Opinie o zooplus.pl

3.6 - poziom obsługi
3.9 - jakość usług / cena
3.8 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 32
Średnia ocen:
3.8 / 5

Kategoria:
Sklepy internetowe

Strona internetowa:
zooplus.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Julia
link | zgłoś
2020-06-10
*.219.240.*
Bardzo polecam.Kupiłam kaganiec w bardzo dobrej cenie, wszystko przebiegło sprawnie. Był co prawda problem,kaganiec był za mały (rozmiar wybrałam za pośrednictwem pani na infolinii), ale sprawa została świetnie i szybko załatwiona.
Wszystko
Jedna niekompetentna osoba na infolinii.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Jarek Z.
link | zgłoś
2020-04-21
*.70.105.*
Byłem klientem od ponad 5 lat. Ceny już dzisiaj nie są zbyt atrakcyjne, ale po starej znajomości postanowiłem kupić karmę mokrą dla kotów. Zwłaszcza, że była PROMOCJA. Zamawiam dwa pakiety - i przy płatności widzę, że cena z promocyjnej zrobiła się zwykła (wyższa o 15%). Dobrze, że zauważyłem. Sprób [rozwiń/zwiń]
Kiedyś - dobre ceny i sprawna dostawa
Wprowadzanie klienta w błąd co do ceny (promocji)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Joanna
link | zgłoś
2020-04-20
*.4.213.*
Super sklep i błyskawiczna obsługa. Zamówiłam on-line z dostawą do domu i opłaciłam przelewem 16 kwietnia (czwartek ok godz. 17) a już 20 kwietnia kurier dostarczył paczkę. Ja szczęśliwa, koty też. Polecam ten sklep!
Fajne promocje, szybka realizacja zakupów on-line.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Artemida
link | zgłoś
2020-04-09
*.172.237.*
Współczuję pracownikom Zooplus, zwłaszcza tym w biurze obsługi klienta...Muszą się z patologią użerać. Ja jestem bardzo zadowolona z Zooplusa :)
Najwyższa jakość zawsze
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marlena
link | zgłoś
2020-02-08
*.172.235.*
Od lat kupuje w Zooplus i zawsze jestem zadowolona. Osoby które twierdzą, że Zooplus im nie zwrócił kasy to pewnie mają komornika czy alimenciarze i temu kasa poszła na poczet czego innego. Konsultanci zawsze mili, i chętni do pomocy.
Szybka realizacja, profesjonalni konsultanci
Hmmmm nie ma żadnych:)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
Momoa
link | zgłoś
2020-02-06
*.172.236.*
Rewelacja profesja na każdym kroku :)
Dziękuję za wszystko :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Małgorzata
link | zgłoś
2020-01-28
*.31.124.*
dla mnie rewelacja, kupuje regularnie od kilku lat, dwa psy ( w tym jeden duzy) plus kot. Ostatnio zamowilismy za duza kurtke dla psa, pieniazki odeslali w ten sam dzien, a kurtke zamiast odsylac mamy przekazac do schroniska lub towarzystwa opieki nad zwierzetami. rewelacja!
szybko, na czas., duzy wybor, boxy niespodzianki, gratisy,
brak
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Sylwia
link | zgłoś
2019-12-25
*.186.207.*
Do tej pory nie miałam problemów z zamówieniami i zakupem w zooplus. Jednak powoli zastanawiam się nad kontynuowaniem zakupów . Słabe traktowanie stałych klientów , a już ostatnia "promocja" suchej karmy dla kotów to był hit -karma 2kg sucha w stałej cenie 49,80 zł , w promocji z kocykiem polarowym [rozwiń/zwiń]
Brak
Powoli coraz więcej
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Kamionak
link | zgłoś
2019-12-19
*.0.40.*
Również nigdy się nie zawiodłam na zooplusie. Kocham ich za te akcje dla potrzebujących zwierząt. Konkurencja nigdy im nie dorówna :) Dlatego próbują psuć komentami:) Co mogę jeszcze napisać? Bardzo lubię ten sklep
Akcje pomocowe dla potrzebujących zwierząt
Brak wad :)
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
soltys28
link | zgłoś
2019-12-18
*.172.236.*
Niestety nie jestem konkurencją a bardzo się zawiodłem na poleconym przez koleżankę sklepie zooplus. Ta firma nie potrafi nawet wystawić na prośbę klienta faktury i nie rozumieją, że ktos dokument potrzebuje na czas. Żenujące jeżeli sa uznawani za firmę nr 1. Pozdrawiam
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?