Opinie o zooplus.pl

2.9 - poziom obsługi
3.2 - jakość usług / cena
3.1 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 18
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
zooplus.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Ewa
link | zgłoś
2019-07-16
*.134.60.*
I dziwne, że większość rozpisuje się na temat starego jedzenia. Bzdura!!! Wszystko zawsze świeże!
Szybko, sprawnie, tanio, wielki wybór, odroczona płatność
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2019-07-16
*.134.60.*
Czytając tutejsze opinie zastanawiałam się czy chodzi o ten sam sklep internetowy. Dla mnie korzystanie ze sklepu internetowego zooplus to sama przyjemność. Tanio, szybko, możliwa nawet odroczona płatność, wszystko świeże, rewelacja!! Nie wiem o co chodzi ludziom z tymi negatywnymi opiniami. Chyba p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wk
link | zgłoś
2019-07-11
*.227.240.*
Sklep ma duże problemy. Zamówienia nie są realizowane w określonym czasie.
To był bardzo dobry sklep. Teraz już niestety nie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2019-07-11
*.47.202.*
Od kilku miesięcy jestem klientka sklepu. Niestety, od pierwszego zamówienia są problemy. Za każdym razem kiedy dzwonię jestem zapewniania że że poprawia jakość usług. Niewiele się zmienia. Za. Reklamowane puszki z jedzeniem dla kotów i psa otrzymałam jakieś kody upowazniajace do 5% rabatu na następ [rozwiń/zwiń]
Spory wybór karm i karmy weterynaryjne w dobrych cenach
Brak najważniejszych informacji nawet w rozmowie telefonicznej. Słabe opakowania pączek, bonusy w postaci kodów które nie są żadnymi bonusa i.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2019-07-08
*.253.112.*
Otrzymałam śmierdzącą, gnijącą paczkę pełną larw, much i robali. Zadzwoniłam i kazano mi czekać na kongaktvzwrotny. Tymczasem paczka nadal leży, rozkłada się i śmierdzi. Ciekawej Ile czasu firma potrzebuje na załatwienie sprawy. Nawet sucha karma, puszki zapakowane w folie przeszły larwami.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Dagmara
link | zgłoś
2019-05-20
*.173.208.*
Nie polecam sklepu nie dość że sprzedają popsutą karmę po której zwierzaki chorują to jeszcze nie przyjmują reklamacji. Nie jestem jedyną osobą która kupiła tu popsuta karmę wystarczy poszukać opinii w necie
brak
popsuta karma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paula
link | zgłoś
2019-05-14
*.191.69.*
Nie polecam chyba że ktoś lubi użerać się z kurierami którzy paczkę dowiozą lub nie a jak już to uszkodzoną. Człowiek czeka na zamówienie tygodniami! W stresie i nerwach bo może dziś szczęście dopisze i kurier dotrze z paczką. Infolinia sklepu miła ale co z tego?
Brak
Ceny bo to co zyskujesz tracisz w oczekiwaniu na paczkę. Ciągłe nerwy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
kolendra1919
link | zgłoś
2019-03-21
*.147.35.*
Robiłam tam zakupy i przymykałam oczy na drobne buble, ale po zakupie szelek JULIUS-K9, które ranią mojego psa nie mogłam odpuścić. Kontakt ze sklepem tylko przez formularz na stronie. Po wysłaniu reklamacji nie zachowuje się kopia, ani na ich stronie, ani nie przesyłają na żądanie na adres mailow [rozwiń/zwiń]
brak
cenzura opinii o produktaktach, lekceważenie klientów
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magda
link | zgłoś
2019-01-05
*.182.172.*
Sklep zooplus odradzam.Zamówiona karma(Feringa) dotarła w puszkach, które syczały przy otwarciu i wystrzeliwał z nich płyn. Innej wersji, tej samej firmy którą wcześniej jadł mój kot nie było kilka tygodni.prośby, monity o sprowadzenie skończyły się tylko informacją na stronie, że będzie dostępna z [rozwiń/zwiń]
brak
lekceważenie uwag klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
EwKa
link | zgłoś
2018-01-29
*.254.146.*
Mam również poważne problemy po przestawieniu się na ten sklep.Kupiłam karmę od razu za 230 pln, zapłaciłam przelewem elektronicznym od razu. Nigdzie nie mogłam się dowiedzieć w serwisie dlaczego nie dostałam kodu na 5 % rabatu dla przystępujących do sklepu. Po tygodniu dostaję mail info ( w niedzie [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
kukuła
link | zgłoś
2016-06-27
*.7.252.*
Super sklep! bardzo szybka realizacja, łatwy kontakt, reklamacje błyskawicznie rozpatrywane.Super wybór śmiem twierdzić że to jeden z najlepszych sklepów internetowych.
łatwy kontakt, zyczliowśc i czas raelizacji- błyskwaica!
bez wad
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Violetta
link | zgłoś
2016-05-21
*.19.33.*
Szybka, bezproblemowa obsługa.
szybokość dostawy, szeroki asortyment
często chodliwy towar jest niedostępny
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Dana
link | zgłoś
2015-06-19
*.53.15.*
zamawiałam pierwszy raz karmę dla psa i kota. Szybka obsluga, szybka dostawa plus dodatkowy prezent dla psa!
szybkość,zgodnie z zamówieniem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...