Opinie o zooplus.pl

3.1 - poziom obsługi
3.3 - jakość usług / cena
3.2 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 35
Średnia ocen:
3.2 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
zooplus.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Kinga
link | zgłoś
2020-03-26
*.147.38.*
Karmy którą zamówiłam 2 tygodnie temu do tej pory nie otrzymałam. Sklep twierdzi że nie ma i nie wie kiedy będzie. Na stronie internetowej cały czas karma i żwirek jest sprzedawana jako dostępna. Oszukują i celowo wprowadzają w błąd klientów.
brak
ponad 2 tygodnie oczekiwania na towar, brak kontaktu
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marcin
link | zgłoś
2020-03-26
*.173.252.*
Obsługa klienta i realizacja zamówień to istne średniowiecze. Szczerze nie polecam.
Brak
Całokształt podejścia do klienta
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Samiczka
link | zgłoś
2020-02-14
*.87.241.*
Czy można wymieniać zooPunkty na upusty cenowe przy kolejnych zakupach? Bo wydaję mi się , że do niedawna była taka możliwość wykorzystania zooPunktów a teraz zmuszają klientów do odbierania premii w postaci badziewia, które im nie schodzi :(
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Niuta
link | zgłoś
2020-02-13
*.30.30.*
Zamówiłam drapak dla kotka i niestety przysłali bez śrub. Zgłosiłam w/W fakt i dopiero po 12 godzinach otrzymalam maila ze mam wyslac zdjęcia kazdego elementu z osobna bo takie mają procedury. Na następny dzień od wysłania zdjęć otrzymałam że śruby zamówili, jakaś masakra jakby nie mogli mi z inneg [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marlena
link | zgłoś
2020-02-08
*.172.235.*
Od lat kupuje w Zooplus i zawsze jestem zadowolona. Osoby które twierdzą, że Zooplus im nie zwrócił kasy to pewnie mają komornika czy alimenciarze i temu kasa poszła na poczet czego innego. Konsultanci zawsze mili, i chętni do pomocy.
Szybka realizacja, profesjonalni konsultanci
Hmmmm nie ma żadnych:)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Momoa
link | zgłoś
2020-02-06
*.172.236.*
Rewelacja profesja na każdym kroku :)
Dziękuję za wszystko :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2020-01-28
*.31.124.*
dla mnie rewelacja, kupuje regularnie od kilku lat, dwa psy ( w tym jeden duzy) plus kot. Ostatnio zamowilismy za duza kurtke dla psa, pieniazki odeslali w ten sam dzien, a kurtke zamiast odsylac mamy przekazac do schroniska lub towarzystwa opieki nad zwierzetami. rewelacja!
szybko, na czas., duzy wybor, boxy niespodzianki, gratisy,
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sylwia
link | zgłoś
2019-12-25
*.186.207.*
Do tej pory nie miałam problemów z zamówieniami i zakupem w zooplus. Jednak powoli zastanawiam się nad kontynuowaniem zakupów . Słabe traktowanie stałych klientów , a już ostatnia "promocja" suchej karmy dla kotów to był hit -karma 2kg sucha w stałej cenie 49,80 zł , w promocji z kocykiem polarowym [rozwiń/zwiń]
Brak
Powoli coraz więcej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamionak
link | zgłoś
2019-12-19
*.0.40.*
Również nigdy się nie zawiodłam na zooplusie. Kocham ich za te akcje dla potrzebujących zwierząt. Konkurencja nigdy im nie dorówna :) Dlatego próbują psuć komentami:) Co mogę jeszcze napisać? Bardzo lubię ten sklep
Akcje pomocowe dla potrzebujących zwierząt
Brak wad :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
soltys28
link | zgłoś
2019-12-18
*.172.236.*
Niestety nie jestem konkurencją a bardzo się zawiodłem na poleconym przez koleżankę sklepie zooplus. Ta firma nie potrafi nawet wystawić na prośbę klienta faktury i nie rozumieją, że ktos dokument potrzebuje na czas. Żenujące jeżeli sa uznawani za firmę nr 1. Pozdrawiam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Karolinqa
link | zgłoś
2019-12-17
*.0.44.*
Czy mnie oczy mylą??? Co to za stek bzdur jest ? Nie czytacie co na stronie jest napisane i potem pretensje. Kupuje w zoo od lat :) Paczka jest podzielona na mniejsze jesli przekroczy wagę 31 kg. Wysylka w dni robocze i w kółko bombią o tym na infolinii 1 do 5 dni. Myślę że negatywy pisze konkurencj [rozwiń/zwiń]
Niskie ceny, firma nastawiona do klienta bardzo dobrze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Misek88
link | zgłoś
2019-12-17
*.0.44.*
Ludzie czy wam rozum podjęło? Czas realizacji jest do 5 dni roboczych i nikogo to nie interesuje za ile jest paczka. Zespół obsługi-bo tak się nazywają, są na najwyższym poziomie. Codziennie pewnie muszą wysłuchiwać gorzkich żali Grażyn i Januszy. Wielki pokłon za cierpliwość. Ja bym nie wytrzymała. [rozwiń/zwiń]
Szybka realizacja, rewelacyjna obsługa
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Andzelika
link | zgłoś
2019-12-16
*.173.176.*
Kategorycznie nie polecamy! Dokonalismy zakupu w 2016 roku po czym kilka dni temu otrzymalismy grad emaili, ze wisimy jakas niezidentyfikowana kwote plus odsetki karne naliczone od niej. Na probe wyjasnienia tej kwestii ZooPlus zgodnie z chyba bezwzglednie obowiazujaca tu zasada pruskiego drylu odes [rozwiń/zwiń]
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?