Opinie o Voice net

0.5 - poziom obsługi
1.0 - jakość usług / cena
0.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 10
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
voice-net.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
koles
link | zgłoś
2017-09-27
*.146.100.*
Witam.troche znam ta firme mam tez znimi umowe,oprucz mnie maja znajomi,ja osobiscie niezadowolony tak do konca aktywacja,czesto sie spuzniaja ztego co wiem z podlaczeniem, dodzwonic sie donich ciezko,malo tego,jakosc slaba internet pisza ze 72,a jest polowa ztego,szczerze,niepolecam i klamia strasz [rozwiń/zwiń]
marne
caly czas,obsluga do bani
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kazimierz
link | zgłoś
2017-09-11
*.38.225.*
Na reklamację telefonu czekam ponad miesiąc.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
maja
link | zgłoś
2017-07-07
*.40.109.*
NIE POLECAM firma oszustów i tyle- w tamtym roku zawarliśmy umowę na 2 abonamenty telefoniczne z aparatami telefonów , w przesyłce dostaliśmy nie te które były w umowie, po reklamacji i zwrotu jednego aparatu do dnia dzisiejszego brak prawidłowego telefonu rachunki do opłacenia oczywiście przychodzą [rozwiń/zwiń]
brak
brak kontaktu, brak współpracy, naciąganie ,oszustwo
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
robert
link | zgłoś
2017-06-30
*.172.255.*
Nikt nie odbiera żadnych telefonów, 6 miesięcy trwa korekta ich faktur, brak zwrotu nadpłaty, nie odpowiadają na maile ani na telefony. Nie radzę wchodzić w jakiekolwiek umowy z nimi. Odradzam. Mnie już została droga sądowa.
brak
zero kontaktu, usługa internetu i TV przerywa codziennie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
naciągniety
link | zgłoś
2017-06-23
*.183.31.*
Ciężko nazwać tę spółkę rzetelną firmą, banda ch**a, naciągaczy i oszustów. W lutym br. wysłałem pismo z rezygnacją z usług (2 miesięczny okres wypowiedzenia), do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi na pismo (mimo zapewnień konsultantki z która rozmawiałem) a rachuneczki przychodzą dalej, niedawno od [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
ew
link | zgłoś
2017-06-19
*.188.222.*
dodzwonić się z reklamacją graniczy z cudem!Ostatnio jako pierwszy oczekujący po pół godzinie rozłączyłam się.Przez miesiąc dzwonię z reklamacją programów i do tej pory nie potrafili rozwiązać problemu.Rachunki oczywiście przychodzą na czas.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
sanok.pl
link | zgłoś
2017-05-12
*.146.76.*
mam znajomych co sa klijentami voicenet.narazie jeszcze mam umowe ktora mi sie konczy za dwa mies.ale ztego co mi mowili znajomi sa zadowoleni int.fajnie im dziala,i wmiare szybko bo to tez zalezy ile tego internetu dostaniesz,powiem jedno maja dobre ceny,a zkoro ci moi znajomi nienarzekaja to chyba [rozwiń/zwiń]
swiatlowod i ceny
hmmm
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janusz
link | zgłoś
2016-10-07
*.133.94.*
mam neta 72/00 Mb/s i tak pokazuje speed test ale w rzeczywistości to z kąta premium to osiąga max1.5 Mb/s
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
KAZDAN63
link | zgłoś
2016-09-17
*.139.60.*
1. Asymetria łącza 18:1 (144/8 Mb/s) ! 2. Publiczny stały adres IP 10 zł miesięcznie ! 3. Brak dostępu do konfiguracji sieci WI-FI ! Dyskwalifikacja !
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kacper
link | zgłoś
2015-01-30
*.24.255.*
Najgorszy dostawca z jakim miałem okazję "współpracować". Konfiguracja internetu trwa tydzień w górę. Ktoś się zapyta czemu to mam ciekawą odpowiedź: Informatycy nie potrafią podać prawidłowo hasła. Już mniejsza o telefon - Oni wysyłają źle skonfigurowany modem... Kwiatki w rodzaju rozmowy z konsult [rozwiń/zwiń]
zabawnie brzmi to słowo w ich kontekście
po każdej awarii - naprawa internetu ~tydzień
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?