Opinie o zooplus.pl

2.6 - poziom obsługi
2.8 - jakość usług / cena
2.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 22
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
zooplus.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
Justyna
link | zgłoś
2019-09-14
*.196.214.*
Zamawiałam tam od dłuższego czasu niestety ostatnie dwa zamówienia to dno. Gdy pierwszy raz dostałam połowę puszek z karmą zepsutych stwierdziłam, że może się czasem zdarzyć błąd, tym bardziej, że w tamtym wypadku kontakt z zooplusem był sprawny i szybko rozwiązaliśmy ten problem. Natomiast za drugi [rozwiń/zwiń]
ceny
problematyczny kontakt ze sklepem i nieświeża karma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zosia
link | zgłoś
2019-08-22
*.77.73.*
Firma zooplus to jakieś nieprozumienie. Złożyłam zamówienie 14.07. Do tej pory (22.07) przesyłka z jedzeniem dla zwierząt do mnie nie dotarła. Firma DPD przetrzymuje przesyłkę od 16.07, a od zooplus otrzymuje codziennie informacje, że przesyłka zostanie dręczona „następnego dnia” lub nawet w dniu dz [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wanda
link | zgłoś
2019-08-21
*.27.212.*
Zdecydowanie nie polecam sklepu zooplus. Przez lata byłam stała klientka sklepu bitiba, ale skuszona rabatami zdecydowałam się skorzystać ze sklepu zooplus. Od złożenia zamówienia zaczęły się problemy. Zamówienie złożone we czwartek zostało wysłane w poniedziałek. Jedno zamówienie zostało rozłoż [rozwiń/zwiń]
Zero zalet
Paczka uszkodzona, karma z białym nalotem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wlkp
link | zgłoś
2019-08-07
*.45.98.*
kila lat kupuje bo zmuszony jestem ale teraz powiedziałem dosc!!! jak od bbaby usłyszałem ze nie jestem klijentem bo płace przy odbiorze paczka zamowiona poniedizałek rano wysyłana w srode podawanae nr przesyłki jak paczka nie nadana jednym slowem by byc uczciwym pare razy byłem miło obsł [rozwiń/zwiń]
brak!
nie miła obsługa , cena ,czas oczekiwania ,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kinga
link | zgłoś
2019-07-30
*.20.208.*
Jedna wielka porażka! Bardzo nie polecam tej strony. Ludzie zatrudnieni na infolinii wysyłają sprzeczne informacje odnośnie przesyłki. Regulamin na stronie istnieje ale w ogóle nie jest przestrzegany. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Stwierdzenie, że paczka zaginęła jest czymś śmieszn [rozwiń/zwiń]
brak
nieprofesjonalni pracownicy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewa
link | zgłoś
2019-07-16
*.134.60.*
I dziwne, że większość rozpisuje się na temat starego jedzenia. Bzdura!!! Wszystko zawsze świeże!
Szybko, sprawnie, tanio, wielki wybór, odroczona płatność
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2019-07-16
*.134.60.*
Czytając tutejsze opinie zastanawiałam się czy chodzi o ten sam sklep internetowy. Dla mnie korzystanie ze sklepu internetowego zooplus to sama przyjemność. Tanio, szybko, możliwa nawet odroczona płatność, wszystko świeże, rewelacja!! Nie wiem o co chodzi ludziom z tymi negatywnymi opiniami. Chyba p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wk
link | zgłoś
2019-07-11
*.227.240.*
Sklep ma duże problemy. Zamówienia nie są realizowane w określonym czasie.
To był bardzo dobry sklep. Teraz już niestety nie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Iwona
link | zgłoś
2019-07-11
*.47.202.*
Od kilku miesięcy jestem klientka sklepu. Niestety, od pierwszego zamówienia są problemy. Za każdym razem kiedy dzwonię jestem zapewniania że że poprawia jakość usług. Niewiele się zmienia. Za. Reklamowane puszki z jedzeniem dla kotów i psa otrzymałam jakieś kody upowazniajace do 5% rabatu na następ [rozwiń/zwiń]
Spory wybór karm i karmy weterynaryjne w dobrych cenach
Brak najważniejszych informacji nawet w rozmowie telefonicznej. Słabe opakowania pączek, bonusy w postaci kodów które nie są żadnymi bonusa i.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2019-07-08
*.253.112.*
Otrzymałam śmierdzącą, gnijącą paczkę pełną larw, much i robali. Zadzwoniłam i kazano mi czekać na kongaktvzwrotny. Tymczasem paczka nadal leży, rozkłada się i śmierdzi. Ciekawej Ile czasu firma potrzebuje na załatwienie sprawy. Nawet sucha karma, puszki zapakowane w folie przeszły larwami.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Dagmara
link | zgłoś
2019-05-20
*.173.208.*
Nie polecam sklepu nie dość że sprzedają popsutą karmę po której zwierzaki chorują to jeszcze nie przyjmują reklamacji. Nie jestem jedyną osobą która kupiła tu popsuta karmę wystarczy poszukać opinii w necie
brak
popsuta karma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Paula
link | zgłoś
2019-05-14
*.191.69.*
Nie polecam chyba że ktoś lubi użerać się z kurierami którzy paczkę dowiozą lub nie a jak już to uszkodzoną. Człowiek czeka na zamówienie tygodniami! W stresie i nerwach bo może dziś szczęście dopisze i kurier dotrze z paczką. Infolinia sklepu miła ale co z tego?
Brak
Ceny bo to co zyskujesz tracisz w oczekiwaniu na paczkę. Ciągłe nerwy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Magda
link | zgłoś
2019-01-05
*.182.172.*
Sklep zooplus odradzam.Zamówiona karma(Feringa) dotarła w puszkach, które syczały przy otwarciu i wystrzeliwał z nich płyn. Innej wersji, tej samej firmy którą wcześniej jadł mój kot nie było kilka tygodni.prośby, monity o sprowadzenie skończyły się tylko informacją na stronie, że będzie dostępna z [rozwiń/zwiń]
brak
lekceważenie uwag klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...