Opinie o UPC

1.9 - poziom obsługi
2.1 - jakość usług / cena
2.0 - poleciłbyś znajomym?
ilość opinii: 24
Średnia ocen:
2.0 / 5

Kategoria:
Telewizja cyfrowa

Strona internetowa:
www.upc.pl
Informacje o oceniającym
Twoje imię / nick: *
Twój adres e-mail: *
TWOJA opinia
Treść opinii: *
Zalety:
Wady:
Poziom obsługi i reklamacji: *
Jakość usługi / produktu i cena: *
Czy poleciłbyś firmę znajomym? *
Prosimy przepisać kod z obrazka: *
* prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką
Piotr
link | zgłoś
2020-09-25
*.172.21.*
Oszuści i Złodzieje - Zmieniam adres zamieszkania chciałem przenieść usługę na nowe lecz nie są w stanie mi dostarczyć. Zapromponowali min zerwanie umowy za 3.800zł heheheh Dramat!
brak
infolinia dramat , net słabej jakości niby 300mb
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Alde
link | zgłoś
2020-06-15
*.173.251.*
Złodzieje i oszuści. Ostatni rok z bydlakami. Będą udawać Greka, brać szmal i dostarczać neta jak z komórki.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Robi
link | zgłoś
2020-02-03
*.69.187.*
Nigdy więcej. Dziwne zapisy w umowie.
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
matkaboga
link | zgłoś
2019-11-23
*.134.16.*
UWAGA: oszuści i złodzieje. Jak rozwiązecie umowę to czeka was niespodzianka. Sprzęt wysłany do UPC z pewnością nie dotrze w komplecie. Zawsze niby cos brakuje i sypią sie kary, po kilkaset żłotych. Beądzie przygotowani, że po rozwiązaniu umowy dalej będziecie płacić.!!!! Nie p;olecam, nigdy więcej. [rozwiń/zwiń]
brak
oszukują na czym sie tylko da
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Marzena
link | zgłoś
2019-10-04
*.181.243.*
Umowa z UPC i ani telewizji, ani internetu, notoryczny brak usług i mówią ciągle ,że to awaria. Nawet już nie mówią tylko codziennie nagranie mówi o której godzinie ma nastąpić naprawa. Tak już mówi od ponad tygodnia. Poprzednio nie mieliśmy 30 dni. Umowę z UPC mamy od lutego z czego większość tego [rozwiń/zwiń]
BRAK , jakość usług zerowa.Nikomu nie polecam
Brak usług
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
loading...
PAWEŁ SEO
link | zgłoś
2019-08-01
*:6575:6e0b:*
@UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści ws [rozwiń/zwiń]
BRAK
ŻENUJĄCE REKLAMACJE
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
wieloletnia klientka
link | zgłoś
2018-10-24
*.248.43.*
Kasują programy w trakcie trwania umowy, a nawet zaraz po zawarciu nowej - i to niestety te, które chętnie oglądałam :( Co i rusz próbują wcisnąć nowy dekoder (że niby obraz będzie lepszy), ale trzeba będzie płacić o kilka zeta więcej za mc. Jeszcze trochę i nie będę tu miała co oglądać.
co i rusz szukają sposobu, żeby klient płacił więcej, likwidują kanały w trakcie trwania umowy bez uprzedenia
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
JARE
link | zgłoś
2016-02-18
*.210.98.*
Każdy pracownik wycenia inaczej usługi.W rozmowie telefonicznej oferowano mi pakiet tv za 60 zł, a za chwilę na czacie - te same usługi zostały wycenione na 90 zł!
uznaniowość cen
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
Michau
link | zgłoś
2016-01-13
*.231.42.*
Korzystam z usług UPC już od 5 lat i nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Mam zarówno internet jak i telewizję, wszystko ok, polecam wszystkim
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym? 
soniaza
link | zgłoś
2015-01-31
*.72.114.*
Nie mieści mi się w głowie, żeby w dobie dzisiejszej techniki napisy dla niesłyszących nie miały poprawnych znaków. UPC odpowiada, po kilku korespondencjach, że przez dekoder inaczej sie nie da!!! RANY!!
brak prawidłowych napisów z telegazety przez dekoder
Poziom obsługi:    Jakość usług/produktu:    Poleciłbyś znajomym?