Opinie o Voice net

2.9 - poziom obsługi
3.0 - jakość usług / cena
3.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 61
Kategoria:
Dostęp do internetu

Strona internetowa:
voice-net.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Magdana
link | zgłoś
2018-11-21
*.67.161.*
Okropna firma ,oszuści ,po podpisaniu umowy ciężko się od nich uwolnić.Panie obsługujące infolinie opryskliwe i niegrzeczne.NIE POLECAM i nigdy więcej takich firm!!!
nie ma zalet
wysokie rachunki,problem z rozwiązaniem umowy,problem z kontaktem i usuwaniem awarii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Janda
link | zgłoś
2018-09-07
*.197.168.*
https://biznes.radiozet.pl/Newsy/UOKiK-wszczal-postepowanie-przeciwko-Nowej-Telefonii Kombinatorzy i kłamcy
nie ma
drogo inne ceny niz w umowach
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Malaczarna
link | zgłoś
2018-08-31
*.2.101.*
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Na rozwiązanie problemu czeka się miesiąc czasu. Rachunki przychodzą wyższe niż zawiera to umowa i ciągle trzeba pisać maile z korektą. Już nie wspomnę o obsłudze klienta. Brak kultury, szczególnie u jednej z pań
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
sylwia
link | zgłoś
2018-07-27
*.38.225.*
JAKO firma moze ok natomiast ci co odbieraja telefony to jakas dziecinada!!!!!!!!!!!!!!!!!!dzwonisz godzine czekasz 2 az odbiora ,dajesz reklamacje mowia ze oddzwonia 4 osoby mialy do mnie oddzwonic odnosnie rachunku,,,ani jedna sie nie odezwala ,skandal wstyd,kto za to odpowiada,placimy za to,moge [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sensej
link | zgłoś
2018-07-27
*.0.42.*
NIE POLECAM!!! przy zgłoszeniu problemu czeka się nawet kilka dni na przyjazd techników, trzeba ponawiać zgłoszenie bo gdzieś ginie!, internet nie osiąga prędkości i się rozłącza, BOK wprowadza w błąd, fatalna obsługa w Bok,
Ja nie widze
Brak odpowiedniego podejścia do klienta, brak zainteresowania, mylne informacje przekazywane przez BOK
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Klient VOICE NET
link | zgłoś
2018-07-25
*.254.149.*
NIE POLECAM. Po podpisaniu umowy dostałem kary od innych operatorów. Mineło już 2 lata i nic z tego nie robią a na dodatek podrabiają podpisy na umowach. Jeszcze raz NIE POLECAM
żadnych
wystarczy poczytać opinie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Malika
link | zgłoś
2018-07-19
*.134.188.*
profesjonalna i szybka obsluga , równiez podejscie do klienta ,dobre ceny na kazda kieszeń , Takze polecam kazdemu .Nie czekaj czas ucieka
profesjonalizm
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
adam
link | zgłoś
2018-07-05
*.47.108.*
już na wstępie rozmowy z tą firmą zostałem oszukany. inaczej w umowie a inaczej w praktyce.
brak
brak zalet
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Luki445
link | zgłoś
2018-06-23
*.38.225.*
Witam. Gorszego podejscia do klijenta nigdy nie widzialem. Miesiac temu zglosilem zagubienie pilota dekodera i ze chce kupic drugi, powiedziano mi 50zl zgodzilem sie i cisza. Miesiac czasu dzwonie i pytam gdzie pilot itd kazdy glupa pali i wzrusza ramionami. Bylem w punkcie, dzwonilem pod kazdy mozl [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
grzegorz
link | zgłoś
2018-06-14
*.188.222.*
usługa zgodna z umową., firma w porządku miałem obawy jak się naczytałem głupot w internetach/opiniach po podpisaniu Umowy. Mam internet od 5 miesięcy i nie narzekam. Prędkość 30 mb/s jest na routerze osiągalna / sprawdzam co jakiś czas podłączając się kablem. Po zgłoszeniu awarii na infolinii dowi [rozwiń/zwiń]
rzetelność, dobra usługa, cena
ciężko powiedzieć ale wszystko przed nami
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
JA z
link | zgłoś
2018-06-11
*.188.223.*
Witam Jestem użytkownikiem telewizji i internetu tejże Firmy 9 miesięcy,multi rumy dwa prod.Ukraina za jeden płacę dychę co miesiąc,Tnie obraz kilka razy w tygodniu nie raz na dzień,najczęściej wieczorem wtedy gdy coś by obejrzał bardzo wkurza mnie to.Info działa tylko na odczep się Zawsze mów [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
AG
link | zgłoś
2018-05-02
*.25.54.*
Internet wyłącza się co jakiś czas, ponadto dzwoniłem na infolinię w czwartek zgłosiłem błąd, że od pół roku w umowie jest wpisane 20mb/s internet, a niestety mam 10mb/s pani z infolinii poinformowała mnie, że problem zostanie zgłoszony i mają na naprawę 72h, po upływie tego czasu zadzwoniłem jeszcz [rozwiń/zwiń]
Wyłącza się 3-10 razy dziennie
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
robcio
link | zgłoś
2018-04-23
*.188.222.*
Jestem zadowolony z usług VOICE NET. Internet działa bez zarzutu. atrakcyjne propozycje paczek - łączonych usług za dobra kasę. POLECAM
kompleks usług
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...