Opinie o zooplus.pl

2.7 - poziom obsługi
2.9 - jakość usług / cena
2.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 26
Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
zooplus.pl
loading...
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
[1][2]
beth65
link | zgłoś
2019-12-02
*.169.45.*
Super szybka przesyłka.Produkty które zamawiałam wysokiej jakości,jestem bardzo zadowolona.
Dobrej jakości towar ,szybka wysyłka,promocje.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niedlatejmarkiniewarto
link | zgłoś
2019-11-06
*.93.94.*
Od niedawna nie polecam zupełnie tego sklepu. Wcześniej korzystałam, było ok. Teraz to jakiś żart. Czekam na wysyłkę kolejną dobę, a zakupy byly na 200+zł...ODRADZAM!!
brak
opieszałość, łaska
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Oszukany klient
link | zgłoś
2019-11-05
*.123.61.*
W dniu 29.10.2019 dokonałam zakupu w firmie zooplus na kwotę 143,60zl. Płatności dokonałam przez system Dotpay. Niestety płatność z mojego rachunku bankowego została pobrana dwukrotnie 287,20zl. Na obie płatności otrzymałam potwierdzenia zapłaty z firmy Dotpay. Paczke z moim zamówieniem otrzymałam. [rozwiń/zwiń]
Brak
Jak w opinii
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Katarzyna
link | zgłoś
2019-10-29
*.66.186.*
Podejrzewam, że większość negatywnych opinii od konkurencji. Czasami puszki przychodzą pogniecione, ale z tego co wiem magazynu są zautomatyzowane i nie pakuje ich człowiek. Mimo wszystko reklamacja zawsze uznawana bez problemu i w szybkim czasie. Obsługa bardzo mila i pomocna :) A problemy dotycząc [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Grażyna
link | zgłoś
2019-10-22
*.116.132.*
jestem zażenowana sposobem traktowania klienta po kilku latach współpracy.Firmie się chyba wydaje , że są jedyną firmą na rynku.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Justyna
link | zgłoś
2019-09-14
*.196.214.*
Zamawiałam tam od dłuższego czasu niestety ostatnie dwa zamówienia to dno. Gdy pierwszy raz dostałam połowę puszek z karmą zepsutych stwierdziłam, że może się czasem zdarzyć błąd, tym bardziej, że w tamtym wypadku kontakt z zooplusem był sprawny i szybko rozwiązaliśmy ten problem. Natomiast za drugi [rozwiń/zwiń]
ceny
problematyczny kontakt ze sklepem i nieświeża karma
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Zosia
link | zgłoś
2019-08-22
*.77.73.*
Firma zooplus to jakieś nieprozumienie. Złożyłam zamówienie 14.07. Do tej pory (22.07) przesyłka z jedzeniem dla zwierząt do mnie nie dotarła. Firma DPD przetrzymuje przesyłkę od 16.07, a od zooplus otrzymuje codziennie informacje, że przesyłka zostanie dręczona „następnego dnia” lub nawet w dniu dz [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wanda
link | zgłoś
2019-08-21
*.27.212.*
Zdecydowanie nie polecam sklepu zooplus. Przez lata byłam stała klientka sklepu bitiba, ale skuszona rabatami zdecydowałam się skorzystać ze sklepu zooplus. Od złożenia zamówienia zaczęły się problemy. Zamówienie złożone we czwartek zostało wysłane w poniedziałek. Jedno zamówienie zostało rozłoż [rozwiń/zwiń]
Zero zalet
Paczka uszkodzona, karma z białym nalotem
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wlkp
link | zgłoś
2019-08-07
*.45.98.*
kila lat kupuje bo zmuszony jestem ale teraz powiedziałem dosc!!! jak od bbaby usłyszałem ze nie jestem klijentem bo płace przy odbiorze paczka zamowiona poniedizałek rano wysyłana w srode podawanae nr przesyłki jak paczka nie nadana jednym slowem by byc uczciwym pare razy byłem miło obsł [rozwiń/zwiń]
brak!
nie miła obsługa , cena ,czas oczekiwania ,
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kinga
link | zgłoś
2019-07-30
*.20.208.*
Jedna wielka porażka! Bardzo nie polecam tej strony. Ludzie zatrudnieni na infolinii wysyłają sprzeczne informacje odnośnie przesyłki. Regulamin na stronie istnieje ale w ogóle nie jest przestrzegany. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Stwierdzenie, że paczka zaginęła jest czymś śmieszn [rozwiń/zwiń]
brak
nieprofesjonalni pracownicy
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Ewa
link | zgłoś
2019-07-16
*.134.60.*
I dziwne, że większość rozpisuje się na temat starego jedzenia. Bzdura!!! Wszystko zawsze świeże!
Szybko, sprawnie, tanio, wielki wybór, odroczona płatność
Brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Ewa
link | zgłoś
2019-07-16
*.134.60.*
Czytając tutejsze opinie zastanawiałam się czy chodzi o ten sam sklep internetowy. Dla mnie korzystanie ze sklepu internetowego zooplus to sama przyjemność. Tanio, szybko, możliwa nawet odroczona płatność, wszystko świeże, rewelacja!! Nie wiem o co chodzi ludziom z tymi negatywnymi opiniami. Chyba p [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Wk
link | zgłoś
2019-07-11
*.227.240.*
Sklep ma duże problemy. Zamówienia nie są realizowane w określonym czasie.
To był bardzo dobry sklep. Teraz już niestety nie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
[1][2]
loading...