05
*.173.129.*
Tak szybko jak otworzyłam konto na tym portalu tak szybko chcę je zamknąć. Żałuję, że wcześniej nie poczytałam opinii. Jak dla mnie za dużo oszustów. Otrzymanie pieniędzy za towar to tylko widzimisię kupującego. A przy rzeczach używanych zawsze coś się znajdzie żeby napisać „niezgodne z opisem”. Odr [rozwiń/zwiń]
Brak
Dużo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kinga
link | zgłoś
2020-06-20
*.254.176.*
Jestem bardzo rozczarowana poziomem obsługi administracji vinted. Jestem na portalu 6 lat, mam prawie 1000 wyłącznie pozytywnych komentarzy. Jakiś czas temu dziewczyna która kupiła sukienkę zgłosiła do Vinted i do mnie fakt, że w koronce jest mała dziurka.A ponieważ opinia na którą od 6 lat pracuję [rozwiń/zwiń]
niesprawiedliwość, brak profesjonalizmu, brak kompetencji obsługi vinted
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Janek
link | zgłoś
2020-06-11
*.254.232.*
Portal porażka i bardzo dużo oszustów. Obsługa klienta w stanie fatalnym, robią tylko kopiuj wklej teksty o tym jak niby dbają o portal. Wystawiałam tam parę rzeczy, wystawić to droga przez mękę, wysyłasz towar ale pieniądze oni trzymają, dopiero jak druga osoba potwierdzi że towar dostała dopiero k [rozwiń/zwiń]
żadnych
zbyt dużo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magda
link | zgłoś
2020-05-24
*.190.252.*
Gdybym tylko mogła, dałabym 0! Napisałam do ADMINÓW 2 wiadomości ze skrinami, które udowadniaja że dziewczyny FAŁSZYWIE zgłaszały moje NORMALNE posty, czego nie potrafią nawet sprawdzić ani ogarnąć, tylko piszą, że zablokowali MNIE NA STAŁE Z POWODU ZGŁOSZEŃ i nie dają nawet szansy na odpowiedź t [rozwiń/zwiń]
nie ma zalet
0 kontaktu z administracją, banują za fałszywe zgłoszenia, nie sprawdzaja zgłoszeń
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Milena
link | zgłoś
2020-05-18
*.55.109.*
Pomimo dobrego kontaktu z częścią użytkowników, sama platforma to porażka. Wyszukiwanie przedmiotów utrudnione, wybiera się kolor wyskakują inne. Pełno złych ofert, oszustw, sprzedaż poza vinted gdzie nie ma żadnej ochrony. A najgorsze to usuwanie oryginalnych rzeczy często już podbitych, więc traci [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Mariola
link | zgłoś
2020-04-22
*:80eb:b797:*
Vinted jest super do momentu, gdy ktoś Ciebie nie oszuka. Np. Nie wyśle zakupionego towaru lub wystawia towar wielokrotnie celem wyłudzania Twoich danych. Wtedy zaczyna się jazda. W regulaminie można przeczytać, że Vinted pomaga rozwiązywać spory...tak na prawdę po drugiej stronie siedzi jakiś robot [rozwiń/zwiń]
Brak
Kiepska obsługa klienta, brak regulaminu j zasad
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
adamasz
link | zgłoś
2020-04-20
*.68.66.*
Witam, czytając Wasze komentarze widzę, że nie jestem jedynym poszkodowanym przez Vinted, więc słusznym byłoby zgłoszenie do UOKiK lub ODR (Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów). Czekam na kolejną odpowiedź od nich, jak to nic nie pomoże to będę pisał skargę. Jeśli ktoś chce się [rozwiń/zwiń]
brak
złodzieje, wymagają podania dziwnych danych jak telefon, skan dowodu, itp.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]